Audi Q6 E-tron – перша машина на новій електромобільній платформі PPE, яка була розроблена у співпраці з Porsche. Вона відкриває нові можливості пакування електромеханічних компонентів та впроваджує електронну архітектуру, яка дозволяє переосмислити цифрові інтерфейси Audi
На минулорічному автосалоні в Мюнхені компанія Audi підкреслила, що дизайнери зосередили увагу на реальних потребах водія та пасажирів у новому дизайні інтер’єру. Тодішній керівник відділу дизайну Марк Ліхте сказав: “Взявши інтер’єр за центр життя в автомобілі, ми спроектували, образно кажучи, новий автомобіль зсередини назовні”

Об’єм багажника нового A6 E-tron становить 526 літрів, або 1529 літрів зі складеними задніми сидіннями. Також є 64-літровий “багажник” для зарядних кабелів спереду. Відсутність трансмісійного тунелю теж звільняє додатковий простір для ніг і дозволяє зробити середнє сидіння ззаду більш зручним
Вже у стандартній комплектації Q6 E-tron має вигнутий панорамний інформаційно-розважальний дисплей з діагоналлю 14,5 дюймів, який працює в парі з 11,9-дюймовим цифровим дисплеєм приладів. Передній пасажир також отримає власний екран з діагоналлю 10,9 дюйма, який інтегровано в панель приладів. З його допомогою можна вибирати музику та планувати маршрут

На приладовій панелі та навколо центральної консолі використано велику кількість м’яких на дотик, екологічно чистих матеріалів. І водій, і пасажир мають підсклянник і два USB-порти для зарядки, а також бездротову зарядну панель
Світлодіодна стрічка, що проходить по салону, має яскравість 1200 кд і виконує три функції: вітає пасажирів при вході, блимає, коли індикатори увімкнені, і показує стан заряду, коли автомобіль підключено до мережі

Голосовою командою “Hey Audi” можна викликати цифрового “аватара”, який допоможе налаштувати певні функції, та знайти найближчі зарядні станції. Audi заявляє, що він буде вчитися у своїх користувачів, та пропонуватиме персоналізовані налаштування без запиту – наприклад, автоматично налаштовувати клімат-контроль
Платформа PPE розроблена на електричній архітектурі 800 В, та дозволяє заряджати електромобілі потужністю до 270 кВт. Audi Q6 E-tron обіцяє запас ходу в 600 км

Повні характеристики Q6 E-tron оголосять на презентації 18 березня, а концепт Audi A6 E-tron мав два мотори потужністю 463 к.с. Macan за статусом має більше потужності (630 к.с.) завдяки новим електродвигунам з постійним збудженням, що використовують V-подібне розташування магнітів Після нового кросовера Q6 E-tron запустять версію Sportback. Він традиційно буде менш практичним, але більш аеродинамічна форма кузова сприятиме невеликому збільшенню запасу ходу
Читати далі
Схожі записиRenault завершає 2025 рік гучним досягненням, яке показало реальні межі ефективності електромобілів. Ультра-аеродинамічний одномісний прототип подолав 1008 кілометрів на одному заряді без зупинок на підзарядку. Машина рухалась швидко, а не в економному «черепашачому» режимі: середня швидкість становила 102 км/год, а на подолання дистанції пішло менше ніж 10 годин. Найцікавіше почалося після фінішу, адже в акумуляторі […]
24 Грудня 2025
Поки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі