Цього разу компанія дражнить публіку новинкою під назвою e7 – електричним седаном середнього класу, який доповнює вже й так вражаюче насичене портфоліо китайського виробника. Такий потік нових моделей – черговий доказ того, що BYD аж ніяк не збирається зменшувати оберти у своєму прагненні утримати лідерство на домашньому ринку. Поява e7 відбулася одразу після серії презентацій та оновлень, які демонструють бажання компанії охопити якомога ширший сегмент покупців – від студентів до чиновників середньої ланки
Розміри, мотор і помірний оптимізм щодо запасу ходу
Як свідчать регуляторні дані Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT), BYD e7 має довжину 4780 мм, ширину 1900 мм, висоту 1515 мм і колісну базу 2820 мм – габарити, що натякають на комфорт у салоні й нормальну посадку без акробатичних трюків. Силова установка – один електродвигун потужністю 100 кВт (тобто 136 кінських сил), який дозволяє розігнатися до 150 км/год
Модель пропонується з двома варіантами батарей: 48 кВт-год і 57,6 кВт-год
У теорії це означає запас ходу 450 км і 520 км відповідно, згідно з китайським тестовим циклом CLTC. Практика, як завжди, трохи менш оптимістична, але навіть із поправкою на реальність ці цифри залишаються цілком прийнятними для бюджетного електромобіля. BYD e7 виглядає як логічний вибір для першого знайомства з електромобілями – без надмірних витрат і з досить адекватною автономністю
Модельна політика BYD: від династій до цифр
Зазвичай BYD надає своїм моделям звучні імена, натхнені китайськими династіями або морськими мешканцями, але серія e, схоже, пішла шляхом спрощення. Попередником e7 був e2 Honor Edition, представлений у березні 2024 року з початковою ціною 89 800 юанів (приблизно 11 140 євро). Цю модель вже прибрали з офіційного сайту, але ціновий орієнтир дає зрозуміти, що e7 також належить до доступного сегменту
Компанія активно коригує свою цінову політику, пропонуючи знижки на низку гібридних моделей з «океанської» серії, прагнучи розчистити склади перед впровадженням оновлень у сфері «розумного водіння». У цей вир новинок BYD також увійшли седан Qin L EV, SUV Sealion 05 EV та кросовер Denza N9. На цьому тлі e7 виглядає як чергова «цеглинка в стіні», покликана заповнити ще одну нішу – без надлишкових амбіцій, але з добре прорахованим позиціонуванням
Не можна не відзначити: BYD діє жорстко і рішуче, прагнучи домінувати на ринку електромобілів у Китаї. Від скромних седанів до люксових позашляховиків – у бренду є рішення майже для кожного. Чи стане e7 проривом? Скоріше – надійним, недорогим «робочим конем», без блиску й феєрверків, зате з чітким фокусом на практичність і доступність
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі