Шалене зниження цін на електромобілі в Китаї привернуло увагу не лише аналітиків, а й держави Регулятори закликають автовиробників зупинити безконтрольну гонитву за покупцем, яка ризикує перетворити ринок на економічно нежиттєздатний хаос
За останні два роки середня вартість нового автомобіля в Китаї знизилась приблизно на 19%, впавши до 165 тисяч юанів (близько $22 900)
Це наслідок жорсткої цінової конкуренції, яку китайські медіа вже назвали “ціновим знищенням”. Найбільші гравці, серед яких BYD, хоч офіційно й не згаданий, були звинувачені в ініціюванні нової хвилі агресивного демпінгу. У відповідь державні установи скликали провідних автовиробників до Пекіна, закликаючи до саморегуляції та припинення «деструктивної конкуренції»
Китайське Міністерство промисловості й інформаційних технологій уже пообіцяло жорсткіші заходи контролю та посилення антимонопольного регулювання
Але учасники ринку налаштовані скептично. Генеральний директор XPeng Хе Сяопен прямо заявив, що справжнє змагання ще попереду: нинішня ситуація — лише прелюдія до ще запекліших п’яти років боротьби. Аналітики Nomura підтверджують: при нинішньому перенасиченні ринку запас міцності багатьох брендів буде випробувано до краю
Попри всі намагання стабілізувати ситуацію, реальний вплив держави на ринок, де виживає найдешевший, досі залишається під питанням. Але одне зрозуміло точно: ринок електромобілів в Китаї входить у нову, ще жорсткішу фазу розвитку — з усіма її ризиками та наслідками
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі