Пожежна машина HazMat1 побудована компанією Rosenbauer на повністю електричному шасі International eMV середньої вантажопідйомності. Вона оснащена мобільним командним пунктом з електронною бібліотекою, яка повністю обладнана для підтримки Кембриджської оперативної групи по боротьбі з небезпечними матеріалами. Це перший такий автомобіль на озброєнні в Новій Англії
Електрична пожежна машина HazMat1: новий стандарт для Нової Англії
Досить складний та специфічний автомобіль має бути надійним та простим в експлуатації та обслуговуванні. Тому перехід на новий тип транспортного засобу для рятувальної служби – досить сміливий крок. Його допоміг зробити менеджер по роботі з клієнтами Navistar Zero Emissions Джо Дженкінс, який навчив Кембриджську пожежну службу обходитись з цим електромобілем, та описав всі йогог переваги, які можуть допомогти у виконанні рятувальних місій




Сміливий крок до електрифікації рятувальної техніки
Навіть стандартні пожежні машини досить дорогі, не кажучи вже про електричні, які поки що існують в штучних екземплярах, фактично, в якості прототипу. Побудувати електричний HazMat1 на платформі International eMV вдалось, оскільки ця вантажівка раніше була виставковим автомобілем компанії Rosenbauer. Кілька eMV спочатку були замовлені компанією North Central International, і дві з них потрапили до компанії Rosenbauer. Автомобіль прибув до Кембриджської пожежної частини повністю укомплектованим і готовим до роботи
Технічні характеристики та переваги HazMat1 від Rosenbauer
International eMV має повну масу 15 тонн, електродвигун з прямим приводом, що розвиває піковий крутний момент 2355 Нм, та має запас ходу 217 км від літій-іонної батареї ємністю 210 кВт-год. eMV також має надійну допоміжну систему, що живиться від пари батарей AGM 12В, які заряджаються від основної системи високої напруги у 609В
Електрична пожежна вантажівка HazMat1 замінила 25-річний дизельний аварійно-рятувальний автомобіль, який давно потребував модернізації
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі