Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів — photo 16302

Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів

23.08.2024
4 хвилини на прочитання

Це велика подія для компанії BRP та її мотоциклетного бренду Can-Am. Запуск перших двох електричних мотоциклів, Can-Am Pulse та Origin, знаменує собою повернення до слави легендарного виробника мотоциклів

Can-Am виконує свої обіцянки щодо електричних мотоциклів

Два з половиною роки тому бренд вперше натякнув на своє електричне майбутнє, заявивши, що перезапустить пару електричних мотоциклів. Одна модель призначена для вулиці, а інша – для бездоріжжя. Can-Am орієнтується на широке коло любителів їзди як по дорозі, так і по бездоріжжю

Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів — photo 2

Can-Am Pulse та Origin пропонують різні стилі їзди, незважаючи на те, що вони мають однакову трансмісію Rotex E-Power

– Сьогодні ми повертаємося до нашої двоколісної спадщини, вносячи новий імпульс в індустрію електричних мотоциклів, – сказав Жозе Буажолі, президент і генеральний директор BRP. – 50 років тому Can-Am відсвяткував багато перемог зі своїми мотоциклами Track ‘n Trail, і ми повертаємо цей родовід, зосередившись на сучасній електричній енергії та гострих відчуттях. Ми маємо намір стати світовим лідером у галузі електробайків та дивувати інноваціями, покликаними спростити досвід їзди для новачків та познайомити всіх з електричними мотоциклами
Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів — photo 3

Схоже, що пара мотоциклів буде випускатися з акумуляторними батареями ємністю 8,9 кВт-год, що є найнижчим показником ємності акумуляторів на сьогоднішній день. Запас ходу в місті з цими батареями становить 100 миль (160 км) або 90 миль (145 км) для Pulse та Origin, відповідно

Хороша новина полягає в тому, що менші акумулятори заряджаються швидше: компанія заявляє, що час заряджання на 20-80% становить лише 50 хвилин при використанні зарядного пристрою Type 2. Для міських поїздок такого запасу ходу буде достатньо, але не варто розраховувати на довгі круїзи по шосе з таким скромним акумулятором, як цей

Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів — photo 4

Електробайки також мають електродвигун потужністю 47 к.с. (35 кВт), що знову ж таки наближає їх за потужністю до моделей початкового рівня Zero, але це значно менше від інших великих гравців галузі, таких як LiveWire та Energica. Тим не менш, цього досить щоб розігнатись з 0-60 миль/год (0-96 км/год) за 3,8 с і 4,3 с для вуличного Can-Am Pulse і позашляхового Can-Am Origin, відповідно. А завдяки закритому корпусу ланцюга, що живить заднє колесо, мотоцикл нібито працює тихіше, ніж більшість інших електромотоциклів з ланцюговим приводом

Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів — photo 5

Але, мабуть, найцікавіше те, чим ці велосипеди відрізняються. Pulse – це «голий» байк, який описують як «грайливий і добре збалансований», та підійде тим, хто їздить на двоколісному транспорті на роботу. Він має чотири різні режими їзди, 1,7-літровий бардачок з вбудованим USB-портом для зарядки, 17-дюймові шини Dunlop, а також «компактний розмір і висоту для кращої керованості в місті». Він також оснащений величезним 10,25-дюймовим сенсорним дисплеєм з підтримкою Apple CarPlay, що дозволяє власнику прокладати маршрут і залишатися на зв’язку за допомогою додатку BRP GO! App

Базова ціна мотоцикла становить $13 999 доларів США

Can-Am Origin дозволяє гонщикам виїжджати на траси по вихідних, а потім повертатися до поїздок на роботу по понеділках. Origin має більший дорожній просвіт і довшу підвіску, а також шість режимів їзди. Трохи змінена конструкція надає більше свободи для позашляхових витівок, а також більш витривалі спортивні шини

Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів — photo 6

За це доведеться заплатити трохи більше: вартість Origin починається від $14 499

Попередні замовлення на Can-Am Pulse та Can-Am Origin вже відкриті в деяких дилерських центрах BRP у Франції, Німеччині, Іспанії, Великобританії, Італії, Бельгії, Нідерландах, Норвегії, Швеції, Фінляндії, Австрії, США та Канаді. Мотоциклісти можуть завітати до дилерського центру Can-Am і замовити вподобану модель, виробництво якої розпочнеться у 4 кварталі 2024 року, а поставки по всьому світу – на початку 2025 року

Читати далі

Схожі записи
Scania представила свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид

Знайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania  Проєкт розробляли […]

18 Грудня 2025
Scania представила свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид — photo 66348
Нова категорія електромобілів в ЄС отримає «суперкредити»

Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E  До неї зможуть потрапити лише […]

18 Грудня 2025
Нова категорія електромобілів в ЄС отримає «суперкредити» — photo 66329
Оновлена Dacia Spring — найдешевший європейський електромобіль

Ринок уже звикає до дешевих електромобілів з Китаю, які легко переграють європейські, американські та японські моделі за ціною. Dacia Spring теж вписується у цю компанію, адже його виробництво розміщене в Китаї, хоча бренд залишається європейським У Великій Британії Dacia Spring 2026-го модельного року стартує з позначки 12 240 фунтів (13 980 євро) з урахуванням усіх […]

18 Грудня 2025
Оновлена Dacia Spring — найдешевший європейський електромобіль — photo 66314
Scania представила свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид

Знайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania  Проєкт розробляли […]

18 Грудня 2025
Scania представила свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид — photo 66348
Нова категорія електромобілів в ЄС отримає «суперкредити»

Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E  До неї зможуть потрапити лише […]

18 Грудня 2025
Нова категорія електромобілів в ЄС отримає «суперкредити» — photo 66329
Оновлена Dacia Spring — найдешевший європейський електромобіль

Ринок уже звикає до дешевих електромобілів з Китаю, які легко переграють європейські, американські та японські моделі за ціною. Dacia Spring теж вписується у цю компанію, адже його виробництво розміщене в Китаї, хоча бренд залишається європейським У Великій Британії Dacia Spring 2026-го модельного року стартує з позначки 12 240 фунтів (13 980 євро) з урахуванням усіх […]

18 Грудня 2025
Оновлена Dacia Spring — найдешевший європейський електромобіль — photo 66314
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK