Чому американці рідше купують електромобілі?
Американські водії у 2024 році менш схильні розглядати можливість купівлі електромобіля, ніж у 2023 році, незважаючи на те, що вибір електромобілів більший, ніж будь-коли. Але чому?
Компанія J.D. Power опитала понад вісім тисяч водіїв у період з січня по квітень для свого щорічного звіту Electric Vehicle Consideration (EVC) і з’ясувала, що кількість людей, які схильні до придбання електромобіля, склала 24%, у порівнянні з 26% у минулому році. Кількість тих, хто сказав, що вони “ймовірно” придбають електромобіль, також зменшилася з 61% до 58%
Покоління Y (ті, хто народився між початком 1980-х і серединою 1990-х років) є віковою групою, найбільш схильною до купівлі нового електромобіля – 32%. Але й цей показник знизився на 5%, і вони, та їхні молодші брати з покоління Z (середина 1990-х – початок 2010-х років) визнають, що їм не подобається висока вартість електромобілів у порівнянні зі звичайними автомобілями з ДВЗ
Але найбільше занепокоєння серед усіх груп викликає стара проблема – інфраструктура зарядних станцій. Хоча зараз в Америці більше зарядних станцій, ніж рік тому, кількість людей, яких це питання хвилює зросла на 3% – до 52%
Серед інших знайомих причин, які заважають ідеї купівлі електромобіля, – дальність поїздки на електромобілі, час заряджання та відсутність місця вдома чи на роботі, де можна було б зарядити акумулятор
Аналітики J.D. кажуть, що високі відсоткові ставки, загалом низькі ціни на бензин, нерозуміння наявних переваг і менша кількість нових моделей порівняно з попередніми роками – все це перешкоди для впровадження електромобілів
Дослідження також показало, що кількість водіїв, які щодня проїжджають відносно великі відстані (46-60 хвилин) і зацікавлені у придбанні електромобіля, скоротилася на 13 відсоткових пунктів і становить лише 24%. Електромобілі частіше розглядають в якості другого транспортного засобу ті, хто має приватний будинок і місце для їх зарядки