Компанія BMW Group Australia розпочала масштабну програму з переробки батарей електромобілів, уклавши партнерство з австралійською компанією EcoBatt. Мета проєкту — зменшити залежність від видобутку рідкісних металів і зробити виробництво електромобілів більш екологічним. Новий підхід дозволить повертати у виробничий цикл до 90% сировини, зокрема літій, нікель, кобальт і марганець, які містяться в акумуляторах
У межах програми всі офіційні дилери BMW і MINI по всій Австралії тепер збиратимуть пошкоджені або відпрацьовані акумулятори електромобілів
Потім їх транспортуватимуть до спеціального центру EcoBatt Battery Discharge Plant у місті Кемпбелфілд, штат Вікторія. Для безпечного перевезення компанія EcoBatt створила унікальні 20-футові контейнери з вбудованою системою гасіння пожежі, яка може зупинити займання в разі перегріву батареї під час транспортування

На новому заводі — першому подібному в Австралії — акумулятори спочатку розряджають, а потім подрібнюють для подальшого відбору металів. Підприємство здатне переробляти до 5000 тонн батарей на рік, а відновлену енергію з пошкоджених осередків використовують для живлення самої фабрики. Такий підхід не лише зменшує викиди CO₂, а й робить процес переробки максимально замкненим і енергоефективним
За словами представників EcoBatt, нова технологія дозволяє повторно використовувати до 90% матеріалів у нових батареях
Для порівняння, пілотний проєкт BMW у Китаї демонструє ще вищий показник — до 99,6% відновлених компонентів, включно з нікелем, кобальтом і марганцем, тоді як літій повертають у виробництво на 96,5%

Після запуску підприємства в Кемпбелфілді BMW і EcoBatt планують розширити програму — аналогічні центри відкриють у Західній Австралії та Новій Зеландії. Це дозволить охопити більшу кількість електромобілів, кількість яких на дорогах регіону швидко зростає
«Безпека і сталість — головні принципи глобальної стратегії BMW Group», — йдеться в офіційній заяві компанії. «Партнерство з EcoBatt допоможе не лише відповідально переробляти акумулятори, а й захищати людей і довкілля»
Глобально BMW вже багато років розвиває власну мережу утилізації

У Німеччині концерн співпрацює з компанією SK Tes і має власний центр переробки, який працює вже понад 30 років. Паралельно уряд Китаю готує нові обов’язкові стандарти для всієї галузі, щоб мінімізувати відходи та зробити повторне використання акумуляторних матеріалів нормою
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі