Tesla виграла війну за зарядки для електромобілів
Stellantis, останній великий автовиробник, який ще вагався, теж додав підтримку роз’єму NACS
Stellantis – останній виробник, який взяв на себе зобов’язання використовувати NACS (Північноамериканський стандарт зарядки) від Tesla. Компанія була останньою, хто утримувався від цього серед великих автовиробників, а це означає, що NACS стає справжнім загальним стандартом в США
Згідно з прес-релізом, електромобілі брендів Stellantis (до яких належать Dodge, Chrysler, Fiat, Ram, Jeep і Alfa Romeo) почнуть використовувати роз’єм NACS в окремих моделях наступного року. Автовиробник також запропонує адаптер для існуючих автомобілів, щоб водії могли заряджатися через порти NACS або комбінованої зарядної системи (CCS)
Stellantis заявляє, що його підтримка NACS ґрунтується на співпраці з шістьма іншими автовиробниками, які домовились побудувати мережу з понад 30 тисяч пунктів швидкої зарядки на автомагістралях і в міських районах Північної Америки до 2030 року. Ці станції будуть підтримувати NACS та CCS
Докладніше про стандарт NACS читайте в нашому блозі за цим посиланням
Stellantis приєднався до таких компаній, як Volkswagen, GM, Volvo, Polestar, Mercedes, Honda, BMW та Lucid у підтримці NACS. Оператори мереж зарядних станцій ChargePoint і Electrify America також пообіцяли перейти на NACS