Що завгодно, тільки не Tesla!
Більше половини покупців електромобілів, опитаних UBS у щорічному дослідженні, сказали, що воліли б купити електромобіль від старого доброго автовиробника, а не від сучасного іноватора, такого як Tesla
Крім того, опитання виявило, що американський покупець ймовірніше придбає електромобіль будь-якого іншого бренду, окрім Tesla. Ці результати та інші ознаки загальної стагнації на ринку електромобілів дають банку UBS підстави вважати, що найближчі та середньострокові плани зростання Tesla – під загрозою
UBS має нижчий за середній прогноз поставок для автовиробілів Ілона Маска, прогнозуючи продажі на рівні 1,8 мільйона цього року і близько 2 мільйонів у 2025 році. Це порівняно з поточним консенсусом серед аналітиків, які прогнозують поставки трохи нижче 2 мільйонів цього року і близько 2,4 мільйона у 2025 році
Незважаючи на явне бажання покупців електромобілів в США мати більше вибору, Tesla залишається найпопулярнішим брендом. Аналітик UBS Джозеф Спак пов’язує це з нещодавніми невдачами у просуванні електромобілів старих брендів, враховуючи, що BYD вдалося випередити Tesla за популярністю серед китайських респондентів
Схоже, що криза попиту на електромобілі, яке переслідує опонентів Маска з минулого року, нарешті наздоганяє Tesla. Минулого тижня виробник електромобілів повідомив про найнижчі квартальні результати з 2022 року і перше квартальне падіння компанії в річному обчисленні з 2020 року
Досі агресивної кампанії зі зниження цін, яка стала можливою завдяки значним прибуткам, було достатньо для Telsa, щоб не відставати від мінливого попиту покупців електромобілів, які стають дедалі ощадливішими та практичнішими у своїх покупках
Однак, якщо попит на електромобілі продовжить знижуватися, простого зниження цін може бути недостатньо. Нова хвиля покупців електромобілів також надає більшого значення експлуатаційним витратам і перевагу електромобілям перед гібридами та автомобілями з ДВЗ. Зростаючий інтерес до гібридних автомобілів, які Tesla не продає, може становити ще одну загрозу