Xiaomi заявляє, що отримала понад 75 тисяч замовлень на перший електромобіль, і щоб задовольнити попит, їй знадобився надсучасний завод. Цей майданчик розташований у пекінському районі Ічжуан, і компанія опублікувала цікавий ролик, який демонструє можливості надсучасного підприємства:
Як технологічна компанія, не дивно, що Xiaomi значною мірою покладається на автоматизацію при створенні свого першого електромобіля. Процедура починається на заводській ділянці гіперкастингу, де великі елементи SU7 швидко та ефективно штампуються. Потім роботи збирають білосніжний кузов SU7, наносячи всі зварні шви та клей. Крім того, роботи використовуються для переміщення по заводу, а сучасні лазери сканують кожну деталь, контролюючи її якість
Не дивно, що роботи також використовуються для фарбування кожного SU7, який сходить з конвеєра, і навіть для полірування кузову. Роботи також встановлюють дах автомобіля і навіть збирають більшу частину шасі
Звісно, відео не охоплює всього процесу складання, великою мірою все ще доводиться покладатися на заводських робітників. Наприклад, у ролику не показано, як збирається інтер’єр. Коли SU7 зібрано та перевірено, автоматизовані системи водіння автоматично вивозять його з конвеєра
Ключова причина популярності SU7 в Китаї полягає в тому, що його ціна починається з еквівалента всього $29 900, що значно дешевше за місцеву Tesla Model 3. І це при тому, що Xiaomi SU7 має багатшу комплектацію, а за характеристиками більше схожа на Porsche Taycan. Небезпідставно аналітики вважають, що Xiaomi втрачає приблизно 68 000 юанів (~ $9400) на кожному проданому SU7. Таким чином компанія сподівається захопити значну частку ринку, та отримати лояльних клієнтів
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі