Audi показала Concept C як ідею нового електричного спортивного купе, яке має на меті оживити дух TT і R8, але носитиме іншу назву. За словами керівництва, шоу-кар вже майже готовий до серійного виробництва, і вона має з’явитися в автосалонах приблизно в 2027 році, а дизайн концепту на 90 % відповідає тому, що вийде на дороги
За формою і пропорціями він стоїть між колишнім TT і суперкаром R8: короткий ніс, плаский профіль і чіткі кутасті лінії надають йому свіжого, навіть радикального вигляду. Audi називає нову естетику «радикальною простотою», і Concept C слугує візуальним маніфестом цієї ідеї

Під капотом — не класичний двигун, а нова електрична архітектура
Concept C побудований на рішеннях, близьких до тих, що готуються для наступного покоління Porsche 718 (Boxster/Cayman) — тобто машини будуть ділити платформу й деякі технічні компоненти. Спільні платформи знижують витрати на розробку і дозволяють швидше запускати нові моделі. Про те, що платформа близька до проєкту Porsche 718 EV, повідомляли кілька незалежних видань і сама Audi

Головні технічні «фішки», про які говорив генеральний директор Audi, — це так звана віртуальна коробка передач та синтетичні звуки п’ятициліндрового двигуна
Віртуальна коробка передач — це програмне рішення, яке імітує відчуття перемикання передач (короткі «поштовхи» під час прискорення та зміни відчуття руху), хоча в автомобілі немає механічної коробки. Усе заради того, щоб електрокар відчувався ближчим до традиційних спортивних машин і щоб водій мав чіткіший зворотний зв’язок під час динамічної їзди. Синтетичні звуки відтворюватимуть через динаміки автомобіля рев або ричання мотора, додаючи емоцій при прискоренні або перемиканні «віртуальних» передач. Про можливу реалізацію таких рішень представники Audi прямо говорили під час презентації

У Concept C застосовано «середнє» розташування батареї — не зовсім класичний «під підлогою», а конфігурацію, що дає низький центр тяжіння і кращий розподіл маси для кращої керованості. Така архітектура, за словами компанії, робить автомобіль спортивнішим і більш поворотким на трасі
Керівництво підкреслює: Concept C — функціональний концепт, придатний для доріг, і Audi планує робити саме той автомобіль, який Ви бачите, а не лише показувати витвір технічного мистецтва без намірів запускати його в серію. Водночас CEO допустив: назву ще не затвердили — тому поки це просто Concept C, а не «TT»

Ще один цікавий момент: Audi не виключає відродження R8 у якомусь вигляді, але це питання більш віддалене й складне — компанія спочатку має закріпити нову дизайнерську мову і вивести Concept C у серію. Поки що це скоріше натяк, ніж конкретний план, але Audi відкрито говорить про можливість гібридних або високопродуктивних проєктів у майбутньому

Concept C показує дві цікаві тенденції
По-перше, спортивні електрокари повертаються в центр стратегії преміальних брендів — але вже не як просте копіювання бензинових суперкарів, а як гібрид досвіду і технологій. По-друге, виробники прагнуть зберегти «емоцію водіння» через програмні рішення (віртуальні передачі, звуки), адже для багатьох ентузіастів саме це і є суттю спортивного авто. Такий підхід дозволяє брендам поєднати екологічні переваги електрифікації з емоційною складовою, яку цінують покупці
Читати далі
Схожі записиНовий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]
28 Листопада 2025
Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]
28 Листопада 2025
Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі