Огляд MG4 XPower – Мирний воїн — photo 30413

Огляд MG4 XPower – Мирний воїн

10.02.2025

— Красивий автомобіль, — вітається біля садочка колега-батько, теж військовий. — І колір гарний!

Матовий оливковий — унікальний відтінок, який доступний лише у версії XPower. Сьогодні в Україні цей колір має особливе значення, викликаючи повагу, а на дорозі такий електрокар не осоромиться навіть у дуелі з елітними суперкарами. Найпотужніший MG здатний розігнатися до 100 км/год усього за 3,8 секунди — на рівні преміальних спортивних авто, але коштує в рази дешевше. І при цьому він залишається зручним міським хетчбеко-кросовером, який не жертвує практичністю заради швидкості

Огляд MG4 XPower – Мирний воїн — photo 2

Перше знайомство

Звичайний MG4 EV потужністю 150 кВт (204 к.с.) ми вже тестували минулого року, і він справив гарне враження. Зручний, динамічний, практичний та доступний, він став серйозним конкурентом на ринку електромобілів. Його базові версії коштували трохи менше мільйона гривень, зараз ціна зросла, але все ще залишається вигідною, особливо з урахуванням офіційного сервісу та гарантії (7 років або 150 тисяч км) від імпортера Winner 

Огляд MG4 XPower – Мирний воїн — photo 3

Прискорення на прямій вражає, особливо пасажирів, які до такого не готові. Мінус в тому, що XPower не забезпечує водію особливого задоволення на поворотах

Тому, щоб не повторюватися, рекомендуємо переглянути наш огляд MG4 EV

До речі, XPower бере участь у конкурсі “Автомобіль 2025 року в Україні” та представлений одразу в чотирьох номінаціях:

  • Міський кросовер
  • Компактний електрокросовер
  • Співвідношення ціна/якість
  • Дизайн

Проголосувати можуть всі охочі до 28 лютого включно

Динаміка, яка вражає

Достатньо перенести ногу з педалі гальм на “педаль току”, і MG4 XPower миттєво рветься вперед. Дитина на задньому сидінні вибухає радісним сміхом, а теща видає невдоволений зойк. Навіть взимку цей електрокар майже вкладається у заводські цифри прискорення завдяки повному приводу та аномально теплій погоді

Огляд MG4 XPower – Мирний воїн — photo 8

Рульове не досить виразне, тому нелегко зрозуміти, наскільки сильне зчеплення з дорогою мають шини. І хоча він досить швидко входить в поворот, особливого кайфу за кермом не відчувається, тут класичні хот-хетчі з ДВЗ поки виграють

Після такого старту вирішую перевести подих і уважніше вивчити автомобіль

Салон та технології

Всередині XPower мало відрізняється від стандартного MG4. Окрім алькантари на сидіннях та дверях, червоної прострочки, тут немає нічого, що б голосно заявляло про його спортивну натуру. Якість матеріалів хороша, але тьмяні кольори інтер’єру та базовий дизайн не створюють того відчуття ексклюзивності, яке відчуваєш під час прискорення

У центрі — 10,25-дюймовий дисплей мультимедіа з підтримкою Android Auto та Apple CarPlay. Додалося кілька корисних покращень, зокрема “Track Mode”, що відображає перевантаження G та динаміку прискорення в режимі реального часу

У стандартній комплектації є всі системи допомоги водієві: активне екстрене гальмування, система утримання в смузі руху, система допомоги в пробках, система виявлення сліпих зон, система попередження про перехресний рух ззаду та адаптивний круїз-контроль. Ви також знайдете подушки безпеки по всьому салону, точки ISOFIX на задніх сидіннях, систему допомоги при рушанні на підйомі, систему допомоги при екстреному гальмуванні та іммобілайзер

Всередині багато місця для зберігання речей – є зручна підставка для бездротової зарядки смартфону, підстаканники під нею, поруч з ємністю для сміття зі зсувною кришкою, а під підлокітником є корисний простір для зберігання речей. Відсіки в дверях також хорошого розміру, хоча, оскільки вони не обшиті, металеві пляшки або ключі будуть брязкати

Огляд MG4 XPower – Мирний воїн — photo 13

Під 10,25-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи знаходиться сріблястий селектор передач, який ви натискаєте, щоб увімкнути режим паркування, і повертаєте, щоб переключитися між переднім або заднім ходом. Він інтуїтивно зрозумілий у використанні, але бувають випадки, коли автомобіль не реагує, і вам потрібно почекати хвильку, перш ніж селектор перемикання передач спрацює. На щастя, це трапляється не часто

На задніх сидіннях достатньо місця навіть для високих пасажирів, а багажник на 363 літри трохи поступається Volkswagen ID.3 (385 л), але залишається цілком практичним

Для тих, хто сидить спереду, в MG 4 XPower більш ніж достатньо місця. Ви можете легко влаштуватися на сидіннях з алькантари та шкіри з електричним регулюванням, а рульова колонка має регулювання нахилу та вильоту

Огляд MG4 XPower – Мирний воїн — photo 14
Дисплей водія міг би бути яскравішим, але графіку легко читати і перемикати вкладки за допомогою клавіш на кермі. Одну з кнопок на кермі можна призначити для регулювання рекуперації енергії. А щоб перейти в режим керування однією педаллю, доведеться зануритися в налаштування в інформаційно-розважальній системі. Ефект рекуперації досить сильний і використання цього режиму робить рух на низьких швидкостях набагато простішим та економічнішим

Всередині багато місця для зберігання речей – є зручна підставка для бездротової зарядки смартфону, підстаканники під нею, поруч з ємністю для сміття зі зсувною кришкою, а під підлокітником є корисний простір для зберігання речей. Відсіки в дверях також хорошого розміру, хоча, оскільки вони не обшиті, металеві пляшки або ключі будуть брязкати

Що змінилося під капотом?

Головні оновлення MG4 XPower — під кузовом. Задній електродвигун отримав збільшену потужність в 170 кВт (231 к.с.), а на передній осі з’явився другий мотор на 150 кВт (204 к.с.), які разом забезпечують 435 к.с. та 600 Нм крутного моменту. Результат – від 0 до 100 км/год за 3,8 секунди. Для порівняння, це швидше, ніж у Porsche 911 Carrera 4. Максимальна швидкість також зросла – 200 км/год проти 160 км/год у стандартної версії MG4

Огляд MG4 XPower – Мирний воїн — photo 15
На відміну від стандартного MG4 EV, який має невеличку ємність для речей під капотом, у XPower попереду другий мотор потужністю 150 кВт (204 к.с.)

Але ще більш важливо, що автомобіль блискавично набирає швидкість від 50 до 130 км/год – це саме те, що потрібно для безпечного випередження на трасі. Для кращого контролю додано електронне блокування диференціала та систему векторизації крутного моменту, які розподіляють потужність між колесами у поворотах

Керованість та підвіска

Підвіска залишилася такою ж, як у базового MG4, але отримала нові налаштування пружин та амортизаторів. Це зробило автомобіль більш керованим, але й жорсткішим

Огляд MG4 XPower – Мирний воїн — photo 16

Видимість в цілому хороша, хоча декому може здатися, що заднє скло трохи завузьке. XPower має функцію моніторингу сліпих зон, який «бачить» сусідні автомобілі, велосипеди чи інший транспорт

Комплексна модернізацій підвіски включає перекалібровані пружини та налаштування амортизаторів, жорсткіші стабілізатори поперечної стійкості та гостріше рульове управління. Серед іншого варто відмітити:

  • Загальну жорсткість підвіски збільшено на 25%;
  • Перекаліброване програмне забезпечення рекуперативного гальмування;
  • Вентильовані 345-міліметрові гальмівні диски на всіх чотирьох колесах, що забезпечують зупинку зі 100 км/год до 0 за 33,9 метрів
Огляд MG4 XPower – Мирний воїн — photo 17

У салоні достатньо місця для більшості пасажирів, але багажник міг би бути більшим (363/1177 л)

Він добре входить у повороти, але не викликає того азарту, що традиційні спортивні хот-хетчі. Рульове управління не таке гостре, як хотілося б, і навіть вдосконалена підвіска не приховує того факту, що споряджена маса складає 1803 кг. Ви можете легко обігнати Honda Civic Type R або Hyundai i30 N, але не отримаєте стільки ж драйверського задоволення на звивистій дорозі

Крім того, через жорсткішу підвіску MG4 XPower помітніше реагує на нерівності, хоча загалом він залишається досить комфортним у місті. На високих швидкостях чути шум вітру, а також легке скиглення переднього двигуна

Огляд MG4 XPower – Мирний воїн — photo 18

XPower має такий самий рейтинг Euro NCAP, як і стандартний MG4 – це означає п’ять зірок з п’яти можливих за пасивну безпеку

Ще одна перевага повнопривідного XPower перед звичайним MG4: він має більший дорожній просвіт – 160 мм замість 150 мм, додаткові 10 мм на наших дорогах зайвими точно не будуть!

Запас ходу та витрати енергії

Офіційний запас ходу становить 385 км, що на 50 км менше, ніж у моделі Lux+ з тією ж батареєю на 64 кВт-год. Звісно, реальний пробіг залежить від стилю водіння та купи інших факторів

Під час тесту середня витрата склала 23 кВт-год/100 км, що дає приблизно 280 км реального пробігу. Але спокійний стиль водіння в помірному режимі Normal легко знижує цей показник до 17-18 кВт-год, дозволяючи проїжджати 300-330 км

Огляд MG4 XPower – Мирний воїн — photo 19

MG4 XPower може заряджатися на станції потужністю до 150 кВт – це дуже хороший показник в цьому ціновому сегменті! Тобто зарядка на 10-80% займає всього 35 хвилин, тоді як зарядка на 10-100% від зарядного пристрою потужністю 7 кВт займає вісім з половиною годин

Якщо водити максимально економно, можна подолати й 400 км. Хоча тоді вже виникає питання: навіщо купувати найпотужніший MG4, якщо не користуватися його потенціалом?

Огляд MG4 XPower – Мирний воїн — photo 20

Підсумок: хто він – MG4 XPower?

MG4 XPower – це унікальне поєднання вибухової потужності та щоденної практичності. Він готовий здивувати динамікою, залишаючись при цьому комфортним міським автомобілем

Ціна – 1 474 890 грн (близько $35 000). І на ринку немає конкурентів, які могли б запропонувати такі характеристики за ці гроші

Огляд MG4 XPower – Мирний воїн — photo 21

Новий MG4 XPower, ціна якого становить менше ніж півтора мільйона (точніше 1 474 890) гривень, чітко підкреслює філософію MG «Get More», будучи електромобілем, який пропонує приголомшливу потужність та динаміку за надзвичайно конкурентоспроможною ціною

Можливо, саме тому в конкурсі “Авто року 2025 в Україні” немає номінації “Співвідношення ціна/швидкість”. Бо в такій категорії цей “мирний воїн” просто не має рівних!

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK