BMW iX3 Neue Klasse дебютує у вересні та отримає 4 суперкомпьютери
BMW готується до одного з найважливіших запусків за останні роки: повністю електричний SUV iX3 дебютує на виставці IAA Mobility у Мюнхені вже у вересні 2025 року. Це перша модель бренду на базі революційної архітектури Neue Klasse, яка закладе основу для більш ніж 40 нових або оновлених моделей, які з’являться у продажу до 2027 року. Вони будуть представлені як з електричними, так і з гібридними й класичними двигунами, і матимуть спільний стиль та технології Neue Klasse
Наразі модель iX3 проходить фінальну стадію тестувань у Південній Африці разом зі спорідненим електричним седаном, який, імовірно, отримає назву BMW i3. Виробництво нового SUV стартує наприкінці 2025 року на заводі BMW у Дебрецені, Угорщина. Керівник BMW Олівер Ципсе вже назвав 2025 рік «знаковим» для компанії, зазначивши, що новий iX3 буде типовою моделлю лінійки X і справжнім BMW у всіх сенсах

Чотири суперкомп’ютери для кожного BMW
Однією з ключових інновацій Neue Klasse стане революційна електронна архітектура, яку BMW називає «цифровою нервовою системою». У новому BMW iX3 будуть встановлені чотири суперпотужні комп’ютерні модулі, які візьмуть на себе всі основні функції автомобіля
Перший модуль, який BMW називає Heart of Joy («Серце радості»), відповідатиме за керування приводом і відчуття від водіння. Другий модуль контролюватиме систему автономного водіння, третій – інтерфейс Panoramic iDrive, що охоплює всю ширину панелі приладів. Четвертий модуль візьме на себе всі допоміжні функції, такі як клімат-контроль, освітлення та інші додаткові системи

Нові комп’ютери забезпечують продуктивність, що в 20 разів перевищує поточні системи BMW. Завдяки цьому значно спрощується внутрішня проводка, поділена на чотири зони, що дозволило скоротити довжину кабелів на 600 метрів і зменшити їхню масу на 30%
Розумне управління енергією та регулярні оновлення «по повітрю»
Ще одним нововведенням стане відмова від традиційних запобіжників на користь цифрових «розумних e-запобіжників», які активно керуватимуть розподілом енергії, підвищуючи ефективність використання електроенергії на 20%. Це дозволить автомобілям краще розподіляти енергію залежно від умов експлуатації: у русі, на парковці чи під час зарядки

BMW також робить ставку на регулярні бездротові оновлення програмного забезпечення. Кожен новий автомобіль Neue Klasse матиме понад 1000 програмних модулів, 20 Гб програмного забезпечення та близько 500 мільйонів рядків коду, перетворюючи авто на програмно визначені транспортні засоби
Інвестиції в майбутнє та фінансові реалії BMW
Проте технологічні інновації мають свою ціну: 2024 року BMW витратила на дослідження і розробку рекордні €18 млрд, що разом із зниженим попитом у Китаї призвело до падіння прибутку компанії майже на 37%. Попри це, продажі електричних моделей у 2024 році зросли на 13,5%, а загальна частка електромобілів досягла 17,4%

BMW розраховує на відновлення прибутковості у 2025 році завдяки запуску Neue Klasse та скороченню капітальних витрат. Компанія впевнено рухається до реалізації своїх амбітних планів, роблячи технологічну революцію своїм головним пріоритетом