За повідомленнями ЗМІ, автовиробник робить ставку на твердотільні батареї, щоб усунути проблеми з запасом ходу та швидкістю зарядки
Hyundai впевнено розвиває напрямок електромобілів та гібридів, встановлюючи рекорди продажів протягом останнього року. Тепер компанія, за даними корейського ET News, готується представити свій перший твердотільний акумулятор у березні. Виробництво цих батарей відбуватиметься на пілотній лінії у новому дослідницькому центрі в місті Уйван, провінція Кьонгі, Південна Корея
Новий акумулятор, який у Hyundai називають «батареєю мрії», планують вивести на масове виробництво до 2030 року. Перші зразки, виготовлені на експериментальній лінії, будуть встановлені в тестові електромобілі, а один із таких прототипів може з’явитися вже цього року
Таким чином, Hyundai долучається до зростаючого списку автовиробників, які інвестують у цю технологію. Подібні дослідження активно ведуть Toyota та Honda, а в США низка стартапів у галузі акумуляторів заявляє про плани розпочати масове виробництво твердотільних батарей до кінця десятиліття
Чому твердотільні акумулятори змінять ринок?
Твердотільні батареї вважаються проривною технологією для електромобілів, проте вони ще не отримали широкого комерційного застосування. У звичайних літій-іонних акумуляторах заряд переноситься через рідкий електроліт, який сполучає анод і катод
У твердотільних батареях рідкий електроліт замінюється твердим матеріалом – полімером, оксидами або сульфідами. Це дозволяє зберігати більше енергії в компактному корпусі, покращує термічну стабільність та пришвидшує рух електронів, що значно скорочує час зарядки. В результаті такі батареї стають легшими, безпечнішими та ефективнішими
Виклики на шляху до масового виробництва
Попри всі переваги, твердотільні акумулятори стикаються з труднощами у виробництві, високою вартістю та складністю постачання необхідних матеріалів. Деякі компанії вже експериментують із напівтвердотільними батареями, у яких використовується гелеподібний електроліт, щоб прискорити впровадження цієї технології
Розвиток літій-іонних акумуляторів для електромобілів тривав десятиліттями, тому поступове впровадження твердотільних рішень не є несподіваним. Сучасні електрокари, оснащені акумуляторами LFP (літій-залізо-фосфатними) або NMC (нікель-марганець-кобальтовими), вже демонструють значні показники запасу ходу та швидкості зарядки
Якщо інженерам вдасться подолати бар’єри масового виробництва, твердотільні батареї зможуть відкрити новий рівень автономності та зарядної ефективності. Це зробить користування електромобілями не менш зручним, ніж традиційними авто з ДВЗ. Додайте до цього переваги динамічного прискорення та відсутності шкідливих викидів – і ви отримаєте ідеальну формулу для майбутнього мобільності
Читати далі
Схожі записиКомпанія Smart, яка сьогодні відома переважно як виробник електричних SUV для китайського ринку, може повернути на ринок один зі своїх найяскравіших автомобілів — легендарний родстер. Через 20 років після зникнення моделі Smart Roadster, представники бренду заговорили про можливе відродження компактного спортивного авто, яке поєднувало драйв і унікальний стиль Електричний родстер може знову з’явитися у продажу […]
18 Червня 2025Новинка має повністю закритий кузов з ножицеподібними дверима Чотири колеса забезпечують підвищену стабільність у порівнянні з класичними двоколісними транспортними засобами. Завдяки інноваційному механізму нахилу корпус новинка може кренитися до 35 градусів у поворотах, що надає йому унікальної динаміки Ширина транспортного засобу становить лише 790 мм Таким чином, ÆMotion на 300 мм вужчий за вже знятий […]
18 Червня 2025Компанія Honda відкриває новий напрям у сфері мікромобільності, представивши електричний квадроцикл Fastport eQuad Він розроблений для доставок на останній милі у містах Європи та Північної Америки. Незвичний за формою, але практичний та функціональний, eQuad має стати відповіддю на потреби сучасної логістики — швидкі та екологічні перевезення невеликих вантажів у щільному міському середовищі Модель буде представлена […]
18 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі