Як продаються електромобілі Volvo в США та ЄС?
У першому кварталі продажі електромобілів Volvo в США впали на 65%, а от популярність підзаряджаємих гібридів – на 45% зросла
Продажі Volvo в США зросли на 17% за перший квартал цього року, але рушієм зростання стали не електромобілі, а гібриди з можливістю підзарядки. Саме вони були найпопулярнішими до кінця березня: їх продажі зросли на 44% і склали 7 118 одиниць. Продажі м’яких гібридів зросли на 5%, а от популярність електромобілів різко впала. За перші три місяці 2024 року було продано лише 970 електричних Volvo у порівнянні з 2 782 минулого року – це на 65% менше
Весь модельний ряд Volvo в США в тій чи іншій мірі електрифікований, і більшість з авто доступні як гібриди, що підключаються до мережі. Лише XC40 та V90 Cross Country не мають опції підзарядки, а з повністю електричних моделей Volvo пропонує EX30, XC40 Recharge, C40 Recharge та флагманський позашляховик EX90. Серед усіх моделей, XC90 отримав найбільше продажів – 4048 проданих тільки в березні
Хоча це не перший автовиробник, який цього року повідомив про високі продажі гібридних автомобілів, але звіт Volvo за перший квартал найяскравіше відображає поточні тенденції серед покупців у США. Toyota повідомила про дуже високі продажі Prius, в той час як Ford розпіарив свої рекордні продажі гібридів на чолі з гібридом Maverick, які зросли на 77%. Заради справедливості, Ford також повідомив про 86-відсоткове зростання продажів електромобілів – 20 223 штук. Однак великі запаси електромобілів спонукали Ford скоротити виробництво Mach-E та Lightning і запропонувати знижки
Але є й виключення: продажі електромобілів Hyundai на висоті. Ioniq 5 виявився хітом, але Tucson у гібридному та плагін-гібридному виконанні встановив рекорд продажів. Hyundai Palisade також встановив рекорд продажів, продавши 25 255 одиниць, що набагато більше, ніж всі продажі електромобілів Hyundai разом узяті Варто також зазначити, що в Європі ситуація виглядає інакше. Попит на електромобілі Volvo склав 31 237 штук за перший квартал. Це на 48% більше, ніж у 2023 році, та перевищує продажі гібридів (-2% за цей період)