Більшість електромобілів для ЄС BYD вироблятиме в Європі
Китайська автомобільна компанія BYD планує перенести виробництво електромобілів до Європи та закуповувати комплектуючі у місцевих постачальників, щоб протистояти тарифам ЄС. На цей момент BYD будує заводи в Угорщині та Туреччині. Компанія досі вирішує, чи перекладати тарифні витрати на споживачів, чи брати їх на себе. Водночас BYD активно переглядає свою діяльність у Німеччині після невдалого старту продажів, щоб покращити свої позиції на ринку
Нові виробничі потужності для зниження витрат
BYD офіційно оголосила про плани будувати більшість електромобілів для європейського ринку безпосередньо в Європі, що дозволить мінімізувати витрати на імпорт. Це рішення стало відповіддю на введені ЄС імпортні тарифи. Представники компанії відзначають, що додаткові витрати вимагають активної протидії. Стелла Лі, виконавча віцепрезидентка BYD, під час Паризького автосалону заявила, що компанія буде виробляти багато компонентів на європейських заводах, збирати акумуляторні блоки в Угорщині та Туреччині, а імпортуватиме лише акумуляторні елементи з Китаю
Вибір постачальників та адаптація до ринку ЄС
У своєму інтерв’ю Reuters Стелла Лі зазначила, що більшість електромобілів BYD, призначених для європейського ринку, будуть збиратися в Угорщині. Також компанія планує співпрацювати з місцевими європейськими постачальниками та китайськими постачальниками, які відкривають виробничі потужності в Європі. BYD намагається скоротити залежність від імпорту з Китаю, адаптувавшись до умов роботи на європейському ринку та мінімізувати вплив тарифів
Очікується, що через введені мита компанія не зможе продавати автомобілі в Європі дешевше ніж за 30 000 євро. За словами Стелли Лі, політика тарифів ЄС несправедлива, і вона вважає, що політики не повинні втручатися в автопромисловість, створюючи додаткові фінансові бар’єри
Переосмислення діяльності в Німеччині для покращення продажів
Окрім зміни виробничих стратегій, BYD планує змінити свою діяльність в Німеччині після невдалого запуску на місцевому ринку. У 2023 році компанія продала трохи більше чотирьох тисяч автомобілів в Німеччині, але у першій половині 2024 року продажі впали до менш ніж 1500 одиниць. Стелла Лі пояснила, що це сталося через неправильну організацію інфраструктури. У серпні компанія вирішила придбати німецького дистриб’ютора Hedin Electric Mobility, щоб отримати більший контроль над продажами на ринку
Лі заявила, що зміни будуть помітні найближчим часом, і вже скоро на вулицях Німеччини з’явиться більше автомобілів BYD. Компанія явно очікує на значне зростання продажів, незважаючи на попередні труднощі
Висновок
BYD активно адаптується до європейського ринку, відповідаючи на нові виклики, пов’язані з тарифами та місцевими регуляціями. Переорієнтація на виробництво в Європі, співпраця з місцевими постачальниками та зміни в організації продажів в Німеччині є частиною загальної стратегії компанії щодо зміцнення своїх позицій на ринку ЄС