Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 59764

Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me

17.10.2025
2 хвилини на прочитання

Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом 

Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн із практичністю

Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 2

Проєкт отримав 15 мільйонів фунтів стерлінгів від державної програми DRIVE35, тоді як решту суми Toyota профінансує самостійно. Загальна вартість розробки становить понад 30 мільйонів фунтів стерлінгів. До роботи над електромобілем долучилися партнери — компанія ELM Mobility, яка спеціалізується на міських доставках, і Університет Дербі. Вони допомагають створити новий легкий акумуляторний електромобіль категорії L6e

Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 3

Над проєктом сонячного даху працює компанія Savcor 

За підрахунками, він може збільшити запас ходу FT-Me приблизно на 20–30 кілометрів на день, що робить його одним із найефективніших міських електромобілів. Виробництво планують розгорнути на британському заводі Toyota у Бернастоні, де сьогодні збирають модель Corolla

Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 4

Попри свої компактні розміри, FT-Me розрахований на двох пасажирів і забезпечує комфорт, подібний до більших авто. Його силова система споживає утричі менше енергії на кілометр, ніж сучасні електрокари високої місткості. Дизайн натхненний формою реактивного шолома, а кузов займає лише половину стандартного паркувального місця — ідеальне рішення для щільної міської забудови

Новинка може стати конкурентом Citroen Ami, який коштує від 7695 фунтів і має запас ходу до 74 кілометрів. Якщо FT-Me вийде на ринок із ціною близько 10 000 доларів, він здатен стати справжнім проривом у сегменті мікроелектромобілів. Футуристичний дизайн, економічність і можливість підзарядки від сонця можуть зробити його символом нового покоління міської мобільності, навіть якщо США залишаться осторонь через свою любов до великих авто

Читати далі

Схожі записи
Електричний кросовер Hyundai ЕО коштує менше $20 тисяч у Китаї

Південнокорейський автовиробник, схоже, знайшов свій козир у відповідь на виклики від BYD та інших гравців на ринку Китаю. Hyundai розпочала попередні продажі EO — свого першого електричного позашляховика місцевого виробництва, ціна якого стартує від 130 000 юанів, або близько $18 300 Спільне підприємство Hyundai в Китаї з BAIC, відоме як Beijing Hyundai, розпочало попередній продаж […]

17 Жовтня 2025
Електричний кросовер Hyundai ЕО коштує менше $20 тисяч у Китаї — photo 59780
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів

Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]

17 Жовтня 2025
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 59752
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
Електричний кросовер Hyundai ЕО коштує менше $20 тисяч у Китаї

Південнокорейський автовиробник, схоже, знайшов свій козир у відповідь на виклики від BYD та інших гравців на ринку Китаю. Hyundai розпочала попередні продажі EO — свого першого електричного позашляховика місцевого виробництва, ціна якого стартує від 130 000 юанів, або близько $18 300 Спільне підприємство Hyundai в Китаї з BAIC, відоме як Beijing Hyundai, розпочало попередній продаж […]

17 Жовтня 2025
Електричний кросовер Hyundai ЕО коштує менше $20 тисяч у Китаї — photo 59780
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів

Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]

17 Жовтня 2025
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 59752
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK