Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів — photo 16302

Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів

23.08.2024
4 хвилини на прочитання

Це велика подія для компанії BRP та її мотоциклетного бренду Can-Am. Запуск перших двох електричних мотоциклів, Can-Am Pulse та Origin, знаменує собою повернення до слави легендарного виробника мотоциклів

Can-Am виконує свої обіцянки щодо електричних мотоциклів

Два з половиною роки тому бренд вперше натякнув на своє електричне майбутнє, заявивши, що перезапустить пару електричних мотоциклів. Одна модель призначена для вулиці, а інша – для бездоріжжя. Can-Am орієнтується на широке коло любителів їзди як по дорозі, так і по бездоріжжю

Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів — photo 2

Can-Am Pulse та Origin пропонують різні стилі їзди, незважаючи на те, що вони мають однакову трансмісію Rotex E-Power

– Сьогодні ми повертаємося до нашої двоколісної спадщини, вносячи новий імпульс в індустрію електричних мотоциклів, – сказав Жозе Буажолі, президент і генеральний директор BRP. – 50 років тому Can-Am відсвяткував багато перемог зі своїми мотоциклами Track ‘n Trail, і ми повертаємо цей родовід, зосередившись на сучасній електричній енергії та гострих відчуттях. Ми маємо намір стати світовим лідером у галузі електробайків та дивувати інноваціями, покликаними спростити досвід їзди для новачків та познайомити всіх з електричними мотоциклами
Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів — photo 3

Схоже, що пара мотоциклів буде випускатися з акумуляторними батареями ємністю 8,9 кВт-год, що є найнижчим показником ємності акумуляторів на сьогоднішній день. Запас ходу в місті з цими батареями становить 100 миль (160 км) або 90 миль (145 км) для Pulse та Origin, відповідно

Хороша новина полягає в тому, що менші акумулятори заряджаються швидше: компанія заявляє, що час заряджання на 20-80% становить лише 50 хвилин при використанні зарядного пристрою Type 2. Для міських поїздок такого запасу ходу буде достатньо, але не варто розраховувати на довгі круїзи по шосе з таким скромним акумулятором, як цей

Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів — photo 4

Електробайки також мають електродвигун потужністю 47 к.с. (35 кВт), що знову ж таки наближає їх за потужністю до моделей початкового рівня Zero, але це значно менше від інших великих гравців галузі, таких як LiveWire та Energica. Тим не менш, цього досить щоб розігнатись з 0-60 миль/год (0-96 км/год) за 3,8 с і 4,3 с для вуличного Can-Am Pulse і позашляхового Can-Am Origin, відповідно. А завдяки закритому корпусу ланцюга, що живить заднє колесо, мотоцикл нібито працює тихіше, ніж більшість інших електромотоциклів з ланцюговим приводом

Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів — photo 5

Але, мабуть, найцікавіше те, чим ці велосипеди відрізняються. Pulse – це «голий» байк, який описують як «грайливий і добре збалансований», та підійде тим, хто їздить на двоколісному транспорті на роботу. Він має чотири різні режими їзди, 1,7-літровий бардачок з вбудованим USB-портом для зарядки, 17-дюймові шини Dunlop, а також «компактний розмір і висоту для кращої керованості в місті». Він також оснащений величезним 10,25-дюймовим сенсорним дисплеєм з підтримкою Apple CarPlay, що дозволяє власнику прокладати маршрут і залишатися на зв’язку за допомогою додатку BRP GO! App

Базова ціна мотоцикла становить $13 999 доларів США

Can-Am Origin дозволяє гонщикам виїжджати на траси по вихідних, а потім повертатися до поїздок на роботу по понеділках. Origin має більший дорожній просвіт і довшу підвіску, а також шість режимів їзди. Трохи змінена конструкція надає більше свободи для позашляхових витівок, а також більш витривалі спортивні шини

Can-Am випустив одразу дві моделі електромотоциклів — photo 6

За це доведеться заплатити трохи більше: вартість Origin починається від $14 499

Попередні замовлення на Can-Am Pulse та Can-Am Origin вже відкриті в деяких дилерських центрах BRP у Франції, Німеччині, Іспанії, Великобританії, Італії, Бельгії, Нідерландах, Норвегії, Швеції, Фінляндії, Австрії, США та Канаді. Мотоциклісти можуть завітати до дилерського центру Can-Am і замовити вподобану модель, виробництво якої розпочнеться у 4 кварталі 2024 року, а поставки по всьому світу – на початку 2025 року

Читати далі

Схожі записи
Дослідження виявило електромобіль з найповільнішою деградацією акумулятора

Багато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]

27 Жовтня 2025
Дослідження виявило електромобіль з найповільнішою деградацією акумулятора — photo 60710
В Шотландії створили брутальний електричний позашляховик

На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році  Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]

27 Жовтня 2025
В Шотландії створили брутальний електричний позашляховик — photo 60698
Jeep ухвалив рішення щодо електричного позашляховика Recon EV

Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися  Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]

27 Жовтня 2025
Jeep ухвалив рішення щодо електричного позашляховика Recon EV — photo 60676
Дослідження виявило електромобіль з найповільнішою деградацією акумулятора

Багато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]

27 Жовтня 2025
Дослідження виявило електромобіль з найповільнішою деградацією акумулятора — photo 60710
В Шотландії створили брутальний електричний позашляховик

На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році  Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]

27 Жовтня 2025
В Шотландії створили брутальний електричний позашляховик — photo 60698
Jeep ухвалив рішення щодо електричного позашляховика Recon EV

Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися  Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]

27 Жовтня 2025
Jeep ухвалив рішення щодо електричного позашляховика Recon EV — photo 60676
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK