Частина дивацтва Ілона Маска передалась компанії Tesla, яка не лише забороняє власникам Cybertruck його перепродувати, але й не хоче приймати його назад
Принаймні американець Блейнде Раддон, власник щойно доставленого Tesla Cybertruck стверджує, що компанія не приймає назад автомобіль та забороняє продати його на ринку вживаних автомобілів, що прописано в договорі купівлі-продажу. А відмовитись від пікапу Блейден вирішив після того, як виявилось, що електромобіль занадто великий для його паркувального місця
Блейн забронював Cybertruck аж п’ять років тому, коли його вперше представили наприкінці 2019 року. На той час він був одружений, але відтоді розлучився зі своєю партнеркою і переїхав до нового житлового комплексу. Коли він отримав електричний пікап кілька тижнів тому, то виявилось, що він не поміститься на його паркувальному місці, принаймні таким чином, щоб відкривались двері до будинку
Як для американського пікапа, Cybertruck не дуже й великий, принаймні електричний Ford F-150 Lightning одразу на 22 см довший. Тим не менш, Раддон каже Business Insider, що його Tesla завелика і він хоче її продати. Єдина проблема в тому, що він не може цього зробити
Ті, хто розмістив замовлення на новий Cybertruck, були зобов’язані підписати «Угоду про замовлення транспортного засобу», яка забороняє покупцям перепродавати свій автомобіль протягом одного року. Теоретично, якщо власник Cybertruck все ж продасть свій автомобіль на ринку вживаних автомобілів, Tesla може відсудити до $50 000 як компенсацію за збитки або будь-який прибуток, отриманий продавцем, що перевищує цю суму. Крім того, Tesla внесе перекупників до чорного списку, щоб у майбутньому вони не могли купувати нові електромобілі
Власники Cybertruck, які бажають розлучитися зі своїм пікапом, не наражаючись на такі наслідки, можуть продати його назад компанії Tesla за ціною купівлі, за вирахуванням 25 центів за кожну проїхану милю і розумних витрат на знос. Однак, за словами Раддона, менеджер місцевого дилерського центру Tesla сказав йому, що його «непередбачувана обставина» не гарантує викупу автомобіля назад
В електронному листі до Tesla Раддон зазначив, що він не намагався отримати прибуток від продажу вантажівки.
«Я намагаюся виправити ту прикру обставину, що Cybertruck неможливо керувати в моїй життєвій ситуації, – сказав він. Змушувати мене утримувати вантажівку, яка не відповідає моїм потребам, видається несправедливим і зовсім не відповідає духу фрази «не продавати», яка прописана в контракті»
В той же час, черги на отримання Cybertruck довші за рік, тож Tesla без шкоди для себе може легко вирішити проблему цього розчарованого покупця, покращивши власну репутацію
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі