Європейський Союз проводить другий раунд перегляду тарифів на електромобілі, які імпортуються з Китаю, і ці новини пропонують трохи хороших новин для Tesla і Geely. Але китайські чиновники заявляють, що хочуть зустрітися зі своїми європейськими колегами, щоб обговорити нову угоду, яка влаштує обидві сторони
ЄС в черговий раз переглянув свої тарифи на деякі електромобілі, що імпортуються з Китаю
Ставка тарифу для Tesla була знижена з 9% до 7,8%. Спочатку вона взагалі становила 20,8%, поки ЄС не змінив її минулого місяця після звернення американського автовиробника, повідомляє Reuters

Після подальшого розслідування ЄС вирішив, що Tesla не отримала стільки державної допомоги від Китаю, як деякі інші автовиробники, хоча й отримала вигоду від знижок на акумулятори. Reuters не уточнює причину останнього зниження тарифів, зазначаючи лише, що рішення ґрунтується на новій інформації, наданій компаніями
Ставка тарифу для Tesla була знижена з 9 до 7,8%, а для Geely – з 19,3 до 18,8%
У статті також стверджується, що тариф Geely, який спочатку становив 19,9%, а минулого місяця був знижений до 19,3%, тепер знижений до 18,8%. Згідно зі звітом, 17-відсотковий тариф BYD залишається незмінним, а автомобілі таких компаній, як SAIC, якій належить MG, які, як стверджує ЄС, відмовилися співпрацювати зі слідством, обкладаються ввізним митом у розмірі 35,3%, що нижче від попередніх 36,6%

Інші автовиробники, які пішли на співпрацю, зокрема Chery та Nio, будуть обкладені 20,7-відсотковими митами, і кожне з цих мит накладається на звичайні 10-відсоткові мита на імпортні автомобілі, а це означає, що вони можуть серйозно зашкодити прибутковості автовиробників
Тож не дивно, що китайські чиновники заявляють, що хочуть сісти за стіл переговорів з представниками ЄС і укласти угоду, яка влаштує обидві сторони
У тому ж звіті йдеться, що віце-міністр торгівлі Китаю Лі Фей цього тижня зустрівся з генеральним директором Європейської комісії, де чітко дав зрозуміти, що Китай зацікавлений у продовженні переговорів
Китай готовий продовжувати тісно співпрацювати з європейською стороною для досягнення рішення, яке відповідає спільним інтересам обох сторін і відповідає правилам СОТ, щоб сприяти здоровому і стабільному розвитку економічних і торговельних відносин між Китаєм і ЄС, – йдеться в заяві міністерства торговлі Китаю
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025
Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025
Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі