Генеральний директор Rimac зізнався журналістам, що їм ще не вдалось продати заплановані 150 електричних суперкарів Nevera
Чому не відходять в минуле вінілові платівки та механічні годинники, якщо вже давно створені якісні та сучасні цифрові аналоги? Це яскравий приклад того, як застарілі технології дають відсіч новим, більш технічно досконалим, але менш душевним носіям, які приходять їм на заміну. Теж стосується й автомобілів, особливо топового цінового сегменту, де питання вартості не на першому плані
Приблизно ці аргументи привів генеральний директор Rimac, визнавши провал продажів гіперкара Nevera вартістю $2 мільйони, який не виправдав очікувань, оскільки покупці хочуть отримати більш аналоговий досвід керування суперкаром
За три роки з моменту випуску серійної версії Rimac Nevera вдалось продати лише півсотні електричних гіперкарів потужністю 1888 к.с. (1408 кВт), замість запланованих 150 штук, сказав Мате Рімац учасникам конференції Financial Times Future of the Car в Лондоні. На його думку в цьому частково винні спроби урядів та регуляторів проштовхнути екологічно чисті електромобілі в суспільстві, мовляв, це знижує цікавість до таких електричних гіперкарів, як Nevera. Дивний погляд від людини, яка, здавалося б, має бути прихильником широкого розповсюдження електромобілів
«Ми почали розробляти Nevera у 2016/2017 роках, коли електромобілі були в тренді», – розповів Рімац на конференції. «Але зараз ми помічаємо, що електрифікація стає мейнстрімом, і люди, які займають провідні позиції в цьому секторі, хочуть відокремити себе від масового ринку»
Він порівняв цю тенденцію з любов’ю заможних людей до дорогих аналогових годинників, які коштують набагато більше, ніж цифрові смарт-годинники, які носять звичайні люди, незважаючи на те, що вони набагато функціональніші та високоякісні
«Apple Watch може робити все краще», – цитує Мате Рімаца видання Autocar. «Він може робити на 1000 речей більше, він набагато точніший, він може вимірювати ваш пульс. Але ніхто не заплатить 200 000 доларів за Apple Watch»
І так само, як попит на дорогі старомодні годинники не показує жодних ознак стагнації, Мате Рімац не бачить, щоб попит на суперкари з ДВЗ поступався й давав шлях надшвидким електромобілям найближчим часом. Тому майбутній наступник Bugatti Chiron теж отримає величезний V16, незважаючи на те, що компанія перейшла під керівництво Мате Рімаца, електромобільного ентузіаста. Чим же буде займатись його компанія? Ми вже писала, що компанія представить свій варіант робот-таксі 2026 року вже через кілька місяців, а в квітні Rimac підписала угоду з BMW про постачання акумуляторних батарей для електромобілів німецької компанії наступного покоління
Читати далі
Схожі записиНовий кросовер виявився навіть спритнішим за відомі спортивні моделі WRX STI та BRZ, хоча не позиціонується як окрема «гаряча» версія Для модельного року 2026 електричний SUV суттєво вдосконалили: він став потужнішим, збільшив запас ходу, отримав роз’єм NACS, тому тепер може заряджатися на станціях Tesla Supercharger. Вартість при цьому не зросла, стартова ціна залишилася на рівні […]
25 Грудня 2025
Майбутній Ioniq 3 стане найменшим електрокаром у лінійці, але матиме власний стиль і помітно відрізнятиметься від знайомих електромобілів бренду Перші натяки на дизайн з’явилися ще у Мюнхені, де Hyundai показала Concept Three Серійний Ioniq 3 зберіг головні ідеї концепту, включно з новою формою Aero Hatch. Кузов виглядає компактним, але доволі агресивним, задню частину підкреслює спойлер-«качиний […]
25 Грудня 2025
Новий RZ 600e F Sport Performance отримав карбоновий обвіс від лімітованої серії RZ 450e F Sport 2024 року, що своєю чергою виріс із концепту RZ Sport 2023 року. Кузов став візуально більш «бойовим»: вентиляційні отвори на капоті, передній сплітер, розширені крила з аеродинамічними накладками, змінені пороги, великий дифузор ззаду та двосекційне антикрило. Усе це виглядає […]
25 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі