Чим вражає Porsche Macan EV?
Навіть базова версія першого цілком електричного кросовера від Porsche перевищує 400 кінських сил
Прототип електричного Porsche Macan вибрані журналісти тестували ще влітку минулого року, але тільки зараз, після презентації кросовера, з’явилась основна інформація. І вона, безумовно, вражає. Два електродвигуни, повний привід і вдосталь потужності навіть з базової комплектації. Електричний кросовер дорожчий за бензиновий, але за ці гроші пропонують багато можливостей. Давайте зануримося
Лінійка Macan починається з Macan 4. Його пара двигунів може видавати максимум 402 кінські сили і 650 Нм крутного моменту. Ці цифри, як і у випадку з Macan Turbo, вказані в режимі Launch Control з наддувом. Таким чином, звичайна потужність буде трохи нижчою, як у Taycan. Такий Macan розганяється з місця до 100 км/год за 4,9 секунди, а максимальна швидкість складає 220 км/год
Далі йде Macan Turbo (так, Porsche продовжує всю цю термінологію “Turbo” на електрокарах). Його двигуни видають разом 630 кінських сил і 1130 Нм, що дозволяє йому розігнатися до 100 км/год за 3,1 секунди. Він також має значно вищу максимальну швидкість – 260 км/год. Крім того, Turbo має векторний розподіл крутного моменту на задні колеса через диференціал підвищеного тертя з електронним управлінням
Обидві комплектації стандартно оснащуються адаптивною пневматичною підвіскою, а амортизатори мають подвійні клапани
Macan EV отримає акумуляторний блок загальною ємністю 100 кВт-год. Як і в Taycan, це 800-вольтова архітектура, яка може використовувати переваги швидкої зарядки постійним струмом потужністю до 270 кВт. На 400-вольтовому зарядному пристрої швидкість падає вдвічі – до 135 кВт. На 800-вольтовому зарядному пристрої Porsche заявляє про заряд з 10% до 80% за 21 хвилину. Запас ходу поки що не повідомляється
Якщо не брати до уваги продуктивність, електричний Macan більший за свого бензинового побратима. Він приблизно на 5 сантиметрів довший і ширший, а колісна база розтягнулася на 86 мм. При цьому висота залишилася незмінною. Porsche заявляє про вражаючу аеродинаміку Macan з коефіцієнтом аеродинамічного опору всього 0,25 порівняно з 0,35 у бензинової версії. Щоб досягти цього, позашляховик оснащений панелями решітки радіатора з електронним управлінням, а також активним заднім спойлером
Усередині Macan схожий на Taycan, з низькою панеллю приладів і мінімальною кількістю фізичних перемикачів. Стандартні дисплеї для обох моделей включають 12,6-дюймовий екран приладів та 10,9-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи
Інформаційно-розважальна система базується на Android Automotive, але зберігає сумісність з Apple CarPlay. Об’єм багажного відділення складає до 510 літрів за заднім сидінням (залежить від комплектації) та 1317 літрів зі складеними задніми сидіннями. Також Macan може буксирувати до 2000 кг
В Україні новий Macan вже доступний для замовлення. Орієнтовна вартість у дилерській мережі Porsche починається від 3 225 530 гривень для Macan 4 та від 4 414 970 гривень для Macan Turbo
Із 2014 року компанія Porsche поставила понад 800 000 Macan клієнтам у всьому світі. Ця історія успіху продовжиться із появою повністю електричної версії, що виробляється на заводі Porsche в Лейпцигу та має нульовий рівень викидів вуглекислого газу. Передача електричних Macan новим власникам запланована на другу половину року
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі