В Новій Англії з’явилась перша електрична пожежна машина
Пожежна машина HazMat1 побудована компанією Rosenbauer на повністю електричному шасі International eMV середньої вантажопідйомності. Вона оснащена мобільним командним пунктом з електронною бібліотекою, яка повністю обладнана для підтримки Кембриджської оперативної групи по боротьбі з небезпечними матеріалами. Це перший такий автомобіль на озброєнні в Новій Англії
Електрична пожежна машина HazMat1: новий стандарт для Нової Англії
Досить складний та специфічний автомобіль має бути надійним та простим в експлуатації та обслуговуванні. Тому перехід на новий тип транспортного засобу для рятувальної служби – досить сміливий крок. Його допоміг зробити менеджер по роботі з клієнтами Navistar Zero Emissions Джо Дженкінс, який навчив Кембриджську пожежну службу обходитись з цим електромобілем, та описав всі йогог переваги, які можуть допомогти у виконанні рятувальних місій
Сміливий крок до електрифікації рятувальної техніки
Навіть стандартні пожежні машини досить дорогі, не кажучи вже про електричні, які поки що існують в штучних екземплярах, фактично, в якості прототипу. Побудувати електричний HazMat1 на платформі International eMV вдалось, оскільки ця вантажівка раніше була виставковим автомобілем компанії Rosenbauer. Кілька eMV спочатку були замовлені компанією North Central International, і дві з них потрапили до компанії Rosenbauer. Автомобіль прибув до Кембриджської пожежної частини повністю укомплектованим і готовим до роботи
Технічні характеристики та переваги HazMat1 від Rosenbauer
International eMV має повну масу 15 тонн, електродвигун з прямим приводом, що розвиває піковий крутний момент 2355 Нм, та має запас ходу 217 км від літій-іонної батареї ємністю 210 кВт-год. eMV також має надійну допоміжну систему, що живиться від пари батарей AGM 12В, які заряджаються від основної системи високої напруги у 609В
Електрична пожежна вантажівка HazMat1 замінила 25-річний дизельний аварійно-рятувальний автомобіль, який давно потребував модернізації