Amazon використовує штучний інтелект для оптимізації доставки

21.10.2024
Amazon використовує штучний інтелект для оптимізації доставки — photo 20873

Amazon запроваджує власну систему штучного інтелекту під назвою Vision-Assisted Package Retrieval (VAPR). Вона створена щоб скоротити час і зусилля, необхідні водіям для доставки пакунків

VAPR полегшує життя водіїв доставки Amazon, автоматично визначаючи пакунки, які мають бути доставлені на певній зупинці. Потім система проектує зелену літеру «O» на всі пакунки, які будуть передані на цій зупинці, і червону літеру «X» на всі інші пакунки. Коли водій забирає всі «правильні» пакунки, VAPR подає звуковий сигнал, щоб переконатися, що жоден пакунок не залишився в фургоні 

Amazon використовує штучний інтелект для оптимізації доставки — photo 2

Система VAPR позбавляє водіїв необхідності користуватися телефоном під час доставки.

Amazon заявляє, що водіям не доведеться витрачати час на сортування пакунків на зупинках, читання етикеток або ручну перевірку ідентифікаторів, таких як ім’я або адреса клієнта, щоб переконатися, що вони мають потрібні пакунки. Замість цього вони просто шукатимуть зелене світло, хапатимуть пакунки і їхатимуть

Команда Amazon Transportation каже, що провела сотні годин, тестуючи VAPR в польових умовах зі своїми водіями, щоб переконатися в ефективності системи. У перших тестах Amazon відмітила зниження фізичних і розумових зусиль своїх водіїв на 67%, а також економію часу на кожному маршруті – понад 30 хвилин

Amazon використовує штучний інтелект для оптимізації доставки — photo 3

Система VAPR буде встановлена на 1000 нових електричних фургонів Amazon. Якщо оптимістичні результати справдяться, програма розшириться на решту флоту 

З більш ніж 390 тисяч водіїв доставки Amazon по всьому світу і більш ніж 100 тисяч фургонів у парку Amazon, які доставляють мільйони посилок щодня, такі технології, як VAPR, обіцяють неймовірну економію часу і зусиль

Треба віддати належне Amazon за те, що вона полегшує життя своїм водіям. Проте, постійне прагнення Amazon до ефективності часто призводить до звинувачень у зловживанні своїми працівниками

Amazon використовує штучний інтелект для оптимізації доставки — photo 4

У судових справах проти гіганта онлайн-торгівлі стверджується, що його «жорсткі робочі квоти» та «ретельне відстеження» роблять майже неможливим для працівників відхилення від курсу, щоб відвідати вбиральню. Це призводить до того, що сміттєві баки в центрах доставки Amazon (де водії починають і закінчують поїздки) «часто переповнені пляшками з-під сечі, які викидають працівники», – йдеться в позові

Сподіваємось, що Amazon використає ці додаткові 30 хвилин, які звільняє VAPR, щоб забезпечити своїм водіям кращі умови праці

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK