Більшість країн світу стурбовані тим, що Китай заполоняє міжнародні ринки, знижуючи ціни на свої електромобілі. Але згідно з новим звітом, багато з них роблять навпаки. Натомість, китайські автовиробники значно підвищують ціни на свої експортні електромобілі, щоб максимізувати прибуток за кордоном
Очолює цю стратегію компанія BYD, яка стикається зі зростаючою конкуренцією на своєму внутрішньому ринку. Кілька китайських автовиробників наразі ведуть цінову війну за електромобілі на внутрішньому ринку, а місцевий уряд субсидує перехід на електромобілі як для іноземних, так і для вітчизняних брендів. Що, звісно, зменшує прибутки
Натомість BYD намагається максимізувати прибуток на своїх іноземних моделях. У деяких випадках компанія продає деякі свої моделі майже втричі дорожче, ніж вони коштують на внутрішньому ринку. Тим не менш, їм все ще вдається конкурувати з дорогими європейськими електромобілями
Дослідження показують, що китайські автовиробники часто встановлюють ціни на автомобілі трохи нижчі, ніж у європейських брендів. І це при тому, що вони традиційно пропонують більше опцій в стандартній комплектації і технології, які часто коштують більше у традиційних виробників
Не зважаючи на такі додаткові витрати, як доставка, націнки китайських автовиробників часто з лихвою їх компенсують. Це пояснюється тим, що китайські виробники раціоналізували витрати на кожному етапі виробничого процесу, від виробництва акумуляторів до видобутку сировини
За оцінками компанії Benchmark Mineral Intelligence, яка займається дослідженням ринку, вартість акумуляторів у Китаї на 18% дешевша, ніж в інших країнах. Такі компанії, як BYD, що виробляють власні батареї, можуть домовлятися про подальші знижки по всьому ланцюжку поставок, а китайським автовиробникам допомагає наявність земельних ділянок, що субсидуються урядом, а також дешевші витрати на електроенергію та робочу силу, ніж ті, з якими стикаються європейські виробники, що працюють за старими технологіями
Згідно зі звітом Reuters, на деяких експортних ринках ціна BYD Atto 3 була на 81% – 174% вищою, ніж у Китаї. Ціни на моделі Dolphin коливалися від 39% до 178% вище – в Німеччині BYD Dolphin коштував еквівалент $37 439, тоді як порівнянна модель в Китаї коштує лише $16 524. Ціни на Seal коливалися від 30% до 136% вище. Порівняйте це з компанією Tesla, де китайська Model 3 продається в Німеччині лише на 37% дорожче, ніж у Китаї
Багато європейських автовиробників стурбовані тим запасом міцності, який мають китайські автовиробники, що дозволяє їм знизити ціни і розпочати власну війну за ринок збуту. Це також означає, що великі китайські автовиробники зможуть витримати будь-які тарифи, запроваджені ЄС на імпортні автомобілі
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі