Серійний Nio ET7 проїхав понад тисячу кілометрів у реальних умовах
Компанія Nio оголосила результати трьох окремих тестів на дальність ходу. Ці випробування примітні не лише тим, що електромобіль ET7 зміг проїхати 1070 км на одному заряді, але й новими напівтвердотільними акумуляторами
Автовиробник оголосив результати своїх реальних випробувань, заявивши, що один автомобіль, який їхав з Шанхаю до Сяменя, проїхав 1046 км, перш ніж розрядився. Інший, який їхав з Пекіна до Хефея, зміг проїхати 1062 км, і останній автомобіль, який їхав з Куньміна до Чжаньцзяна, проїхав повні 1070 км
Рекордний ET7 перевозив вантаж масою 200 кг, піднявся на висоту 1875 метрів, розвинув максимальну швидкість 118 км/год і тримав середню швидкість 83,7 км/год. Загалом, поїздка зайняла 12,8 годин
Головний герой цього результату – напівтвердотільна батарея. Вона здатна зберігати 150 кВт-год енергії, при цьому вона такого ж розміру, як літій-іонна батарея Nio на 100 кВт-год, а її маса лише на 20 кг більше
Напівтвердотільні акумулятори, що є розвитком літій-іонної технології, замінюють повністю рідкий електроліт на твердий провідний матеріал, який суспендується в рідкому електроліті. Ця технологія обіцяє не лише забезпечити електромобілі великим запасом ходу, але й зменшити розміри батарей, зробивши електромобілі легшими та ефективнішими
Серійний Nio ET7 можна було попередньо замовити з 16 квітня, а 25 квітня компанія офіційно оголосить всі технічні характеристики автомобіля, а поставки почнуться з 30 квітня