Tesla Model 3 другий рік поспіль опинилася на останньому місці у рейтингу надійності TÜV. Цей тест є обов’язковим технічним оглядом (Hauptuntersuchung) для автомобілів в Німеччині, які використовуються більше трьох років. Перевірка охоплює широкий спектр компонентів, включаючи стан шасі, гальмівної системи, підвіски, світлотехніки та інших вузлів. Результати показали, що найбільші проблеми Model 3 стосуються світла, гальм та підвіски
Основні причини невдач
Tesla Model 3 виявилася найбільш проблемною серед автомобілів віком 2-3 та 4-5 років. TÜV пояснює це підвищеною масою електромобілів у порівнянні з автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння, а також особливостями регенеративного гальмування, яке знижує навантаження на гальмівні диски. Через це гальма зношуються нерівномірно, що впливає на їхню ефективність. Проблеми з освітленням також відзначалися як значний недолік в сервісному обслуговуванні Tesla
«Високий пробіг не може виправдати низькі показники Model 3», — зазначив Йоахім Бюлер, генеральний директор TÜV
Tesla Model 3 порівняно з іншими електромобілями
Дослідження TÜV показало, що електромобілі, створені на базі моделей з ДВЗ, показують кращу надійність. Наприклад, Volkswagen e-Golf та Mini Cooper SE мають значно менше несправностей у порівнянні з Tesla Model 3 або Renault Zoe (читається рено зоі)
Водночас у вікових категоріях 6-7 та 8-9 років гіршим став Dacia Dokker, а серед автомобілів 10-11 років останнє місце зайняв Dacia Logan. У групі автомобілів віком 12-13 років найменш надійним виявився Renault Twingo
Лідери рейтингу надійності
На противагу Tesla, Porsche 911 показав найкращі результати у всіх вікових категоріях від 4 до 13 років, демонструючи зразкову якість і довговічність. У категорії 2-3 років лідером стала Honda Jazz – це підтверджує, що надійний автомобіль не обов’язково має бути дорогим
Висновки
Tesla Model 3, попри свою популярність, стикається зі значними викликами у питанні довговічності та сервісу. Результати TÜV підкреслюють важливість ретельного обслуговування електромобілів та вдосконалення їхніх конструктивних особливостей. Це є сигналом для потенційних покупців звертати увагу на можливі недоліки, зокрема під час вибору вживаних авто
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі