Згідно з нещодавнім дослідженням, у 2024 році більшість власників Tesla відмовилися від своїх електромобілів на користь моделей з двигуном внутрішнього згоряння, і лише 32% вирішили залишитися вірними електромобіля. Але справа в тому, що ще п’ять років тому кількість власників Tesla, які повертаються до автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ), була значно більше. Тобто насправді зараз люди менш схильні позбуватися своїх електромобілів
51% власників Tesla обрали автомобіль з ДВЗ на заміну своєму електромобілю у 2024 році
Зокрема, 51% власників Tesla перейшли на автомобілі з ДВЗ, тоді як 10% перейшли на гібриди, а 6% обрали гібриди з можливістю підзарядки (PHEV). Такі тенденції перегукуються з результатами нещодавнього опитування McKinsey & Co., яке показало, що майже половина (46%) власників електромобілів у США, ймовірно, повернуться до автомобілів з ДВЗ
Хоча ці данні можуть здатися тривожним для Tesla і ринку електромобілів в цілому, насправді це значне поліпшення порівняно з минулими показниками. За даними Edmunds, у 2020 році аж 76% власників Tesla відмовилися від своїх електромобілів на користь автомобілів з ДВЗ, і лише 9% перейшли на інші електричні моделі. На щастя для Tesla, відтоді ці цифри неухильно знижуються
Відсоток відмови від Tesla був набагато вищим у 2020 році
Власники Tesla демонструють вже певну тенденцію до відмови від своїх електромобілів, незважаючи на те, що життя з електромобілем у Північній Америці стає все менш складним. Однак щоб зробити володіння електромобілем більш привабливим для широких верств населення, все ще потрібно попрацювати
Ще одним цікавим спостереженням є те, що все більше покупців замінюють свої Tesla на електромобілі від класичних автовиробників. Це також досить передбачувана ситуація, враховуючи перехід компанії Tesla від ролі першопрохідця до вже звичного виробника електромобілів, якому доводиться конкурувати у досить жорсткому середовищі
Покупці більш охоче обмінюють свої Tesla на електромобілі від традиційних автовиробників
Також, наведений вище графік чітко вказує на те, що гібриди та гібриди з можливістю підзарядки (PHEV) не стають повноцінною альтернативою Tesla. Хоча ці типи транспортних засобів стають все більш популярними серед покупців нових автомобілів, вони здаються менш привабливими для тих, хто має досвід користування електромобілями
З іншого боку, частка власників Tesla, які пересідають на PHEV, набагато вища, ніж на ринку PHEV в цілому. Ймовірно, тому, що ці колишні власники електромобілів вже встигли розібратися з проблемами зарядки транспортних засобів
Читати далі
Схожі записиКомпанія Nissan представила конфігуратор для моделі Leaf 2026 року на своєму американському веб-сайті Nissan USA, який дозволяє покупцям ознайомитися з новим електромобілем. Leaf третього покоління кардинально відрізняється від попередників, адже замість скромного хетчбека перед нами сучасний кросовер. Проте детальний огляд комплектацій виявив, що базові та середні версії поступаються топовій моделі за низкою ключових особливостей Для […]
19 Червня 2025Компанія Ford оголосила тимчасове припинення продажів електричного кросовера Mustang Mach-E через серйозну проблему з програмним забезпеченням системи замків Йдеться не про механічний дефект, а про алгоритм керування замками, який може виявитися небезпечним у разі розрядження 12-вольтової акумуляторної батареї. У таких випадках двері залишаються в останньому зафіксованому положенні — заблокованому або розблокованому — і власник може […]
19 Червня 2025Причиною зупинки, однак, не є зниження попиту чи падіння продажів Ідеться про проведення регламентного технічного обслуговування й оновлення виробничих ліній. Такі дії є звичною практикою для автомобільної промисловості, коли метою є підвищення ефективності й нарощування виробничих потужностей. Проте сам факт призупинення процесу спричинив миттєву реакцію фондового ринку — акції Tesla знизилися майже на 4% Попри […]
19 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі