Ariel E-Nomad – новий електричний супер-позашляховик

29.08.2024
Ariel E-Nomad – новий електричний супер-позашляховик — photo 16705

Британська компанія представила повністю електричну версію свого всюдихода – Ariel E-Nomad все ще залишається концептом, але він є прообразом серійного електромобіля, який має з’явитися у 2026 році

E-Nomad візуально відрізняється від свого побратима з ДВЗ завдяки переробленому кузову, виготовленому з біокомпозитного матеріалу з льняного волокна, що підлягає вторинній переробці. Нові панелі, розроблені компанією Bamd Composites, на 9 відсотків легші за вуглепластик та на 73 відсотки зменшують викиди CO2 під час виробництва

Ariel E-Nomad – новий електричний супер-позашляховик — photo 2

Ariel представив повністю електричну версію Nomad 

Крім того, E-Nomad має на 30% менший аеродинамічний опір порівняно з Nomad 2, зберігаючи таку ж притискну силу. Цього вдалося досягти завдяки покриттю трубчастого шасі та аеродинамічно більш пропрацьованого даху, в який інтегроване повнорозмірне запасне колесо

Замість 2,3-літрового двигуна Ford EcoBoost у Nomad 2, E-Nomad має електромотор Borg Warner eDM потужністю 281 к.с. (210 кВт) і 490 Нм крутного моменту. Він приводить в рух задні колеса за допомогою диференціала підвищеного тертя. За характеристиками він еквівалентний версії з ДВЗ, а спринт від 0 до 100 км/год (0-96 км/год) прототип долає за 3,4 секунди

E-Nomad має більш аеродинамічний кузов та акумуляторний блок на 41 кВт-год

Трансмісія складається з комбінованого двигуна Cascadia Motion IDM90, коробки передач та інверторного приводу DX, маса якого становить 92 кг. E-Nomad оснащений новою системою ABS від Ariel з можливістю вибору режимів руху, а також системою рекуперативного гальмування

Джерелом енергії слугує акумуляторна батарея на 450 В ємністю 41 кВт-год, яка була розроблена спеціально для Ariel E-Nomad компанією Rockfort Engineering. Батарея масою 300 кг встановлена за двомісною кабіною. Вона складається з модулів Pegasus V3 з високою щільністю і має інтегровані системи охолодження та нагрівання

Загальна маса E-Nomad складає 896 кг, а запас ходу – 240 км. Крім того, акумуляторна батарея сумісна зі швидкою зарядкою постійним струмом, що дозволяє зарядити її з 20 до 80% менш ніж за 25 хвилин

Після презентації прототип продовжить випробування

Ariel E-Nomad – новий електричний супер-позашляховик — photo 7
– Хоча E-Nomad – це концепт, він демонструє яким буде серійний Ariel недалекого майбутнього. Після проходження нашого традиційного виснажливого режиму тестування, ми зможемо додати E-Nomad до його побратима з ДВЗ Nomad 2. Наразі нам важливо почути відгуки зацікавлених клієнтів про наш концепт-кар, – каже Саймон Сондерс, директор Ariel

Ariel E-Nomad Concept офіційно дебютує на виставці Cenex Expo 2024 4 вересня, а потім продовжить передсерійні випробування. Серійна версія вийде на ринок у 2026 році. За даними Autocar, електроавтомобіль ціна буде приблизно на 10 000 фунтів стерлінгів ($13 236) вищою, ніж у Nomad 2 з ДВЗ, який коштує від 67 992 фунтів стерлінгів ($90 023)

Ariel E-Nomad – новий електричний супер-позашляховик — photo 8
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK