Такого Mustang Mach-E ми ще ніколи не бачили. Хоча його надпотужна чотиримоторна версія на 2250 кінських сил цьогоріч не братиме участі у знаменитих перегонах до хмар (як називають перегони на гору Пайкс-Пік), однак та модифікація, що вийде на старт, обіцяє неперевершені враження
Компанія Ford представляє на Пайкс-Пік екземпляр Mustang Mach-E, оснащений трьома шестифазними двигунами – по одному на передній осі та два на задній. Аналогічна силова установка була у торішнього SuperTruck, проте цьогорічний автомобіль став легшим на 117 кг та може похвалитися вражаючою потужністю в 1421 кінську силу (1059 кВт). Це вже саме по собі є значним досягненням, адже навіть “половинна” потужність такої машини перетворює її на справжнього монстра, здатного до надзвичайно високих швидкостей. Навіть без звуку двигуна, який притаманний традиційним автомобілям, цей електричний спорткар вражає своєю агресією та міццю

Марк Рашбрук, глобальний директор Ford Performance, підкреслив, що компанія продовжує розширювати межі можливостей електромобілів
Super Mustang Mach-E є черговим етапом еволюції гоночних електромобілів компанії, більш легший, та водночас потужніший та конкурентоспроможніший для змагань у високогірних умовах. Цікаво, що Ford також розробив чотиримоторну версію потужністю 2250 кінських сил (1677 кВт), яка, з невідомих причин, цього року не змагатиметься
Він оснащений новою підвіскою, карбоно-керамічними гальмами та значно збільшеною притискною силою. Якщо раніше повідомлялося про 2778 кг, то тепер відомо, що на швидкості 240 км/год вона сягатиме 3129 кг. Це ключовий фактор для стабільності та керованості на крутих гірських трасах

За кермом Ford Mach-E цього року буде багаторазовий чемпіон Пайкс-Пік Ромен Дюма, що є неабиякою перевагою для команди
Дюма висловив честь знову співпрацювати з Ford після вражаючих результатів минулого року з F-150 Lightning SuperTruck та SuperVan 4.2. Він зазначив, що цей Mach-E є абсолютно іншим “звіром”, і команда з нетерпінням очікує, на що він здатний на горі. Зрештою, саме Дюма є рекордсменом траси, встановивши час 7:57.148 на концепті Volkswagen ID.R у 2018 році

У Ford переконані, що отримані дані та технології, застосовані в цьому Mach-E, будуть безпосередньо інтегровані в серійні автомобілі
За словами Рашбрука, перегони слугують полігоном для випробувань, де уся отримана інформація допомагає створювати кращі електромобілі для споживачів. Це стосується оптимізації подачі потужності, покращення стратегій рекуперації енергії та управління теплом в умовах екстремальних перепадів висот

З нетерпінням очікуємо на виступ Mach-E на “Американській горі” 22 червня
Читати далі
Схожі записиВона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Toshiba зайняла помітну частку на ринку літій-йонних батарей для промисловості, транспорту і енергетики, хоч використовує дорожчий анодний матеріал з нижчою енергетичною щільністю. Компанія робить ставку на аноди з літій-титанату (LTO) у боротьбі з дешевшими графітовими анодами. Вона прагне зміцнити позиції у сферах, де поки домінують свинцево-кислотні батареї: у легких електромотоциклах, човнах і промисловому обладнанні Батареї […]
1 Грудня 2025
Американські власники Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 скоро отримають можливість використовувати свої електромобілі як домашні генератори. Машина зможе подавати енергію в електрощит будинку, тож під час відключення світла або в години пікових тарифів сім’я матиме запасний ресурс і зможе економити на рахунках Hyundai Motor Group, куди входять Hyundai, Kia і Genesis, заявила про розширення […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі