Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 50530

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США

29.07.2025
3 хвилини на прочитання

Попри скорочення державних програм підтримки чистої енергії, інфраструктура заряджання електромобілів у США продовжує зростати — стає надійнішою, швидшою та більш доступною. І якщо мережа Tesla Supercharger залишається еталоном швидкого заряджання, то до гонки за якість долучаються нові гравці. Один із них — італійська компанія Alpitronic, яка вже домінує в Європі, а тепер активно виходить на ринок США

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 2

Alpitronic спеціалізується на виготовленні зарядних пристроїв для електромобілів — саме «заліза», тобто фізичних терміналів, які встановлюють інші оператори, такі як Electrify America чи BP Pulse. У Європі її обладнання вже використовують найпотужніші мережі. Тепер, за даними аналітичної фірми Paren, Alpitronic стала другим за обсягами постачання виробником зарядної техніки у США, поступаючись лише Tesla

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 3

Згідно з прогнозами, у 2025 році на зарядні станції Alpitronic припадатиме 12% ринку публічного швидкого заряджання в США, що більше, ніж у ChargePoint (9%) та BTC Power (8%). І це при тому, що ще рік тому її частка дорівнювала нулю. Таке стрімке зростання стало можливим завдяки партнерствам із великими американськими гравцями — Walmart, Mercedes-Benz HPC, Ionna, Greenlane, BP Pulse та іншими

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 4

Флагманські зарядні пристрої Alpitronic — модель HYC 400 — підтримують як стандарт Tesla (NACS), так і загальноприйнятий CCS (Combined Charging System) 

Вони здатні передавати потужність до 400 кВт, що значно перевищує можливості більшості сучасних електромобілів, хоча нові моделі на кшталт Lucid Gravity вже можуть працювати з такою швидкістю. Alpitronic також планує впровадити мегаватні зарядки в Європі — для вантажного електротранспорту

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 5

Компанія використовує сучасну архітектуру зарядних станцій із кремнієво-карбідними модулями, що забезпечують до 97,5% енергоефективності — тобто майже вся електрика, за яку платить водій, потрапляє у батарею, а не втрачається у вигляді тепла. Для порівняння: багато інших зарядних станцій мають суттєві втрати в процесі передачі струму

Крім того, кожен зарядний пристрій Alpitronic є «розумним» 

Завдяки підключенню до власного хмарного сервісу компанія може виявляти несправності віддалено, оновлювати ПЗ по повітрю (OTA) та навіть вирішувати більшість проблем без фізичного втручання. Це суттєво зменшує кількість випадків, коли станція не працює, і підвищує рівень довіри користувачів

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 6

Ключовою подією для зростання впливу Alpitronic у США стало партнерство з Ionna — консорціумом із восьми автовиробників, зокрема GM, Toyota, Hyundai та Stellantis. Консорціум створює новий формат зарядних хабів «Rechargery» з кафе, Wi-Fi і зручними робочими зонами. Усі станції Ionna будуть обладнані саме зарядками Alpitronic

Попри зниження прогнозів щодо зростання ринку електромобілів у США до 27% до 2030 року (замість попередніх 48%), Alpitronic продовжує інвестувати в інфраструктуру. У 2023 році вона відкрила штаб-квартиру в Шарлотті, а також виробничий майданчик у Вісконсині. І хоча компанія не розкриває точну кількість встановлених зарядок у США, її глобальна мережа вже перевищує 86 000 зарядних модулів — більше, ніж у Tesla (70 000)

Як італійська компанія Alpitronic завойовує ринок зарядної інфраструктури в США — photo 7

Завдяки європейському досвіду, інноваційній техніці та фокусу на надійності, Alpitronic закладає фундамент для якісної зарядної інфраструктури в США — навіть у часи, коли державна підтримка галузі зменшується. Як зазначив президент Alpitronic Americas Майк Даклефф, «заряджання має завжди працювати» — це головний принцип компанії

Читати далі

Схожі записи
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США

Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]

17 Листопада 2025
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США — photo 62879
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США

Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]

17 Листопада 2025
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США — photo 62879
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK