Китайський автовиробник BYD презентував новий електричний седан Qin L EV, що позиціонується як прямий конкурент Tesla Model 3 – але за половину її вартості. Стартова ціна новинки на внутрішньому ринку складає лише €14 900, і це робить її вкрай привабливою для молодих водіїв, які шукають сучасний електромобіль без потреби продавати бабусин дім
Qin L EV входить до серії Dynasty і побудований на оновленій платформі BYD e-Platform 3.0 Evo. Габарити вражають: 4720 мм у довжину, 1880 мм у ширину та 1495 мм у висоту, з колісною базою у 2820 мм – тобто ідентичною до Tesla Model 3. Радіус розвороту всього 5,4 метра, що особливо зручно для міських вулиць. Клієнтам пропонують чотири кольори на вибір: сірий, білий, зелений та бежевий
Технології без компромісів: від “Ока Бога” до штучного інтелекту
Одна з найамбітніших складових BYD Qin L EV – це фірмова система допомоги водієві DiPilot 100, яку сам виробник поетично назвав “Око Бога”. У комплекс входять 12 камер, 5 міліметрових радарів і 12 ультразвукових датчиків, що забезпечують адаптивний автопілот на швидкості, автоматичне екстрене гальмування, інтелектуальне паркування та контроль сліпих зон. І це лише початок: через OTA-оновлення обіцяють додати навігацію з пам’яттю маршрутів. Є навіть режим вартового як в Tesla, але в китайському стилі
Під капотом – два електродвигуни на вибір: 110 кВт (148 к.с.) з моментом 220 Нм, або 160 кВт (215 к.с.) з моментом 330 Нм. Обидва поєднуються з акумуляторами Blade LFP ємністю 46,08 або 56,64 кВт-год. При середній температурі +25°C споживання становить 10,8 кВт-год на 100 км, а зарядка від 30% до 80% займає лише 24 хвилини
У салоні – штучний інтелект, холодильник і розумний планшет
Інтер’єр не менш вражаючий: у базових версіях – 8,8-дюймова цифрова панель приладів та 12,8-дюймовий центральний дисплей, керований інтелектуальною системою DiLink 100 із голосовими командами на основі ШІ від DeepSeek. Топова версія отримує 15,6-дюймовий сенсорний екран, 12-дюймовий проєкційний дисплей, і навіть вбудований холодильник
Серед базового оснащення – підкермові “пелюстки” для рекуперативного гальмування, бездротова зарядка для смартфона, дистанційне керування авто, безключовий доступ, шестиканальна аудіосистема, вісім режимів регулювання сидіння водія та чотири – для переднього пасажира. У багажнику – 460 літрів, плюс ще 65 літрів спереду
Qin L EV – це приклад того, як у 2025 році електромобілі стають не лише доступними, а й напханими технологіями, що раніше були доступні лише у преміум-класі
Читати далі
Схожі записиКомпанія Smart, яка сьогодні відома переважно як виробник електричних SUV для китайського ринку, може повернути на ринок один зі своїх найяскравіших автомобілів — легендарний родстер. Через 20 років після зникнення моделі Smart Roadster, представники бренду заговорили про можливе відродження компактного спортивного авто, яке поєднувало драйв і унікальний стиль Електричний родстер може знову з’явитися у продажу […]
18 Червня 2025Новинка має повністю закритий кузов з ножицеподібними дверима Чотири колеса забезпечують підвищену стабільність у порівнянні з класичними двоколісними транспортними засобами. Завдяки інноваційному механізму нахилу корпус новинка може кренитися до 35 градусів у поворотах, що надає йому унікальної динаміки Ширина транспортного засобу становить лише 790 мм Таким чином, ÆMotion на 300 мм вужчий за вже знятий […]
18 Червня 2025Компанія Honda відкриває новий напрям у сфері мікромобільності, представивши електричний квадроцикл Fastport eQuad Він розроблений для доставок на останній милі у містах Європи та Північної Америки. Незвичний за формою, але практичний та функціональний, eQuad має стати відповіддю на потреби сучасної логістики — швидкі та екологічні перевезення невеликих вантажів у щільному міському середовищі Модель буде представлена […]
18 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі