Розкрито секретні концепти Chevrolet PEV2 та PEV3
GM Design дав змогу поглянути на деякі ніколи раніше не бачені проекти. Першим представили Urban Active Project, який фактично є баченням міського американського автомобіля створенного в тому ж ключі, що й Smart ForTwo та Renault Twizy
Проект розпочався близько трьох років тому і був сфокусований на потребах клієнтів, які проживають у таких містах, як Нью-Йорк, Лондон та Шанхай. Згідно з дослідженнями GM, багато водіїв у цих містах проїжджають менше 40 миль (64 км) на день, їздять поодинці та ніколи не перевищують швидкість 64 км/год
Це підштовхнуло компанію до розробки двох нових концептів, відомих як PEV2 і PEV3. Обидва мають довжину 2,5 метра і вміщують двох або трьох людей
Персональні електромобілі (PEV) були задумані як невеличкі автівки для спільного використання. PEV3 відрізнявся тим, що мав центральне водійське сидіння з пасажирськими сидіннями, розташованими трохи позаду з обох боків – як у легендарному суперкару McLaren F1. PEV2, з іншого боку, мав центральне водійське сидіння і пасажирське сидіння позаду нього, в мотоциклетному стилі
Про концепти відомо небагато: їх створили в дизайн-студіях в Мічигані та Каліфорнії і передбачалося, що вони будуть вироблятися під брендом Chevrolet. GM також зазначила, що вони можуть «паркуватися впритул до бордюру, заощаджуючи цінне парко-місце»
На відміну від деяких концептів, серійні прототипи створили для того, щоб «продемонструвати ефективність, простір салону і потенціал для отримання задоволення від водіння». Концепти мають просторий дах та мінімалістичний інтер’єр. PEV3 виглядає значно ширшим, ніж PEV2, причому останній міг нахилятися в поворотах, подібно до мотоцикла, або як старий концепт від Mercedes-Benz F300 Life Jet