Роботизована фабрика Xiaomi складає SU7 кожні 76 секунд
Xiaomi заявляє, що отримала понад 75 тисяч замовлень на перший електромобіль, і щоб задовольнити попит, їй знадобився надсучасний завод. Цей майданчик розташований у пекінському районі Ічжуан, і компанія опублікувала цікавий ролик, який демонструє можливості надсучасного підприємства:
Як технологічна компанія, не дивно, що Xiaomi значною мірою покладається на автоматизацію при створенні свого першого електромобіля. Процедура починається на заводській ділянці гіперкастингу, де великі елементи SU7 швидко та ефективно штампуються. Потім роботи збирають білосніжний кузов SU7, наносячи всі зварні шви та клей. Крім того, роботи використовуються для переміщення по заводу, а сучасні лазери сканують кожну деталь, контролюючи її якість
Не дивно, що роботи також використовуються для фарбування кожного SU7, який сходить з конвеєра, і навіть для полірування кузову. Роботи також встановлюють дах автомобіля і навіть збирають більшу частину шасі
Звісно, відео не охоплює всього процесу складання, великою мірою все ще доводиться покладатися на заводських робітників. Наприклад, у ролику не показано, як збирається інтер’єр. Коли SU7 зібрано та перевірено, автоматизовані системи водіння автоматично вивозять його з конвеєра
Ключова причина популярності SU7 в Китаї полягає в тому, що його ціна починається з еквівалента всього $29 900, що значно дешевше за місцеву Tesla Model 3. І це при тому, що Xiaomi SU7 має багатшу комплектацію, а за характеристиками більше схожа на Porsche Taycan. Небезпідставно аналітики вважають, що Xiaomi втрачає приблизно 68 000 юанів (~ $9400) на кожному проданому SU7. Таким чином компанія сподівається захопити значну частку ринку, та отримати лояльних клієнтів