BMW залишається одним із найбільш технологічно прогресивних автовиробників світу, а перехід на електрифікацію змушує компанію змінювати підходи до виробництва. Понад століття заводи BMW у Баварії випускали одні з найзнаковіших автомобілів в історії, але майбутнє потребує нових рішень. Наразі компанія переосмислює виробничі процеси, вкладаючи мільярдні інвестиції в акумуляторні технології, електродвигуни та автоматизацію заводів

Попри те, що BMW не входить до складу величезного автомобільного концерну, як Audi у Volkswagen Group, компанія активно просуває електрифікацію, навіть коли деякі країни переглядають свої підходи до екологічного транспорту. Під час BMW Tech Day у Мюнхені було представлено нові акумуляторні технології, передові системи “Energy Master”, а також нове покоління електродвигунів, що стануть основою для електромобілів Neue Klasse

Проте зміни охоплюють не лише нові моделі, а й фундаментальну трансформацію виробничих процесів на заводах компанії по всьому світу
Інновації у виробництві акумуляторів та нова стратегія BMW
Одним із ключових завдань BMW є створення потужних та ефективних акумуляторів для електромобілів. Компанія застосовує передові технології та активно співпрацює з науковцями для розробки нових осередків живлення. У передмісті Мюнхена діє Центр компетенції з виробництва акумуляторних елементів (CMCC), де компанія випробовує новітні акумуляторні осередки 4695 та 46120

Нові акумулятори розробляються з використанням тонких мідних пластин, на які наноситься активний електрохімічний шар, після чого вони згортаються в циліндричні елементи, заповнюються електролітом і герметизуються. Ця технологія дозволяє досягти більшої щільності енергії, зменшення маси та збільшення терміну служби акумуляторних блоків
Для підтримки екологічних стандартів BMW розширює можливості переробки акумуляторів. Центр компетенції з переробки акумуляторів (CRCC) використовує передові методи, такі як гідрометалургія та пірометалургія, щоб вилучати корисні матеріали та повторно використовувати їх у виробництві нових батарей

Проте, на відміну від Tesla, BMW не планує створювати власні заводи з виробництва акумуляторів. Компанія передає свої розробки постачальникам, які відповідають її високим стандартам. Такий підхід забезпечує гнучкість у виборі найкращих технологічних рішень та дозволяє BMW зосередитися на автомобільній інженерії

Як BMW змінює виробництво: реконструкція заводів та автоматизація
Виробничі потужності BMW також проходять масштабну модернізацію. Наприклад, завод у Мюнхені, якому понад 100 років, зараз повністю перебудовується для випуску електромобілів. Інвестиції у цей проєкт складають €650 мільйонів ($680 мільйонів), а будівництво відбувається без зупинки виробничої лінії, на якій щодня випускається 1000 автомобілів

Оновлення торкнулося й заводу BMW у Ландсгуті, що спеціалізується на виробництві силових агрегатів. Тут виготовляються алюмінієві корпуси для нових асинхронних електродвигунів та контролери “Energy Master” – складні електронні блоки, що керують акумуляторними модулями
Задля забезпечення максимальної точності виробництва BMW використовує роботизовані системи KUKA, а також експериментує з мініатюрними маніпуляторами, здатними автоматично підключати електричні з’єднання. Водночас кінцева перевірка якості виконується вручну висококваліфікованими інженерами

Ще одним важливим заводом стає новий виробничий центр Plant Woodruff у Південній Кароліні (США). Будівництво обійдеться у $700 мільйонів, а головне завдання цього підприємства – локалізація виробництва для американського ринку. Завод тісно співпрацюватиме з найбільшим у світі підприємством BMW Plant Spartanburg, де випускається найпопулярніший кросовер компанії – BMW X3

Роль цифрових технологій у виробництві
Щоб уникнути зупинок під час переходу на випуск електрифікованих моделей, BMW активно застосовує віртуальні технології навчання. Наприклад, у США навіть під час зимових свят завод Spartanburg почав випускати електрифіковані X3 на одній лінії з моделями з ДВЗ
Щоб підготувати персонал до роботи з новими технологіями, BMW застосовувала віртуальні тренажери на базі Unreal Engine та VR, які дозволяють вивчати процеси складання без відриву від виробничого процесу. Такий підхід мінімізує витрати на навчання та дає змогу швидко адаптувати працівників до нових методів

Глобальна стратегія виробництва та майбутнє BMW
BMW прагне зберегти конкурентну перевагу шляхом гнучкої виробничої стратегії. Один із ключових принципів – “local-for-local”, за яким виробничі центри працюють безпосередньо в тих країнах, де продаються автомобілі. Це дозволяє мінімізувати логістичні витрати та зменшити залежність від глобальних проблем із постачанням компонентів

За словами Йоахіма Поста, члена ради директорів BMW:
“Ми не змінюємо нашу стратегію, адже маємо глобальну присутність та технологічну гнучкість. Наша філософія – виробництво слідує за ринками, а ланцюг постачання – за виробництвом. Це дозволяє нам бути найбільшим експортером із США та Німеччини»

Попри політичну нестабільність у деяких країнах, BMW впевнено рухається вперед. Компанія не лише адаптується до змін у попиті, а й активно впроваджує нові технології, які забезпечують її провідні позиції у сфері преміального електротранспорту

Читати далі
Схожі записиЧитати далі
Останні новини, що можуть вас зацікавити
-
Європейським водіям електромобілів стане простіше заряджатись
Цього літа заряджати електромобіль у Європі стане легше. Чотири ключові гравці на ринку об’єднались у Spark Alliance, щоб нарешті навести лад у своїй мережі зарядної інфраструктури. Ідея проста: замість десятка додатків на телефоні – один, який дає доступ до понад 11 тисяч швидкісних зарядок на 1700 станціях по всьому континенту Один додаток від Варшави до […]
5 Квітня 2025
-
Buick вирішив освіжити Electra E5, додавши більш агресивний передній бампер
Buick вирішив змінити обличчя свого електричного кросовера Electra E5, і, схоже, він позбудеться фальшивої решітки на користь більш агресивного “акулиного носа”. Нові фотографії з Китаю натякають на серйозний редизайн передньої частини моделі, що може зробити її ще більш впізнаваною на дорогах Чому Electra E5 змінює імідж? Компанія Buick представила Electra E5 трохи більше двох років […]
20 Березня 2025
-
Новий завод Mercedes з переробки батарей може утилізувати 96% сировини
Завод може відновлювати достатню кількість матеріалів для виробництва понад 50 000 нових батарейних модулів щороку Переробка ключових матеріалів: літію, нікелю та кобальту Новий завод, відкритий Mercedes-Benz у південній Німеччині, пропонує інноваційний підхід до переробки батарей, створюючи «справжню циркулярну економіку» для електромобілів бренду. На майданчику в Куппенхаймі компанія відновлює понад 96% цінних і дефіцитних сировинних матеріалів, […]
23 Жовтня 2024