Mercedes-AMG серйозно замислюється над створенням нового спортивного електромобіля, який міг би стати безпосереднім конкурентом легендарного Porsche 911
Йдеться про дводверне купе з повністю електричною силовою установкою. Хоча технічна база для такого проєкту вже готова, у компанії все ще не впевнені, чи існує достатньо великий попит на подібну модель, аби виправдати багатомільйонні інвестиції

Сьогодні AMG уже представила кілька концептів високопродуктивних електрокарів, зокрема чотиридверний GT і потужний позашляховик, які мають спільну платформу та сучасні акумуляторні технології. Логічним наступним кроком може стати справжній спортивний автомобіль — купе, здатне кинути виклик Porsche 911, моделі, яка десятиліттями задає стандарти у класі преміальних спорткарів
Керівник AMG Міхаель Шібе визнає, що дилема полягає не у технічних можливостях: компанія впевнена, що здатна створити конкурентоспроможний електроспорткар. Проблема полягає у бізнес-логіці. Попит на дорогі електромобілі у преміальному сегменті останнім часом демонструє спад, особливо на ринках Європи та США. Тому питання полягає в тому, чи готовий ринок прийняти електричне купе від AMG саме зараз
Якщо проєкт отримає зелене світло, він не замінить нинішній бензиновий GT, представлений у 2023 році, а доповнить модельний ряд. Електрокар отримає абсолютно нову архітектуру, ймовірно із запозиченням технічних рішень з платформ для великих седанів і позашляховиків марки
За попередніми даними, серійна версія концепту AMG GTXX може стати одним із найпотужніших електроспорткарів у світі. Очікується тримоторна система з компактними та легкими аксіальними електродвигунами виробництва Yas. У топовій модифікації їхня сумарна віддача сягатиме близько 1341 кінської сили, що еквівалентно тисячі кіловат. Для порівняння, це майже вдвічі більше за потужність сучасних Porsche 911 з двигунами внутрішнього згоряння

Втім, питання термінів залишається відкритим
Зважаючи на нинішнє уповільнення ринку електромобілів та стриманий інтерес до преміальних моделей з високою ціною, поява такого купе у серійному виробництві може відбутися лише у наступному десятилітті. Сам Porsche, наприклад, не планує випускати повністю електричну версію 911 раніше 2030-х років, натомість робить ставку на гібридні модифікації GTS і Turbo
В AMG розуміють, що навіть якщо електричний спорткар не стане найбільш прибутковою моделлю, він матиме величезне значення для іміджу бренду. У сегменті преміальних автомобілів престиж і технологічне лідерство часто важливіші за прямий прибуток. Саме тому компанія не відкидає сценарію, коли новий електричний GT з’явиться на ринку як демонстрація можливостей і амбіцій марки, навіть попри сумніви у масштабах комерційного успіху
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі