Генеральний директор Rimac зізнався журналістам, що їм ще не вдалось продати заплановані 150 електричних суперкарів Nevera
Чому не відходять в минуле вінілові платівки та механічні годинники, якщо вже давно створені якісні та сучасні цифрові аналоги? Це яскравий приклад того, як застарілі технології дають відсіч новим, більш технічно досконалим, але менш душевним носіям, які приходять їм на заміну. Теж стосується й автомобілів, особливо топового цінового сегменту, де питання вартості не на першому плані
Приблизно ці аргументи привів генеральний директор Rimac, визнавши провал продажів гіперкара Nevera вартістю $2 мільйони, який не виправдав очікувань, оскільки покупці хочуть отримати більш аналоговий досвід керування суперкаром
За три роки з моменту випуску серійної версії Rimac Nevera вдалось продати лише півсотні електричних гіперкарів потужністю 1888 к.с. (1408 кВт), замість запланованих 150 штук, сказав Мате Рімац учасникам конференції Financial Times Future of the Car в Лондоні. На його думку в цьому частково винні спроби урядів та регуляторів проштовхнути екологічно чисті електромобілі в суспільстві, мовляв, це знижує цікавість до таких електричних гіперкарів, як Nevera. Дивний погляд від людини, яка, здавалося б, має бути прихильником широкого розповсюдження електромобілів
«Ми почали розробляти Nevera у 2016/2017 роках, коли електромобілі були в тренді», – розповів Рімац на конференції. «Але зараз ми помічаємо, що електрифікація стає мейнстрімом, і люди, які займають провідні позиції в цьому секторі, хочуть відокремити себе від масового ринку»
Він порівняв цю тенденцію з любов’ю заможних людей до дорогих аналогових годинників, які коштують набагато більше, ніж цифрові смарт-годинники, які носять звичайні люди, незважаючи на те, що вони набагато функціональніші та високоякісні
«Apple Watch може робити все краще», – цитує Мате Рімаца видання Autocar. «Він може робити на 1000 речей більше, він набагато точніший, він може вимірювати ваш пульс. Але ніхто не заплатить 200 000 доларів за Apple Watch»
І так само, як попит на дорогі старомодні годинники не показує жодних ознак стагнації, Мате Рімац не бачить, щоб попит на суперкари з ДВЗ поступався й давав шлях надшвидким електромобілям найближчим часом. Тому майбутній наступник Bugatti Chiron теж отримає величезний V16, незважаючи на те, що компанія перейшла під керівництво Мате Рімаца, електромобільного ентузіаста. Чим же буде займатись його компанія? Ми вже писала, що компанія представить свій варіант робот-таксі 2026 року вже через кілька місяців, а в квітні Rimac підписала угоду з BMW про постачання акумуляторних батарей для електромобілів німецької компанії наступного покоління
Читати далі
Схожі записиУ найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025
Цього разу переможцем став надпотужний Yangwang U9 Extreme від компанії BYD, який пройшов коло менш ніж за 7 хвилин, випередивши попереднього рекордсмена Xiaomi SU7 Ultra майже на п’ять секунд Нюрбургринг, відомий як «Пекельне кільце» або «Зелене пекло», вважається одним із найскладніших треків у світі Щоб встановити рекорд, автомобіль має бути не лише швидким, а й […]
23 Жовтня 2025
Новий мотор важить усього 12,7 кілограма, тобто приблизно стільки ж, скільки звичайний велосипед, але видає 750 кіловат потужності — понад 1000 кінських сил! За цим показником він перевершує два електромотори Tesla Model 3 Performance разом узяті. Такий результат відповідає щільності потужності 59 кіловат на кілограм, що є новим еталоном для всієї галузі Попередній рекорд також […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі