BMW Group офіційно відкрила нову сторінку в історії свого виробництва – на заводі в австрійському Штайрі стартувало серійне виготовлення електродвигунів шостого покоління eDrive (Gen6) для майбутньої модельної лінійки Neue Klasse
«Сьогодні ми закладаємо фундамент майбутнього BMW Group», – підкреслив член правління BMW AG Мілан Неделькович. Саме завод у Штайрі став першим виробничим хабом, де втілили інженерні розробки Gen6 у реальні серійні агрегати
Директор підприємства Клаус фон Мольтке додав: «Ми пишаємося тим, що сьогодні запускаємо не просто виробництво нової деталі, а створюємо основу для наступних десятиліть розвитку бренду»

Завод із 40-річною історією – у майбутнє електромобільності
З 2022 по 2030 рік BMW Group інвестує понад 1 мільярд євро у модернізацію та розширення виробничих потужностей у Штайрі. Завод, що десятиліттями випускав бензинові та дизельні мотори для BMW і MINI, тепер стає головним центром електроприводів
Цікаво, що підприємство не відмовляється від традиційних двигунів – виробництво ДВЗ продовжуватиметься паралельно. Це рішення забезпечить гнучкий перехід на електромобільність і стабільність робочих місць: вже до 2030 року половина працівників заводу буде залучена до проєктів EV

Виробництво електродвигуна: технології нового рівня
На нових виробничих лініях у Штайрі створюватимуть:
- Ротор та статор,
- Трансмісію,
- Інвертор з напівпровідниками SiC (карбід кремнію)
Корпус електромотора відливатимуть на заводі BMW у Ландсхуті, а фінальну обробку здійснюватимуть у Штайрі. Особлива увага приділена середовищам чистих приміщень для виготовлення інверторів, що знаменує перехід підприємства у сферу високоточної електроніки
Виробнича концепція базується на модульній архітектурі, яка дозволить швидко адаптувати технології для різних моделей Neue Klasse. Це означає оптимізацію витрат, високу гнучкість і можливість масштабувати обсяги виробництва без втрати якості

Інженерні переваги Gen6
Новий електродвигун розроблено для 800-вольтової електричної архітектури, яка дозволяє підвищити ефективність і скоротити втрати енергії. Використання карбіду кремнію у компонентах інвертора забезпечує швидшу роботу та зменшує нагрівання системи
Порівняно з попереднім поколінням електроприводів, Gen6 відрізняється:
- 40% менші втрати енергії,
- 20% нижчу собівартість виробництва,
- 10% меншу масу агрегату
Усе це дає близько 20% приросту загальної ефективності електромобіля. Першою моделлю з новим двигуном стане BMW iX3 50 xDrive Neue Klasse – кросовер із запасом ходу до 800 км за циклом WLTP
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі