Автовиробник очікує, що Primearth EV Energy Co. допоможе йому краще реагувати на зміну попиту на електромобілі
Як й інші традиційні автовиробники, Toyota переглянула свої короткострокові плани щодо електромобілів і сконцентрувалась на гібридах, щоб відповідати більш суворим стандартам викидів та споживчому попиту. Її план, схоже, приносить свої плоди, оскільки високі продажі гібридів допомогли збільшити прибутки компанії в минулому кварталі
Однак автовиробник заявляє, що він все ще прихильний до електромобілів у довгостроковій перспективі та планує потроїти виробництво електромобілів до 600 000 автомобілів у 2025 році. Toyota планує інвестувати понад $70 мільярдів в електрифікацію до 2030 року, при цьому гібридні та повністю електричні моделі становитимуть до 70% продажів компанії в США до 2030 року
У прес-релізі Toyota заявила, що акумулятори Primearth EV Energy Co. зроблять її масові електромобілі більш конкурентоспроможними. Наразі постачальник пропонує акумуляторні модулі, електронні блоки управління та літій-іонні акумуляторні батареї. Він постачає батареї для Toyota Prius та інших гібридів
Primearth EV Energy Co. налічує близько 4700 співробітників і має три заводи в Японії. Наразі Toyota володіє 80,5% акцій компанії, а Panasonic – 19,5%. У прес-релізі Toyota повідомила, що Primearth EV Energy Co. може змінити свою назву
У березні 2023 року Toyota перерозподілила більше половини свого науково-дослідного персоналу і бюджетів, щоб прискорити роботу над електрифікацією, передовими технологіями акумуляторів і програмно-визначеними транспортними засобами. У червні автовиробник оголосив про плани оптимізувати процеси виробництва електромобілів за допомогою нових модульних конструкцій, гігантського лиття та інших технологій, щоб знизити собівартість виробництва електромобілів і зробити свої заводи більш ефективними
З того часу Toyota оголосила про декілька нових інвестицій та партнерств для збільшення виробництва електромобілів, включаючи розширення заводу з виробництва акумуляторів у Північній Кароліні вартістю $8 мільярдів та інвестиції у розмірі $1,3 мільярда для збільшення виробництва електромобілів на своєму складальному заводі в Кентуккі
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі