Відроджена Austin Motor Company представила мініатюрний електричний родстер, який поєднує дизайн легендарної моделі Seven із сучасними технологіями. Маючи потужність всього 20 к.с., він розганяється до 100 км/год швидше за Mazda MX-5
Автомобільна спадщина Британії оживає знову — тепер у формі Austin Arrow, неповторного ретро-електромобіля, створеного відродженою маркою Austin
На перший погляд, його можна сплутати з вінтажним родстером початку XX століття, проте за сучасною класифікацією це важкий квадроцикл L7e. Це ставить його в один ряд з такими міськими електрокарами, як Citroen Ami та Fiat Topolino

Дизайн Arrow глибоко натхненний культовою моделлю Austin Seven 1922 року, на якій свого часу починали кар’єру такі легенди автоспорту, як Брюс Макларен та Колін Чепмен. Після показу прототипу у 2023 році, компанія нарешті представила серійну версію, яка вже надійшла у продаж
Електромобіль зберіг ключові риси свого історичного предка: відкриті колеса, круглі фари, масивну решітку радіатора та шкіряні ремені на капоті. Кузов у формі “ванни” викликає асоціації з Morgan Super 3. З довжиною всього 3,7 метра, Arrow є коротшим за більшість сучасних хетчбеків, що гарантує йому чудову маневреність на вузьких міських вулицях

Інтер’єр повністю витриманий у ретро-стилі: дерев’яне кермо, сидіння з натуральної шкіри та аналогові прилади, розташовані по центру панелі. Покупцям пропонується широкий вибір персоналізації: одинадцять кольорів кузова, які можна комбінувати з акцентами кольору Nickel або Shadow, три варіанти дизайну колісних дисків та сім відтінків шкіряної оббивки
Під ностальгічним кузовом прихований електродвигун потужністю всього 20 к.с. (15 кВт). Хоча ця цифра здається скромною, завдяки малій масі у 605 кг Arrow демонструє вражаючу динаміку. Розгін до 100 км/год займає лише 7,8 секунди — це на пів секунди швидше, ніж у базової європейської Mazda MX-5 з 1,5-літровим двигуном на 130 к.с.

Живлення забезпечує батарея ємністю 20 кВт-год, що надає запас ходу до 160 км. Повна зарядка акумулятора триває близько трьох годин
За проєктом стоїть Найджел Гордон-Стюарт, ветеран індустрії, який працював у Lamborghini, McLaren, Lotus та MG. Він зазначає, що Arrow “чудово керується, даруючи ностальгічне відчуття від сучасних технологій… Ви точно виділяєтеся з натовпу, і це робить водіння електромобіля по-справжньому радісним досвідом”

Продажі у Великій Британії вже стартували з ціною від £31,000 ($41 400), що робить Arrow дорожчим за Mazda MX-5. У такому позиціонуванні автомобіль постає радше символом ексклюзивності, ніж масовим продуктом — для тих, хто шукає особливий стиль, індивідуальність та живий зв’язок із традиціями британської автомобільної історії
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі