Чому Kia готова до 2035 року, а Mercedes-Benz – ні? — photo 53733

Чому Kia готова до 2035 року, а Mercedes-Benz – ні?

28.08.2025
3 хвилини на прочитання

Напруга в автомобільному світі наростає. У той час як більшість європейських автовиробників, об’єднаних в асоціацію ACEA, б’ють на сполох, закликаючи Європейський Союз пом’якшити заборону на продаж автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року, південнокорейська компанія Kia займає відверто протилежну позицію. Замість того, щоб просити про відстрочку, Kia заявляє: “Ми готові, і це коштуватиме нам цілий статок, якщо ми раптом зупинимося”

Два табори, два погляди на майбутнє 

Лист, підписаний представниками ACEA та CLEPA (Європейська асоціація постачальників автомобільної продукції) і адресований особисто голові Єврокомісії Урсулі фон дер Ляєн, став справжнім вибухом. Очолювана генеральним директором Mercedes-Benz Олею Калленіусом, асоціація стверджує: в умовах зростаючої конкуренції з боку Китаю та високих тарифів, досягти жорстких цілей щодо викидів до 2030 та 2035 років “більше неможливо”. Вони пропонують зберегти гібридні та високоефективні ДВЗ-автомобілі як перехідний варіант

Чому Kia готова до 2035 року, а Mercedes-Benz – ні? — photo 2

У відповідь на це, генеральний директор Kia Europe Марк Хедріх висловив глибоке здивування, вказавши на позицію Оли Калленіуса, яка ще кілька років тому обіцяла, що Mercedes-Benz буде продавати в Європі лише електромобілі вже до 2030 року. “У нас є план досягти 100% відповідності вимогам до 2035 року”, – підкреслив Хедріх. Він пояснив, що Kia вже активно інвестує в електрифікацію, зокрема, вкладаючи 125 мільйонів доларів у свій завод у Словаччині для виробництва нових електричних моделей, таких як EV4 та EV2

Чому Kia готова до 2035 року, а Mercedes-Benz – ні? — photo 3

Позиція Kia базується на прагматичному розрахунку 

Компанія вже вклала мільйони в розробку платформ, будівництво заводів та налагодження логістичних ланцюжків для виробництва електромобілів. Зупинка чи уповільнення цього процесу буде фінансово невигідною та може підірвати довгострокову стратегію бренду. Kia планує, що до 2030 року електромобілі становитимуть 74% її продажів у Європі. Ця цифра свідчить про глибоку впевненість компанії в майбутньому електричному ринку

Чому Kia готова до 2035 року, а Mercedes-Benz – ні? — photo 4

Водночас, застереження Mercedes-Benz та інших європейських гігантів можна пояснити їхньою залежністю від традиційних двигунів, меншою гнучкістю виробництва та занепокоєнням щодо конкурентоспроможності. Вони побоюються, що відсутність достатньої зарядної інфраструктури та високі ціни на електромобілі можуть призвести до падіння продажів і втрати ринку на користь азійських конкурентів, які значно випереджають їх у бюджетному сегменті

Хоча Kia не є членом ACEA (на відміну від її дочірньої компанії Hyundai), її заява стала гучним голосом, що розхитав звичний консенсус європейського автопрому. Це чіткий сигнал: електрифікація — це не просто тренд, а вже реальність, і деякі гравці ринку сприймають її як незворотний процес, в який потрібно інвестувати, а не від якого потрібно відмовлятися

Читати далі

Схожі записи
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі

Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]

27 Листопада 2025
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі — photo 64072
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі

Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]

27 Листопада 2025
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі — photo 64072
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK