Чому Mercedes засуджує автопілот Tesla?

07.07.2024
Чому Mercedes засуджує автопілот Tesla? — photo 12091

Погляньмо правді в очі: так звана функція повного самостійного водіння Tesla – це просто найвідоміший прикладом вдосконаленої системи допомоги водієві (ADAS). І компанія пишається тим, що пропонує можливість керування автомобілем без допомоги рук. Але навіть невеликі проблеми, пов’язані з так званими безпілотними автомобілями, можуть мати великий вплив на всю індустрію

Проблема полягає в тому, що сама Tesla заявляє на своєму веб-сайті, що ця функція насправді не перетворює будь-який електромобіль на автономний транспортний засіб і вимагає від водія бути готовим взяти на себе керування в будь-який момент. Це робить її системою 2-го рівня за шкалою автоматизації водіння Товариства автомобільних інженерів (SAE), незважаючи на неодноразові обіцянки генерального директора Tesla Ілона Маска про те, що одного дня FSD стане основою для цілого парку роботаксі. Цього досі не сталося, і це не подобається конкурентам, таким як Mercedes-Benz, який вже пропонує систему ADAS з підтримкою 3-го рівня автономності 


– Доступ до можливостей водіння без допомоги рук має відбуватися поетапно, – сказав Йохен Хааб, керівник відділу технологій автономного водіння Mercedes-Benz для Drive.com.au. – Треба робити це поступово і правильно, щоб вибудувати довіру між автомобілем та водієм, – додав Хааб

Він каже про Tesla, яка є найбільшим промоутером технологій безпілотного водіння в галузі, і яка була причетна до кількох гучних випадків, коли люди були вбиті або травмовані під час водіння з увімкненими функціями ADAS. Представник Mercedes-Benz наголошує, що така позиція є небезпечною для галузі в цілому

Чому Mercedes засуджує автопілот Tesla? — photo 2

– Ми стурбовані тим, що інші, скажімо так, обіцяють занадто багато, – сказав Хааб. – Ми не так підходимо до речей. Проблема в тому, що якщо щось не виконати, навіть якщо це трапляється дуже рідко, втрачається вся довіра до автономного водіння як такого. І це погано

Mercedes-Benz став першим автовиробником у світі, який отримав дозвіл на продаж системи рівня 3 для використання на дорогах загального користування. Функція Drive Pilot може використовуватися в Німеччині та американських штатах Каліфорнія і Невада, де вона підтримує максимальну швидкість 40 миль на годину (64 км/год) через регуляторні обмеження. BMW також має у продажу в Німеччині асистента водіння 3-го рівня під назвою Personal Pilot L3

Посилаючись на L3 Drive Pilot від Mercedes-Benz, керівник відділу розробки автомобілів Tesla Ларс Мораві минулого року офіційно заявив, що “це не дуже корисно” і що система Tesla “має бути цілісною і керувати автомобілем за будь-яких умов”

Наразі Tesla пропонує два рівні функцій ADAS. Автопілот входить в стандартну комплектацію всіх нових електромобілів, що продаються американською компанією, і включає в себе круїз-контроль Traffic-Aware Cruise Control і Autosteer. Далі йде так звана функція повного самостійного водіння за $8 000, яка включає навігацію на автопілоті, автоматичну зміну смуги руху, автоматичне паркування, виклик і розумний виклик, автоматичне рульове управління на міських вулицях, а також контроль за дорожнім рухом і знаками зупинки. Раніше існувала опція середнього рівня під назвою “Покращений автопілот”, але нещодавно її було вилучено зі списку опцій автовиробника

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK