Racco став першим представником BYD у популярному японському класі kei car — надкомпактних міських авто, що користуються шаленою популярністю завдяки своїй зручності, економічності та спеціальним податковим пільгам. Довжина новинки становить лише 3395 мм, ширина — 1475 мм, висота — 1800 мм, тобто вона повністю відповідає жорстким японським нормам для цього класу
На перший погляд, дизайн Racco перегукується з добре відомими моделями місцевих виробників
Лінія вікон і форма задніх стійок нагадують Mitsubishi ek Space, а передня частина з характерними фарами і вертикальною посадкою викликає асоціації з Daihatsu Tanto. Пропорції класично «кей-карівські»: короткий капот, майже вертикальне лобове скло, зсувні двері, пласкі боки й майже прямий зад. Світлодіодна оптика має фірмовий С-подібний малюнок, а 15-дюймові легкосплавні диски додають сучасності. Цікаво, що навіть такий компактний автомобіль оснащено дисковими гальмами на всіх колесах — рідкість у цьому сегменті

У салоні чотиримісного Racco — приємний сюрприз: цифрова панель приладів і великий окремий екран мультимедіа, що виглядає як у більших моделях BYD. Інтер’єр виконано з акцентом на простір і ергономіку, а серед очікуваних опцій — система допомоги водієві ADAS та тепловий насос для ефективного обігріву та кондиціонування повітря
BYD поки не розкриває повних характеристик електроприводу, але підтвердила, що Racco матиме передній привід і буде оснащений фірмовою батареєю Blade з літій-залізо-фосфатною хімією. Передбачається дві версії: з коротким і довгим запасом ходу. За попередніми даними, акумулятор на 20 кВт-год забезпечуватиме пробіг близько 180 км за циклом WLTC. Також очікується підтримка швидкої зарядки потужністю до 100 кВт, що для kei-класу є суттєвою перевагою

Завдяки встановленій у підлозі батареї електромобіль має низький центр маси, що забезпечує кращу керованість у міських умовах
Продажі BYD Racco мають розпочатися в кінці літа 2026 року, коли відкриються попередні замовлення. Очікувана ціна — приблизно 2,5 мільйона єн (близько $16 500) до субсидій. Таким чином, новинка напряму змагатиметься з Nissan Sakura та Mitsubishi eK X EV, які зараз задають тон у сегменті електричних kei-автомобілів
Паралельно з Racco компанія представила ще одну новинку — електричний легкий комерційний фургон BYD T35, розроблений з урахуванням японських правил, які дозволяють керувати ним з звичайним водійським посвідченням

Вихід BYD T35 на ринок Японії також запланований на 2026 рік
Модель BYD T35 має дизайн типу “cab-over”, що дозволяє максимально використовувати внутрішній простір. Фургон пропонуватимуть у версіях box van (закритий кузов) і flatbed (платформа). Потужність електродвигуна становить 201 к.с. (150 кВт), крутний момент — 340 Н·м, а батарея типу Blade LFP забезпечує запас ходу до 250 км за циклом WLTC
Під час презентації версію з відкритим кузовом показали в оригінальному варіанті — із мобільною сауною та охолоджувальною ванною, які працюють від акумулятора. Так BYD демонструє гнучкість свого підходу до електрифікації транспорту і здатність адаптуватися під локальні японські потреби.
Читати далі
Схожі записиЯпонський бренд Subaru показав два яскравих концепти під спортивним підрозділом STI, і вони кардинально різні за своєю природою. Один — з бензиновим двигуном, інший — повністю електричний. Прем’єра відбулася на виставці Japan Mobility Show 2025, де Subaru представила свої нові ідеї у двох напрямках — Performance (продуктивність) та Adventure (пригода), об’єднавши їх під гаслом «Відчуй […]
31 Жовтня 2025 
	Електрична стратегія General Motors, яку компанія ще нещодавно називала майбутнім автомобільної індустрії, дала серйозний збій. Тисячі працівників у США втратили роботу після зупинки виробництва частини моделей та уповільнення попиту на електрокари. GM пояснює це «тимчасовими труднощами» й обіцяє зберегти позиції, але для багатьох працівників це стало шоком Масові скорочення в трьох штатах Американський автогігант оголосив […]
31 Жовтня 2025 
	На Japan Mobility Show 2025 компанія Daihatsu, що входить до складу Toyota Group, представила один із наймиліших і водночас найцікавіших електромобільних концептів року — Midget X. Це сучасна інтерпретація легендарного японського мікрогрузовика, який колись допомагав крамарям і кур’єрам долати вузькі вулиці старих міст. Тепер цей малюк отримав електричне серце та нову місію — довести, що […]
31 Жовтня 2025 
	Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі
 
			 
							 
		 
		