Tesla готується презентувати Roadster — електричний спорткар, який компанія називає «останнім і найкращим автомобілем для водія». У той час як компанія активно просуває ідею повної автономії, ця модель має стати символічним прощанням з епохою керуваних людиною автомобілей
Проєкт Roadster був анонсований ще у 2017 році, але досі не реалізований
Проте віцепрезидент Tesla з інженерії транспортних засобів Ларс Мораві запевнив, що спорткар активно розробляється. Під час заходу X Takeover 2025 у Каліфорнії він заявив, що Roadster стане не просто черговим автомобілем, а «захопливим і неймовірним» продуктом, який уособлює собою вершину водійського досвіду

Презентація серійного Roadster, яку Ілон Маск вже анонсував як «найепічнішу презентацію в історії Tesla», відбудеться до кінця 2025 року. За словами Мораві, розробники переглянули кожну деталь і переосмислили концепцію спорткара, щоб створити щось справді вражаюче перед повним переходом Tesla до автономного транспорту
Новий Roadster обіцяє приголомшливі характеристики
Запас ходу до 1000 км, повний привід, швидкість понад 400 км/год і розгін від 0 до 100 км/год менш ніж за 2 секунди. Додатково анонсований «пакет SpaceX» із ракетними прискорювачами, що, за словами Маска, дозволить автомобілю набирати 100 км/год майже миттєво. І хоч це звучить фантастично, Tesla продовжує стверджувати, що технологія перебуває у стадії тестування, а команда навіть консультується зі SpaceX для втілення цих рішень
Втім, попри грандіозні обіцянки, Roadster залишається радше міфом, ніж реальним продуктом
Минуло вже вісім років з моменту його першої презентації, але серійного виробництва досі немає. Попередні замовлення відкриті: потрібно внести депозит у розмірі $5000 та ще $45 000 протягом 10 днів для підтвердження місця у черзі. Очікувана ціна — від $200 000 до $250 000
Не менш важливе питання — ринок. У сегменті суперкарів електромобілі досі не стали масовим явищем. Навіть такі ікони, як Rimac Nevera, продаються з труднощами. Більшість покупців цього класу надають перевагу традиційним двигунам внутрішнього згоряння й аналоговому відчуттю керування. І хоч Tesla не намагається конкурувати з Koenigsegg чи Pagani, її Roadster може залишитися нішевим продуктом для заможних фанатів бренду
Більше того, на тлі падіння продажів і затримок з доступнішими моделями, Roadster виглядає не як стратегічна мета, а радше як символ віри в майбутнє. Утім, Tesla продовжує гнути свою лінію: майбутнє — за автономією, а водіння стане розкішшю. І саме Roadster має стати останнім подарунком ентузіастам керма перед тим, як автомобіль остаточно перетвориться на автономний транспорт
Читати далі
Схожі записиSkoda показала перші образи Vision O — концепту майбутньої електричної Octavia. Вперше за десятиліття бестселер чехів змінює платформу, стиль і саму ідеологію. Але залишає головне — простір, функціональність і доступність Компанія Skoda впевнено рухається в еру електрифікації Після успіху кросоверів Enyaq та Elroq, а також анонсу компактнішого Epiq, чехи звертають увагу на свій головний козир […]
1 Серпня 2025Після років експериментів з кросоверами Subaru знову звертає погляд на спорткари. Але цього разу — без характерного реву «боксерного» двигуна. У компанії замислилися над повністю електричною версією легендарного BRZ — купе, яке встигло стати улюбленцем ентузіастів Оригінальний Subaru BRZ з’явився ще у 2011 році Легке купе з заднім приводом і атмосферним бензиновим двигуном швидко завоювало […]
1 Серпня 2025Новий електричний флагманський Li Auto i8 (не плутати з гібридним суперкаром BMW i8) — це шестимісний SUV, який поєднує аеродинаміку спорткара, салон рівня бізнес-класу й витрату енергії на рівні компактного седана. І все це — за ціну меншу, ніж середньостатистична Tesla Li Auto i8 за габаритами більший за Tesla Model X, а за аеродинамікою кращий […]
1 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі