Stellantis готує тримоторну електромобільну систему з власним генератором — photo 55196

Stellantis готує тримоторну електромобільну систему з власним генератором

10.09.2025
3 хвилини на прочитання

У той час, коли автовиробник Stellantis активно повертає культові бензинові мотори Hemi V8, компанія не полишає амбітних планів з електрифікації. Нещодавно з’явився патент WO/2025/184156, у якому описується унікальна система на основі трьох електродвигунів і додаткового бензинового генератора. Такий підхід відкриває шлях до створення потужних електромобілів з розширеним запасом ходу (EREV), які здатні поєднувати високу продуктивність і практичність

Система базується на трьох електромоторах, кожен з яких може відповідати за окремі колеса чи осі. До них додається невеликий бензиновий двигун, який не обертає колеса безпосередньо, а працює як генератор. Він виробляє електроенергію для підзарядки батареї та підтримання стабільної роботи силової установки. Завдяки такій схемі автомобіль отримує і великий запас ходу, і високу гнучкість у розподілі крутного моменту

Stellantis готує тримоторну електромобільну систему з власним генератором — photo 2

У патенті описується складна система управління: електроніка в реальному часі розраховує, скільки потужності має віддавати кожен мотор і генератор, щоб забезпечити максимальну ефективність, динаміку та зберігати заряд батареї. Простими словами — це інтелектуальна «надбудова» над традиційним EREV, яка робить електромобіль значно універсальнішим

Stellantis готує тримоторну електромобільну систему з власним генератором — photo 3

Де Stellantis може застосувати технологію? 

Найбільш очевидний кандидат — наступне покоління пікапів Ram. Поточний Ramcharger уже має двомоторну схему з генератором, але тримоторна система дозволила б значно збільшити тягові можливості, запас ходу та здатність буксирувати важкі причепи. У такій конфігурації Ram міг би стати конкурентом Tesla Cybertruck, пропонуючи при цьому більш збалансований баланс між потужністю і витривалістю

Stellantis готує тримоторну електромобільну систему з власним генератором — photo 4

Потенціал системи не обмежується лише пікапами 

Вона може стати основою і для нового представницького седана Chrysler. Сьогодні бренд фактично виживає завдяки мінівенам, але давно не мав справжнього флагмана після культової «трьохсотої» моделі. Гіпотетичний Chrysler Imperial із тримоторною EREV-системою міг би повернути марку в сегмент люксових авто, пропонуючи і високу потужність, і запас ходу, що перевищує можливості багатьох конкурентів

Stellantis готує тримоторну електромобільну систему з власним генератором — photo 5

У Китаї подібні технології вже виходять на ринок 

Наприклад, Maextro S800 оснащено трьома електродвигунами та бензиновим турбогенератором 1,5 л, що забезпечує комбінований запас ходу понад 1300 км. Інший приклад — Yangwang U8 з чотирма індивідуальними електромоторами на колесах і 2,0-літровим генератором. Його показники близькі до рівня суперкара: розгін, прохідність і майже 1000 км пробігу на одному заряді з підживленням від генератора

Читати далі

Схожі записи
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого?

Сучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]

21 Листопада 2025
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого? — photo 63366
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ

Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ  На […]

21 Листопада 2025
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ — photo 63347
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026»

DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026»  Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]

21 Листопада 2025
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026» — photo 63333
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого?

Сучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]

21 Листопада 2025
Tesla зробила Model X на 181 кілограмів легшою. За рахунок чого? — photo 63366
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ

Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ  На […]

21 Листопада 2025
Найнаселеніша країна світу може заборонити автомобілі преміум-класу з ДВЗ — photo 63347
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026»

DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026»  Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]

21 Листопада 2025
DAF XD та XF Electric отримали титул «Міжнародна вантажівка року 2026» — photo 63333
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK