Китайський автовиробник BYD презентував новий електричний седан Qin L EV, що позиціонується як прямий конкурент Tesla Model 3 – але за половину її вартості. Стартова ціна новинки на внутрішньому ринку складає лише €14 900, і це робить її вкрай привабливою для молодих водіїв, які шукають сучасний електромобіль без потреби продавати бабусин дім

Qin L EV входить до серії Dynasty і побудований на оновленій платформі BYD e-Platform 3.0 Evo. Габарити вражають: 4720 мм у довжину, 1880 мм у ширину та 1495 мм у висоту, з колісною базою у 2820 мм – тобто ідентичною до Tesla Model 3. Радіус розвороту всього 5,4 метра, що особливо зручно для міських вулиць. Клієнтам пропонують чотири кольори на вибір: сірий, білий, зелений та бежевий

Технології без компромісів: від “Ока Бога” до штучного інтелекту
Одна з найамбітніших складових BYD Qin L EV – це фірмова система допомоги водієві DiPilot 100, яку сам виробник поетично назвав “Око Бога”. У комплекс входять 12 камер, 5 міліметрових радарів і 12 ультразвукових датчиків, що забезпечують адаптивний автопілот на швидкості, автоматичне екстрене гальмування, інтелектуальне паркування та контроль сліпих зон. І це лише початок: через OTA-оновлення обіцяють додати навігацію з пам’яттю маршрутів. Є навіть режим вартового як в Tesla, але в китайському стилі

Під капотом – два електродвигуни на вибір: 110 кВт (148 к.с.) з моментом 220 Нм, або 160 кВт (215 к.с.) з моментом 330 Нм. Обидва поєднуються з акумуляторами Blade LFP ємністю 46,08 або 56,64 кВт-год. При середній температурі +25°C споживання становить 10,8 кВт-год на 100 км, а зарядка від 30% до 80% займає лише 24 хвилини

У салоні – штучний інтелект, холодильник і розумний планшет
Інтер’єр не менш вражаючий: у базових версіях – 8,8-дюймова цифрова панель приладів та 12,8-дюймовий центральний дисплей, керований інтелектуальною системою DiLink 100 із голосовими командами на основі ШІ від DeepSeek. Топова версія отримує 15,6-дюймовий сенсорний екран, 12-дюймовий проєкційний дисплей, і навіть вбудований холодильник
Серед базового оснащення – підкермові “пелюстки” для рекуперативного гальмування, бездротова зарядка для смартфона, дистанційне керування авто, безключовий доступ, шестиканальна аудіосистема, вісім режимів регулювання сидіння водія та чотири – для переднього пасажира. У багажнику – 460 літрів, плюс ще 65 літрів спереду

Qin L EV – це приклад того, як у 2025 році електромобілі стають не лише доступними, а й напханими технологіями, що раніше були доступні лише у преміум-класі
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі