Модель i4 M50, яка першою відкрила електричну сторінку у підрозділі BMW M, поступається місцем новому i4 M60. Головне — це зростання потужності: новинка має 593 к.с. проти попередніх 537, а прискорення до 100 км/год скоротилося з 3,9 до 3,7 секунди. Таке оновлення покликане зменшити розрив між i4 та конкурентами у класі динамічних електрокарів

Хоча i4 M60 все ще не здатен випередити такі моделі, як Hyundai Ioniq 5 N або Tesla Model 3 Performance, а також лишається трохи повільнішим за M3 Competition з повним приводом, це однозначно рух у правильному напрямку
Паралельно з i4 M60, оновлення торкнулося і базових варіантів моделі — eDrive35 та eDrive40
Вони отримали нові силікон-карбідні напівпровідники, які знижують споживання електроенергії приблизно на 4,5%. Таке вдосконалення дозволило збільшити запас ходу: до 428 км у версії 35 та до 510 км у 40, згідно з циклом WLTP. У реальних умовах це означає додаткові 20–25 кілометрів, яких часто саме й бракує в щоденному міському ритмі

Оновлення зачепили і ширший модельний ряд BMW
Наприклад, 1-ша та 2-га серії Gran Coupé тепер стандартно мають підігрів передніх сидінь та сигналізацію. У спортивному хетчбеку M135 xDrive тепер доступний пакет M Technology II, що включає фірмові ремені безпеки з кольоровим переплетенням у М-стилі

Не залишились без уваги і представники вищого класу
Для флагманських 7-серії та електричного i7 передбачено багатошарове захисне скло та індивідуальні опції захисту від сонячного та теплового випромінювання для пасажирів. А ось моделі X5 M Competition та X6 M отримали розкішний Ultimate Package: карбонові елементи кузова, панорамний дах, вентиляцію та масаж сидінь, аудіосистему Bowers & Wilkins і навіть підвищення обмеження максимальної швидкості з 250 до 290 км/год. Це, швидше за все, залишиться опцією «для галочки», однак у класі потужних SUV престиж важить не менше, ніж практичність

Крім того, тепер покупці можуть вибирати ексклюзивні кольори з лінійки BMW Individual прямо в конфігураторі. Раніше для цього потрібно було використовувати окремий візуалізатор, що ускладнювало процес персоналізації авто
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі