Audi Q6 E-tron – перша машина на новій електромобільній платформі PPE, яка була розроблена у співпраці з Porsche. Вона відкриває нові можливості пакування електромеханічних компонентів та впроваджує електронну архітектуру, яка дозволяє переосмислити цифрові інтерфейси Audi
На минулорічному автосалоні в Мюнхені компанія Audi підкреслила, що дизайнери зосередили увагу на реальних потребах водія та пасажирів у новому дизайні інтер’єру. Тодішній керівник відділу дизайну Марк Ліхте сказав: “Взявши інтер’єр за центр життя в автомобілі, ми спроектували, образно кажучи, новий автомобіль зсередини назовні”
Об’єм багажника нового A6 E-tron становить 526 літрів, або 1529 літрів зі складеними задніми сидіннями. Також є 64-літровий “багажник” для зарядних кабелів спереду. Відсутність трансмісійного тунелю теж звільняє додатковий простір для ніг і дозволяє зробити середнє сидіння ззаду більш зручним
Вже у стандартній комплектації Q6 E-tron має вигнутий панорамний інформаційно-розважальний дисплей з діагоналлю 14,5 дюймів, який працює в парі з 11,9-дюймовим цифровим дисплеєм приладів. Передній пасажир також отримає власний екран з діагоналлю 10,9 дюйма, який інтегровано в панель приладів. З його допомогою можна вибирати музику та планувати маршрут
На приладовій панелі та навколо центральної консолі використано велику кількість м’яких на дотик, екологічно чистих матеріалів. І водій, і пасажир мають підсклянник і два USB-порти для зарядки, а також бездротову зарядну панель
Світлодіодна стрічка, що проходить по салону, має яскравість 1200 кд і виконує три функції: вітає пасажирів при вході, блимає, коли індикатори увімкнені, і показує стан заряду, коли автомобіль підключено до мережі
Голосовою командою “Hey Audi” можна викликати цифрового “аватара”, який допоможе налаштувати певні функції, та знайти найближчі зарядні станції. Audi заявляє, що він буде вчитися у своїх користувачів, та пропонуватиме персоналізовані налаштування без запиту – наприклад, автоматично налаштовувати клімат-контроль
Платформа PPE розроблена на електричній архітектурі 800 В, та дозволяє заряджати електромобілі потужністю до 270 кВт. Audi Q6 E-tron обіцяє запас ходу в 600 км
Повні характеристики Q6 E-tron оголосять на презентації 18 березня, а концепт Audi A6 E-tron мав два мотори потужністю 463 к.с. Macan за статусом має більше потужності (630 к.с.) завдяки новим електродвигунам з постійним збудженням, що використовують V-подібне розташування магнітів Після нового кросовера Q6 E-tron запустять версію Sportback. Він традиційно буде менш практичним, але більш аеродинамічна форма кузова сприятиме невеликому збільшенню запасу ходу
Читати далі
Схожі записиКолись Alpine був легендою ралійних трас і невеликих європейських доріг. У 2017 році бренд повернувся з елегантним спорткаром A110 — легким та азартним, він викликав посмішку у кожному повороті. Але сьогодні Alpine вже не просто про емоції за кермом — бренд прямує до електромобільного майбутнього, де поєднуються штучний інтелект, ручна робота і французька вишуканість Антоні Вілен, […]
30 Липня 2025Ті, хто чекає на революцію в акумуляторних технологіях, можуть трішки розслабитись: справжній прорив уже відбувається, просто не таким гучним і блискучим способом, як обіцяють обкладинки технологічних журналів. За словами Ларса Мораві, віцепрезидента з інженерії Tesla, літій-іонні акумулятори ще довго залишатимуться основою електромобільного світу — і з кожним роком ставатимуть дедалі досконалішими Не революція, а еволюція […]
30 Липня 2025Роботаксі наступають: Даллас готується стати новим фронтом у революції безпілотного транспорту Колись майбутнє здавалось далеким, майже фантастичним. Але у 2026 році на вулицях американського мегаполіса Далласу з’являться роботаксі Waymo — повністю автономні електромобілі, які підвозитимуть пасажирів без участі водія. Це буде не просто експеримент, а повноцінна платна служба виклику авто за допомогою додатку. Світ змінюється […]
30 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі