Електромобілі, як і будь-яка інша техніка, з часом зношуються, а їхні акумулятори втрачають ємність. Однак це не означає, що електрокар стає непридатним для використання через кілька років. Останні дослідження свідчать, що сучасні батареї можуть прослужити довше за сам автомобіль. Але теорія – це одне, а практика – інше. Щоб перевірити, як насправді змінюється запас ходу електромобіля після 400 000 км пробігу, команда Out of Spec Testing провела тест на реальному Tesla Model S 2019 року
Автомобіль, який брав участь у тесті, було придбано всього за $9000 (з урахуванням державних субсидій). Попри значний пробіг, у нього досі діє гарантія на акумулятор, що робить цю угоду ще привабливішою. Річ у тому, що моделі Tesla Model S, випущені до 2020 року, мають гарантію на 8 років без обмеження пробігу, якщо їхній акумулятор має ємність понад 70 кВт-год. Це означає, що власник цієї Model S ще два роки може користуватися гарантійним обслуговуванням батареї
Як далеко проїде Model S на одному заряді після 400 000 км пробігу?
Під час випробування автомобіль зарядили до 100%, виставили рекомендований виробником тиск у шинах, налаштували підвіску на мінімальну висоту, активували режим економії Range Mode (який у нових Tesla більше не доступний). Ця функція відключає задній електродвигун, перетворюючи авто на передньопривідне, що підвищує ефективність
Тест проводився за температури повітря від 6°C до 17°C, при швидкості 114 км/год (за GPS – 113 км/год) і вітрі 32 км/год. Електромобіль зміг проїхати 330 км на одному заряді перед тим, як втратив можливість розганятися вище 108 км/год. Ще через 5 км електромобіль втратив змогу рухатися та видав попередження про необхідність безпечної зупинки
Загалом було використано 57,8 кВт-год енергії, що дало середню ефективність 5,8 км/кВт-год. Для порівняння, Tesla Model 3 Long Range 2023 року на аналогічному тесті показала ефективність 6,3 км/кВт-год, що свідчить про хорошу продуктивність старішої Model S навіть після великого пробігу
Яка деградація акумулятора після 400 000 км?
За результатами тесту деградація батареї становить приблизно 23%. Це означає, що запас ходу скоротився, але електромобіль усе ще залишається повноцінно функціональним для щоденного використання. Варто зазначити, що визначити точну деградацію важко, адже під час купівлі ніхто не проводив аналогічний тест на новому автомобілі
Завдяки сучасним системам управління батареєю електромобілі можуть проїжджати сотні тисяч кілометрів без критичної втрати запасу ходу. А з гарантією Tesla на 8 років навіть автомобіль із таким пробігом може залишатися вигідною покупкою
Читати далі
Схожі записиНовий електричний кросовер Peugeot E-5008 з повним приводом і потужністю 325 к.с. незабаром з’явиться в Україні. Новий на 100% електричний автомобіль оснащений двома електромоторами, які приводять в рух усі чотири колеса, пропонує 7-місний салон і доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Комплектацію та ціну вже оголошено Ціна Peugeot E-5008 у комплектації GT починається від […]
14 Жовтня 2025Lexus готується перевернути уявлення про свій флагманський автомобіль, пропонуючи замість класичного седана LS шокуючий шестиколісний мінівен. Хоча модель поки має статус концепту, Акіо Тойода запевнив, що команда налаштована максимально серйозно і планує довести проєкт до серійного виробництва Новий Lexus LS Concept має відкрити світу незвичне бачення розкоші Колись символ престижного седана, тепер LS постає у […]
14 Жовтня 2025Концепт Midget X — це мініатюрний електричний пікап, який відроджує дух легендарного оригіналу. Компактний легкий комерційний автомобіль (LCV) поєднує тримісну кабіну з гнучкою конфігурацією вантажного відділення Midget був невеликою робочою конячкою з яскравим характером Він з’явився у 1957 році як крихітний триколісний автомобіль і був створений для власників магазинів та водіїв доставки, які частенько проносилися […]
14 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі