В березні Hyundai представить перший твердотільний акумулятор

13.02.2025
В березні Hyundai представить перший твердотільний акумулятор — photo 30858

За повідомленнями ЗМІ, автовиробник робить ставку на твердотільні батареї, щоб усунути проблеми з запасом ходу та швидкістю зарядки

Hyundai впевнено розвиває напрямок електромобілів та гібридів, встановлюючи рекорди продажів протягом останнього року. Тепер компанія, за даними корейського ET News, готується представити свій перший твердотільний акумулятор у березні. Виробництво цих батарей відбуватиметься на пілотній лінії у новому дослідницькому центрі в місті Уйван, провінція Кьонгі, Південна Корея

Новий акумулятор, який у Hyundai називають «батареєю мрії», планують вивести на масове виробництво до 2030 року. Перші зразки, виготовлені на експериментальній лінії, будуть встановлені в тестові електромобілі, а один із таких прототипів може з’явитися вже цього року

В березні Hyundai представить перший твердотільний акумулятор — photo 2

Таким чином, Hyundai долучається до зростаючого списку автовиробників, які інвестують у цю технологію. Подібні дослідження активно ведуть Toyota та Honda, а в США низка стартапів у галузі акумуляторів заявляє про плани розпочати масове виробництво твердотільних батарей до кінця десятиліття

Чому твердотільні акумулятори змінять ринок?

Твердотільні батареї вважаються проривною технологією для електромобілів, проте вони ще не отримали широкого комерційного застосування. У звичайних літій-іонних акумуляторах заряд переноситься через рідкий електроліт, який сполучає анод і катод

У твердотільних батареях рідкий електроліт замінюється твердим матеріалом – полімером, оксидами або сульфідами. Це дозволяє зберігати більше енергії в компактному корпусі, покращує термічну стабільність та пришвидшує рух електронів, що значно скорочує час зарядки. В результаті такі батареї стають легшими, безпечнішими та ефективнішими

В березні Hyundai представить перший твердотільний акумулятор — photo 3

Виклики на шляху до масового виробництва

Попри всі переваги, твердотільні акумулятори стикаються з труднощами у виробництві, високою вартістю та складністю постачання необхідних матеріалів. Деякі компанії вже експериментують із напівтвердотільними батареями, у яких використовується гелеподібний електроліт, щоб прискорити впровадження цієї технології

Розвиток літій-іонних акумуляторів для електромобілів тривав десятиліттями, тому поступове впровадження твердотільних рішень не є несподіваним. Сучасні електрокари, оснащені акумуляторами LFP (літій-залізо-фосфатними) або NMC (нікель-марганець-кобальтовими), вже демонструють значні показники запасу ходу та швидкості зарядки

Якщо інженерам вдасться подолати бар’єри масового виробництва, твердотільні батареї зможуть відкрити новий рівень автономності та зарядної ефективності. Це зробить користування електромобілями не менш зручним, ніж традиційними авто з ДВЗ. Додайте до цього переваги динамічного прискорення та відсутності шкідливих викидів – і ви отримаєте ідеальну формулу для майбутнього мобільності

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK