Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів
Це велика подія для компанії BRP та її мотоциклетного бренду Can-Am. Запуск перших двох електричних мотоциклів, Can-Am Pulse та Origin, знаменує собою повернення до слави легендарного виробника мотоциклів
Can-Am виконує свої обіцянки щодо електричних мотоциклів
Два з половиною роки тому бренд вперше натякнув на своє електричне майбутнє, заявивши, що перезапустить пару електричних мотоциклів. Одна модель призначена для вулиці, а інша – для бездоріжжя. Can-Am орієнтується на широке коло любителів їзди як по дорозі, так і по бездоріжжю
Can-Am Pulse та Origin пропонують різні стилі їзди, незважаючи на те, що вони мають однакову трансмісію Rotex E-Power
– Сьогодні ми повертаємося до нашої двоколісної спадщини, вносячи новий імпульс в індустрію електричних мотоциклів, – сказав Жозе Буажолі, президент і генеральний директор BRP. – 50 років тому Can-Am відсвяткував багато перемог зі своїми мотоциклами Track ‘n Trail, і ми повертаємо цей родовід, зосередившись на сучасній електричній енергії та гострих відчуттях. Ми маємо намір стати світовим лідером у галузі електробайків та дивувати інноваціями, покликаними спростити досвід їзди для новачків та познайомити всіх з електричними мотоциклами
Схоже, що пара мотоциклів буде випускатися з акумуляторними батареями ємністю 8,9 кВт-год, що є найнижчим показником ємності акумуляторів на сьогоднішній день. Запас ходу в місті з цими батареями становить 100 миль (160 км) або 90 миль (145 км) для Pulse та Origin, відповідно
Хороша новина полягає в тому, що менші акумулятори заряджаються швидше: компанія заявляє, що час заряджання на 20-80% становить лише 50 хвилин при використанні зарядного пристрою Type 2. Для міських поїздок такого запасу ходу буде достатньо, але не варто розраховувати на довгі круїзи по шосе з таким скромним акумулятором, як цей
Електробайки також мають електродвигун потужністю 47 к.с. (35 кВт), що знову ж таки наближає їх за потужністю до моделей початкового рівня Zero, але це значно менше від інших великих гравців галузі, таких як LiveWire та Energica. Тим не менш, цього досить щоб розігнатись з 0-60 миль/год (0-96 км/год) за 3,8 с і 4,3 с для вуличного Can-Am Pulse і позашляхового Can-Am Origin, відповідно. А завдяки закритому корпусу ланцюга, що живить заднє колесо, мотоцикл нібито працює тихіше, ніж більшість інших електромотоциклів з ланцюговим приводом
Але, мабуть, найцікавіше те, чим ці велосипеди відрізняються. Pulse – це «голий» байк, який описують як «грайливий і добре збалансований», та підійде тим, хто їздить на двоколісному транспорті на роботу. Він має чотири різні режими їзди, 1,7-літровий бардачок з вбудованим USB-портом для зарядки, 17-дюймові шини Dunlop, а також «компактний розмір і висоту для кращої керованості в місті». Він також оснащений величезним 10,25-дюймовим сенсорним дисплеєм з підтримкою Apple CarPlay, що дозволяє власнику прокладати маршрут і залишатися на зв’язку за допомогою додатку BRP GO! App
Базова ціна мотоцикла становить $13 999 доларів США
Can-Am Origin дозволяє гонщикам виїжджати на траси по вихідних, а потім повертатися до поїздок на роботу по понеділках. Origin має більший дорожній просвіт і довшу підвіску, а також шість режимів їзди. Трохи змінена конструкція надає більше свободи для позашляхових витівок, а також більш витривалі спортивні шини
За це доведеться заплатити трохи більше: вартість Origin починається від $14 499
Попередні замовлення на Can-Am Pulse та Can-Am Origin вже відкриті в деяких дилерських центрах BRP у Франції, Німеччині, Іспанії, Великобританії, Італії, Бельгії, Нідерландах, Норвегії, Швеції, Фінляндії, Австрії, США та Канаді. Мотоциклісти можуть завітати до дилерського центру Can-Am і замовити вподобану модель, виробництво якої розпочнеться у 4 кварталі 2024 року, а поставки по всьому світу – на початку 2025 року