Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 50530

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США

29.07.2025
3 хвилини на прочитання

Попри скорочення державних програм підтримки чистої енергії, інфраструктура заряджання електромобілів у США продовжує зростати — стає надійнішою, швидшою та більш доступною. І якщо мережа Tesla Supercharger залишається еталоном швидкого заряджання, то до гонки за якість долучаються нові гравці. Один із них — італійська компанія Alpitronic, яка вже домінує в Європі, а тепер активно виходить на ринок США

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 2

Alpitronic спеціалізується на виготовленні зарядних пристроїв для електромобілів — саме «заліза», тобто фізичних терміналів, які встановлюють інші оператори, такі як Electrify America чи BP Pulse. У Європі її обладнання вже використовують найпотужніші мережі. Тепер, за даними аналітичної фірми Paren, Alpitronic стала другим за обсягами постачання виробником зарядної техніки у США, поступаючись лише Tesla

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 3

Згідно з прогнозами, у 2025 році на зарядні станції Alpitronic припадатиме 12% ринку публічного швидкого заряджання в США, що більше, ніж у ChargePoint (9%) та BTC Power (8%). І це при тому, що ще рік тому її частка дорівнювала нулю. Таке стрімке зростання стало можливим завдяки партнерствам із великими американськими гравцями — Walmart, Mercedes-Benz HPC, Ionna, Greenlane, BP Pulse та іншими

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 4

Флагманські зарядні пристрої Alpitronic — модель HYC 400 — підтримують як стандарт Tesla (NACS), так і загальноприйнятий CCS (Combined Charging System) 

Вони здатні передавати потужність до 400 кВт, що значно перевищує можливості більшості сучасних електромобілів, хоча нові моделі на кшталт Lucid Gravity вже можуть працювати з такою швидкістю. Alpitronic також планує впровадити мегаватні зарядки в Європі — для вантажного електротранспорту

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 5

Компанія використовує сучасну архітектуру зарядних станцій із кремнієво-карбідними модулями, що забезпечують до 97,5% енергоефективності — тобто майже вся електрика, за яку платить водій, потрапляє у батарею, а не втрачається у вигляді тепла. Для порівняння: багато інших зарядних станцій мають суттєві втрати в процесі передачі струму

Крім того, кожен зарядний пристрій Alpitronic є «розумним» 

Завдяки підключенню до власного хмарного сервісу компанія може виявляти несправності віддалено, оновлювати ПЗ по повітрю (OTA) та навіть вирішувати більшість проблем без фізичного втручання. Це суттєво зменшує кількість випадків, коли станція не працює, і підвищує рівень довіри користувачів

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 6

Ключовою подією для зростання впливу Alpitronic у США стало партнерство з Ionna — консорціумом із восьми автовиробників, зокрема GM, Toyota, Hyundai та Stellantis. Консорціум створює новий формат зарядних хабів «Rechargery» з кафе, Wi-Fi і зручними робочими зонами. Усі станції Ionna будуть обладнані саме зарядками Alpitronic

Попри зниження прогнозів щодо зростання ринку електромобілів у США до 27% до 2030 року (замість попередніх 48%), Alpitronic продовжує інвестувати в інфраструктуру. У 2023 році вона відкрила штаб-квартиру в Шарлотті, а також виробничий майданчик у Вісконсині. І хоча компанія не розкриває точну кількість встановлених зарядок у США, її глобальна мережа вже перевищує 86 000 зарядних модулів — більше, ніж у Tesla (70 000)

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 7

Завдяки європейському досвіду, інноваційній техніці та фокусу на надійності, Alpitronic закладає фундамент для якісної зарядної інфраструктури в США — навіть у часи, коли державна підтримка галузі зменшується. Як зазначив президент Alpitronic Americas Майк Даклефф, «заряджання має завжди працювати» — це головний принцип компанії

Читати далі

Схожі записи
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя  З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]

2 Жовтня 2025
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 58165
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження

Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду  […]

2 Жовтня 2025
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження — photo 58155
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя  З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]

2 Жовтня 2025
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 58165
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження

Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду  […]

2 Жовтня 2025
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження — photo 58155
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK