Більшість країн світу стурбовані тим, що Китай заполоняє міжнародні ринки, знижуючи ціни на свої електромобілі. Але згідно з новим звітом, багато з них роблять навпаки. Натомість, китайські автовиробники значно підвищують ціни на свої експортні електромобілі, щоб максимізувати прибуток за кордоном
Очолює цю стратегію компанія BYD, яка стикається зі зростаючою конкуренцією на своєму внутрішньому ринку. Кілька китайських автовиробників наразі ведуть цінову війну за електромобілі на внутрішньому ринку, а місцевий уряд субсидує перехід на електромобілі як для іноземних, так і для вітчизняних брендів. Що, звісно, зменшує прибутки
Натомість BYD намагається максимізувати прибуток на своїх іноземних моделях. У деяких випадках компанія продає деякі свої моделі майже втричі дорожче, ніж вони коштують на внутрішньому ринку. Тим не менш, їм все ще вдається конкурувати з дорогими європейськими електромобілями
Дослідження показують, що китайські автовиробники часто встановлюють ціни на автомобілі трохи нижчі, ніж у європейських брендів. І це при тому, що вони традиційно пропонують більше опцій в стандартній комплектації і технології, які часто коштують більше у традиційних виробників
Не зважаючи на такі додаткові витрати, як доставка, націнки китайських автовиробників часто з лихвою їх компенсують. Це пояснюється тим, що китайські виробники раціоналізували витрати на кожному етапі виробничого процесу, від виробництва акумуляторів до видобутку сировини

За оцінками компанії Benchmark Mineral Intelligence, яка займається дослідженням ринку, вартість акумуляторів у Китаї на 18% дешевша, ніж в інших країнах. Такі компанії, як BYD, що виробляють власні батареї, можуть домовлятися про подальші знижки по всьому ланцюжку поставок, а китайським автовиробникам допомагає наявність земельних ділянок, що субсидуються урядом, а також дешевші витрати на електроенергію та робочу силу, ніж ті, з якими стикаються європейські виробники, що працюють за старими технологіями
Згідно зі звітом Reuters, на деяких експортних ринках ціна BYD Atto 3 була на 81% – 174% вищою, ніж у Китаї. Ціни на моделі Dolphin коливалися від 39% до 178% вище – в Німеччині BYD Dolphin коштував еквівалент $37 439, тоді як порівнянна модель в Китаї коштує лише $16 524. Ціни на Seal коливалися від 30% до 136% вище. Порівняйте це з компанією Tesla, де китайська Model 3 продається в Німеччині лише на 37% дорожче, ніж у Китаї
Багато європейських автовиробників стурбовані тим запасом міцності, який мають китайські автовиробники, що дозволяє їм знизити ціни і розпочати власну війну за ринок збуту. Це також означає, що великі китайські автовиробники зможуть витримати будь-які тарифи, запроваджені ЄС на імпортні автомобілі
Читати далі
Схожі записиMG Cyberster, перший у світі електричний родстер із м’яким дахом та дверима «крила метелика», вже в Україні та доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Створений, щоб поєднувати емоції з інноваціями, Cyberster відкриває нову еру для бренду із британським корінням Силует Cyberster поєднує класичні риси спортивного родстера з футуристичною агресивністю. Подовжений капот, низька посадка, та […]
16 Жовтня 2025
Mitsubishi готує сюрприз для відвідувачів Japan Mobility Show у Токіо — футуристичний електричний позашляховик, створений для життя на природі. У той час як компанія в Європі співпрацює з Renault, маючи декілька їхніх моделей під власним брендом, на домашньому ринку вона експериментує з досить сміливими концептами Новий концепт, який поки не має офіційної назви, поєднує позашляховий […]
16 Жовтня 2025
Європейські краш-тести знову перевірили китайський автопром на міцність — і результат виявився невтішним Електромобіль Dongfeng Box EV, відомий також як Nammi Box, отримав лише три зірки у рейтингу безпеки Euro NCAP, тоді як його суперники — Renault 5 та BYD Dolphin — показали набагато вищі результати. Для європейських експертів це стало свідченням того, що деяким […]
16 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі