BMW випустить бензиновий та електричний M3 одночасно?

10.03.2024
BMW випустить бензиновий та електричний M3 одночасно? — photo 5500

BMW знаходиться в процесі електрифікації всього свого модельного ряду. Можна з упевненістю припустити, що M3, її флагманський спортивний седан, в найближчому майбутньому позбудеться двигуна внутрішнього згоряння. Дійсно, це було заплановано, проте свіжий звіт з BMW Blogвказує на деякі зміни. Як повідомляється, новий M3 вже на підході, і він буде мати два кардинально різних силових агрегата

У звіті BMW є багато цікавих деталей. Наприклад, у ньому стверджується, що електричний та бензиновий M3 не матимуть спільної платформи. Також йдеться про те, що купе M4 також нібито буде тільки електричним. Іншими словами, седан може бути єдиним варіантом для тих, хто хоче мати рядну шістку

У планах використовувати для наступного автомобіля нинішній 3,0-літровий двигун S58, оскільки він все ще буде відповідати нормам викидів. Відповідно під капотом буде потужність в районі 500 кінських сил або більше, але дуже малоймовірно, що новий автомобіль матиме механічну коробку передач. Керівництво BMW M, схоже, прагне якнайшвидше позбутися набридливої педалі зчеплення

BMW випустить бензиновий та електричний M3 одночасно? — photo 2

BMW вже показувала чотиримоторний електричний М автомобіль раніше, але з тих пір новин поки що немає. Ймовірно, німецький автовиробник думав, що електрична версія стане єдиним варіантом для нового M3, однак зниження регуляторного тиску змінило картину

Кілька країн скасували заборону на використання ДВЗ, а суворі норми щодо викидів отримали лазівки або були пом’якшені. Наприклад, Європейський Союз викреслив положення, яке дозволяє автомобілям з ДВЗ працювати на синтетичному паливі. Також повідомлялося, що майбутні правила EPA були урізані під тиском автомобільної промисловості Враховуючи все це, цілком логічно, що BMW все ще пропонуватиме M3 з ДВЗ, особливо якщо він використовуватиме той самий двигун, що й нинішнє покоління. Звичайно, все це слід сприймати з певною часткою скептицизму, але це може означати, що двигуни внутрішнього згоряння, принаймні, з точки зору спортивних автомобілів, можуть залишатися актуальними до 2030-х років

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK