BMW iX3 та i3 отримають нову платформу
BMW переходить на двоплатформну стратегію для своїх моделей з ДВЗ та електромобілів
Батарейно-електрична платформа BMW Neue Klasse буде запущена в 2025 році і ляже в основу наступного покоління iX3 та i3. Ці дві моделі слугуватимуть електромобільними різновидами X3 та 3-ї серії відповідно, які також мають бути оновлені: X3 наприкінці цього року, а 3-тя серія – у 2026 році
Варіанти з двигуном внутрішнього згоряння використовуватимуть платформу CLAR II, яка зараз виконує подвійну функцію, будучи основою для 5-ї та 7-ї серій, а також для електричних i5 та i7. Очікується, що BMW продовжить цю двоплатформну стратегію до 2035 року, коли компанія в кінцевому підсумку перейде на повністю електричний модельний ряд
Без втрат не обійтись
Родстер BMW Z4 не побачить нового покоління, як на батареях, так і без них. Про купе теж доведеться забути, нажаль
Купе і кабріолет 8-ї серії, швидше за все, також закінчать своє існування, а інсайдери повідомляють, що наступне покоління буде представлено виключно у вигляді чотиридверного Gran Coupe. Скоріше за все, наступна 8-а серія породить електричний еквівалент i8
Alpina та Rolls-Royce
BMW також планує просувати свої моделі, розроблені спільно з Alpina, у вищий клас заради конкуренції з Mercedes-Maybach. Щоб уникнути внутрішньої конкуренції, Rolls-Royce відмовиться від наступника Ghost – моделі, яку ефективно замінить майбутня Alpina B7. Очікується, що Rolls-Royce більше спеціалізуватиметься на ексклюзивних моделях, таких як електричне купе Spectre з відкидним верхом та мегадорогі кастом-автомобілі на кшталт нещодавнього Droptail