Tesla готується презентувати Roadster — електричний спорткар, який компанія називає «останнім і найкращим автомобілем для водія». У той час як компанія активно просуває ідею повної автономії, ця модель має стати символічним прощанням з епохою керуваних людиною автомобілей
Проєкт Roadster був анонсований ще у 2017 році, але досі не реалізований
Проте віцепрезидент Tesla з інженерії транспортних засобів Ларс Мораві запевнив, що спорткар активно розробляється. Під час заходу X Takeover 2025 у Каліфорнії він заявив, що Roadster стане не просто черговим автомобілем, а «захопливим і неймовірним» продуктом, який уособлює собою вершину водійського досвіду

Презентація серійного Roadster, яку Ілон Маск вже анонсував як «найепічнішу презентацію в історії Tesla», відбудеться до кінця 2025 року. За словами Мораві, розробники переглянули кожну деталь і переосмислили концепцію спорткара, щоб створити щось справді вражаюче перед повним переходом Tesla до автономного транспорту
Новий Roadster обіцяє приголомшливі характеристики
Запас ходу до 1000 км, повний привід, швидкість понад 400 км/год і розгін від 0 до 100 км/год менш ніж за 2 секунди. Додатково анонсований «пакет SpaceX» із ракетними прискорювачами, що, за словами Маска, дозволить автомобілю набирати 100 км/год майже миттєво. І хоч це звучить фантастично, Tesla продовжує стверджувати, що технологія перебуває у стадії тестування, а команда навіть консультується зі SpaceX для втілення цих рішень

Втім, попри грандіозні обіцянки, Roadster залишається радше міфом, ніж реальним продуктом
Минуло вже вісім років з моменту його першої презентації, але серійного виробництва досі немає. Попередні замовлення відкриті: потрібно внести депозит у розмірі $5000 та ще $45 000 протягом 10 днів для підтвердження місця у черзі. Очікувана ціна — від $200 000 до $250 000
Не менш важливе питання — ринок. У сегменті суперкарів електромобілі досі не стали масовим явищем. Навіть такі ікони, як Rimac Nevera, продаються з труднощами. Більшість покупців цього класу надають перевагу традиційним двигунам внутрішнього згоряння й аналоговому відчуттю керування. І хоч Tesla не намагається конкурувати з Koenigsegg чи Pagani, її Roadster може залишитися нішевим продуктом для заможних фанатів бренду

Більше того, на тлі падіння продажів і затримок з доступнішими моделями, Roadster виглядає не як стратегічна мета, а радше як символ віри в майбутнє. Утім, Tesla продовжує гнути свою лінію: майбутнє — за автономією, а водіння стане розкішшю. І саме Roadster має стати останнім подарунком ентузіастам керма перед тим, як автомобіль остаточно перетвориться на автономний транспорт
Читати далі
Схожі записиIONITY розширила мережу швидкісних зарядних станцій для електромобілів у Києві, відкривши потужний хаб на верхньому паркінгу ТРЦ «ХІТ Mall» біля метро Житомирська за адресою проспект Берестейський, 134/1 Спочатку тут працювали дві станції, потім чотири, а тепер шість, що дозволяє одночасно заряджати до 17 електрокарів з загальною потужністю майже 1 МВт. Серед обладнання дев’ять кабелів CCS […]
1 Жовтня 2025
Кожен, хто думав, що спроба Audi створити електровелосипед може бути одноразовою, повинен подумати ще раз Німецький автовиробник повернувся з новим електровелосипедом, розробленим для подолання бездоріжжя, з оновленими компонентами та нижчою початковою ціною, ніж у попередника. За $5850 він доступніший за деякі традиційні електровелосипеди, які не пов’язані з розкішними автомобілями Новинка розроблена у партнерстві з італійським […]
1 Жовтня 2025
Попри ознаки економічної турбулентності — зростання інфляції та підвищення рівня безробіття до 4,3% минулого місяця у США, що навіть змусило Федеральну резервну систему знизити процентні ставки — американські покупці автомобілів демонструють несподівану активність. Аналітики компанії Edmunds прогнозують, що третій квартал цього року стане найсильнішим для продажів нових автомобілів з 2019 року Стимули та прогнози продажів […]
1 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі