Як тестують броньовані електромобілі? — photo 7088

Як тестують броньовані електромобілі?

29.03.2024

Жорсткі заходи безпеки додають електричному лімузину BMW майже дві тонни ваги. На прикладі розкішного BMW i7 xDrive60 Protection ознайомимось з процесом підготовки броньованих електромобілів 

Снайперська гвинтівка Драгунова ОЦ-03 СВУ – це не просто вогнепальна зброя, це інструмент смертоносної точності. З дальністю стрільби до 1200 метрів, його боєприпаси можуть пройти крізь звичайний сталевий кузов автомобіля, як гарячий ніж крізь масло, з драматичними наслідками для тих, хто знаходиться всередині

Новий електричний BMW i7 xDrive60 Protection та його бензиновий побратим 760i xDrive Protection є одними з небагатьох броньованих лімузинів, які забезпечують сертифікований захист від однієї з найстрашніших ручних видів зброї у світі

Як тестують броньовані електромобілі? — photo 2

Заводський захист

Розроблені за найвищими балістичними стандартами автомобільної промисловості, ці лімузини були спеціально спроектовані для захисту від повторних пострілів зі снайперської гвинтівки російського виробництва калібру 7,62х54 мм та багатьох різноманітних вибухових пристроїв, включаючи безпілотні літальні апарати з гранатами, бомби, що містять до 15 кг тротилу, та багато іншого

Їхнім секретом є так зване Захисне Ядро, Protection Core – унікальна конструкція, виготовлена з броньованої сталі останнього покоління та інших екзотичних матеріалів. Захисне ядро інкапсулює розкішний салон 7-ї серії

Разом з сильно броньованим днищем, дахом та стійками, а також лобовим, заднім склом і дверима зі спеціально розробленим багатошаровим склом – все це забезпечує топовим моделям BMW Protection бажаний рейтинг VPAM VR10, що підвищує їх привабливість для найвибагливіших покупців, які піклуються про безпеку

Як тестують броньовані електромобілі? — photo 3

Вищий клас бронювання 

“VR” означає Vehicle Resistance, а цифра 10 – найвищий сертифікований клас балістичного та вибухового захисту. Цей клас мають лише кілька інших лімузинів, які випускаються безпосередньо на заводі автовиробника, а не модернізуються сторонніми компаніями

Щоб досягти цього, кожна з чотирьох дверей важать до 200 кг. Вони настільки важкі, що потребують спеціально розроблених петель і міцних електрогідравлічних механізмів для відкривання та закривання. Є навіть піротехнічні елементи, щоб підірвати їх у разі аварії чи нападу

Нові моделі 7-ї серії також мають спеціальне ущільнення дверей, а також броньовані брандмауери спереду і ззаду – призначені для захисту пасажирів від атаки отруйними газами. При спрацьовуванні балон у багажнику забезпечує салон достатньою кількістю кисню, щоб створити середовище під тиском протягом більш ніж п’яти хвилин у так званій “камері виживання”. Також є два вогнегасники з автоматичним і ручним увімкненням 

Як тестують броньовані електромобілі? — photo 4

Броньований i7 – перший електромобіль, який отримав статус VR10. Інтегрована в процес розробки i7 з самого початку, система захисту є не просто адаптацією стандартної моделі, а частиною стандартного модельного ряду, хоча і з додатковими 1750 кг спорядженої маси, через що заявлений запас ходу зменшився на 245 км, в порівнянні зі звичайною i7 xDrive60, та становить 380 км

У менш захищених броньованих автомобілях кулі, випущені з “Драгунова”, проникають в кабіну, перш ніж вийти з іншого боку. Тут все інакше. Випробування, проведені в Мюнхенському балістичному агентстві в Німеччині, показали, що посилені 7-ки забезпечують стандартний пасивний захист від багаторазових пострілів по дверях, вікнах та інших частинах екстер’єру

Заходи захисту не обмежуються конструкцією кузова та дверима. 536-сильний двомоторний i7 xDrive60 отримав додаткове посилення захисту днища для акумулятора ємністю 101,7 кВт-год, а 523-сильний 760i xDrive Protection з V8 двигуном отримав самовідновлювальний паливний бак, який може відновлювати пошкодження і запобігати витоку палива при проникненні завдяки хімічній реакції, яка відбувається в його зовнішній обшивці при пошкодженні 

Як тестують броньовані електромобілі? — photo 5

Як відрізнити броньований автомобіль? 

Ідея бронювання лімузинів полягає в тому, щоб зробити їх максимально схожими на стандартні моделі. Існує певна візуальна диференціація, необхідна для дотримання європейських норм, зокрема, ледь помітне облицювання колісних арок, але в цілому вони дуже схожі між собою 

Захист від зброї не єдиний аспект. Продуктивність та динамічні якості також важливі. Захист – ніщо без маневреності. Вони йдуть пліч-о-пліч. Коли вас атакують, першочерговим завданням є якнайшвидше і якнайбезпечніше покинути небезпечну зону. Кожна секунда на рахунку

Як тестують броньовані електромобілі? — photo 6

Тренування

Важкоброньовані моделі BMW проходять підготовку на Темпліні, колишньому радянському аеродромі в Німеччині. Там же тренуються водії/охоронці замовників таких машин під наглядом команди з підготовки водіїв. День починається з простих маневрів на швидкості, не більшою за швидкість пішохода. Далі йдуть вправи з маневрування заднім ходом, а завершується тренувальний день маневрами зі зміною смуги руху на швидкості до 130 км/год з вимкненими фарами, що може знадобитись під час втечі від переслідувачів 

Це програма, через яку багато замовників моделей BMW Protection проходять зі своїми водіями та охоронцями, щоб підготувати їх до будь-яких можливих ситуацій та результатів. В рамках симуляції раптового нападу навіть використовуються вибухові суміші, щоб максимально підготувати водія навіть з емоційної точки зору до подібних ситуацій 

Як тестують броньовані електромобілі? — photo 7

Їздові якості 

Зовні броньований седан може виглядати дуже схожим на стандартну модель, але завдяки збільшеній висоті і дверям, які відкриваються та закриваються, як у банківському сейфі, одразу стає зрозуміло, що це не звичайний BMW. Проте всередині все знайоме – такий же плюшевий салон, як і у стандартного i7 xDrive60

Завдяки потужному крутному моменту електродвигунів, автомобіль впевнено прискорюється з місця. Однак на високих швидкостях добре усвідомлюється значна маса. Автомобіль набирає швидкість потужно, хоча й не миттєво, витрачаючи при цьому багато енергії

Система захисту i7 xDrive60 Protection, мабуть, найкраще проявляє себе на крейсерських швидкостях на автобанах. Тут перший в історії броньований електромобіль BMW працює напрочуд тихо. Ізоляція, яка забезпечується броньованим захисним ядром і товстим склом, настільки ефективна, що ви майже не відчуваєте шуму вітру. Жорсткість конструкції кузова також допомагає приглушити більшу частину дорожнього шуму

Як тестують броньовані електромобілі? — photo 8

Проте, додаткова маса завжди відчутна. Особливо під час зміни напрямку руху. Це не той автомобіль, яким можна керувати безтурботно однією рукою. Потрібні обидві руки та цілеспрямовані керуючі імпульси, щоб отримати бажаний результат та найкраще відчути задоволення від керування. Завдяки модернізованій гальмівній системі та спеціально відкаліброваним системам допомоги водієві, він також напрочуд добре гальмує

Незважаючи на додаткову масу, поєднання точного керування та системи активної підвіски надає BMW видатну маневреність, як для такого важкого автомобіля. Вони також роблять позиціювання великого лімузина на вузьких дорогах напрочуд легким. Це демонструється під час багаторазових маневрів з перешкодами, які є частиною навчання водіїв за програмою BMW Protection

Як тестують броньовані електромобілі? — photo 9

Індивідуальний підхід

У стандартну комплектацію i7 xDrive60 Protection входять шини 255-740 R5 10 Michelin Primacy PAX run-flat. Вони включають спеціальні елементи, встановлені всередині коліс, спрямовані на забезпечення здатності лімузина зберігати певну мобільність під час або після нападу

Виробництво бронеавтомобіля відбувається разом зі стандартною 760i xDrive на заводі BMW в Дінгольфінгу в Німеччині. Причому значна частина робіт виконується вручну

Уряди, компанії та приватні особи з усього світу звертаються до BMW Protection для забезпечення особистого захисту. Кожен клієнт проходить ретельну перевірку перед тим, як підтвердити замовлення. Всім охочим BMW не продає такі автомобілі. В компанії є засоби контролю, щоб ці автомобілі не потрапили до рук терористів

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK