BYD оприлюднила відео, де їхній електричний суперкар Yangwang U9 демонструє унікальні можливості. Автомобіль без водія подолав різноманітні перешкоди, зокрема дорожні шипи та заповнені водою ями. U9 став другою моделлю преміального бренду Yangwang після позашляховика U8, який вражав здатністю плавати на воді. В свою чергу, U9 отримав новітню систему підвіски Disus X із гідравлічним управлінням, що дозволяє йому «стрибати» і навіть «танцювати»
Інноваційна підвіска Yangwang U9 та автономні можливості
Під час тестування на швидкості 120 км/год автомобіль підстрибнув через яму довжиною 2,5 м, заповнену водою, здійснивши стрибок довжиною понад 6 м. Інша перешкода — шипи висотою 3,5 см — була подолана завдяки аналогічному підстрибуванню. Хоча BYD не розкрила деталей щодо використаних систем допомоги водієві (ADAS), раніше компанія оголошувала про співпрацю з DJI та Horizon Robotics у цій галузі
Потужність та продуктивність: технічні характеристики U9
Yangwang U9 побачив світ у лютому 2024 року з цінником 1,68 мільйона юанів (близько $230 тисяч), а масове виробництво стартувало в серпні. Автомобіль побудований на платформі e4 і оснащений чотирма електродвигунами загальною потужністю 960 кВт (1287 к.с.) і піковим крутним моментом 1680 Нм. Він прискорюється від 0 до 100 км/год за 2,36 секунди та проходить 400 метрів за 9,78 секунди
В листопаді 2024 року Yangwang U9 проїхав коло на Нюрбургринзі за 7:17.9, підтвердивши свою продуктивність у категорії суперкарів. Відмінністю U9 є акумулятор на основі літій-залізо-фосфату (LFP) замість дорожчих літій-нікель-марганець-кобальтових оксидів (NMC). Ємність батареї становить 80 кВт-год, що забезпечує запас ходу 465 км за циклом CLTC
Розміри, архітектура та можливості заряджання
Габарити U9 складають 4966/2029/1295 мм (довжина/ширина/висота), а колісна база — 2900 мм. Маса електромобіля досягає 2475 кг, що є значним показником для суперкара, проте компенсується його високою потужністю
Завдяки архітектурі 800 В суперкар підтримує надшвидку зарядку — від 30% до 80% за 10 хвилин. Крім того, U9 оснащений функцією подвійного заряджання, що дозволяє підключати два зарядні пристрої одночасно для пришвидшення процесу. Подібна технологія вперше з’явилася в лінійці BYD на моделях Denza D9 та N7
Технології майбутнього вже сьогодні
Yangwang U9 — це не просто електричний суперкар, а втілення передових технологій. Поєднання автономного керування, інноваційної підвіски та високої продуктивності робить його яскравим прикладом нового покоління автомобілів. Здатність стрибати через перешкоди, підтримка надшвидкого заряджання та можливість роботи в екстремальних умовах демонструють амбіції BYD у сфері інновацій і зміцнюють позиції бренду серед світових лідерів електромобільної індустрії
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі