Такого Mustang Mach-E ми ще ніколи не бачили. Хоча його надпотужна чотиримоторна версія на 2250 кінських сил цьогоріч не братиме участі у знаменитих перегонах до хмар (як називають перегони на гору Пайкс-Пік), однак та модифікація, що вийде на старт, обіцяє неперевершені враження
Компанія Ford представляє на Пайкс-Пік екземпляр Mustang Mach-E, оснащений трьома шестифазними двигунами – по одному на передній осі та два на задній. Аналогічна силова установка була у торішнього SuperTruck, проте цьогорічний автомобіль став легшим на 117 кг та може похвалитися вражаючою потужністю в 1421 кінську силу (1059 кВт). Це вже саме по собі є значним досягненням, адже навіть “половинна” потужність такої машини перетворює її на справжнього монстра, здатного до надзвичайно високих швидкостей. Навіть без звуку двигуна, який притаманний традиційним автомобілям, цей електричний спорткар вражає своєю агресією та міццю
Марк Рашбрук, глобальний директор Ford Performance, підкреслив, що компанія продовжує розширювати межі можливостей електромобілів
Super Mustang Mach-E є черговим етапом еволюції гоночних електромобілів компанії, більш легший, та водночас потужніший та конкурентоспроможніший для змагань у високогірних умовах. Цікаво, що Ford також розробив чотиримоторну версію потужністю 2250 кінських сил (1677 кВт), яка, з невідомих причин, цього року не змагатиметься
Він оснащений новою підвіскою, карбоно-керамічними гальмами та значно збільшеною притискною силою. Якщо раніше повідомлялося про 2778 кг, то тепер відомо, що на швидкості 240 км/год вона сягатиме 3129 кг. Це ключовий фактор для стабільності та керованості на крутих гірських трасах
За кермом Ford Mach-E цього року буде багаторазовий чемпіон Пайкс-Пік Ромен Дюма, що є неабиякою перевагою для команди
Дюма висловив честь знову співпрацювати з Ford після вражаючих результатів минулого року з F-150 Lightning SuperTruck та SuperVan 4.2. Він зазначив, що цей Mach-E є абсолютно іншим “звіром”, і команда з нетерпінням очікує, на що він здатний на горі. Зрештою, саме Дюма є рекордсменом траси, встановивши час 7:57.148 на концепті Volkswagen ID.R у 2018 році
У Ford переконані, що отримані дані та технології, застосовані в цьому Mach-E, будуть безпосередньо інтегровані в серійні автомобілі
За словами Рашбрука, перегони слугують полігоном для випробувань, де уся отримана інформація допомагає створювати кращі електромобілі для споживачів. Це стосується оптимізації подачі потужності, покращення стратегій рекуперації енергії та управління теплом в умовах екстремальних перепадів висот
З нетерпінням очікуємо на виступ Mach-E на “Американській горі” 22 червня
Читати далі
Схожі записиФірмові тизерні зображення дарують нам перший погляд на наступне покоління седана Toyota Corolla Японський автовиробник готується представити абсолютно новий концепт під легендарним брендом Corolla на майбутній виставці Japan Mobility Show. Новинка, судячи з усього, виглядає як повністю електричний седан. Вона має чіткі стилістичні риси, притаманні сучасним електрокарам, і має повнорозмірні світлодіодні фари. Крім седану, на […]
13 Жовтня 2025Новий Hyundai Ioniq 3 був помічений публічно під час тестування і демонструє такий самий сміливий вигляд, як і концепт Three, котрий компанія Hyundai представила минулого місяця. Ioniq 3 привертає до себе максимальну увагу, і це не дивно, адже вперше ми побачили цю модель трохи більше місяця тому, коли Hyundai показала Concept Three на Мюнхенському автосалоні […]
13 Жовтня 2025Китай коригує політику податкових пільг для транспортних засобів на нових джерелах енергії (NEV) Тепер вимоги стають суворішими, особливо для гібридних автомобілів, котрі підключаються до мережі. Три урядові відомства Китаю — Міністерство промисловості та інформаційних технологій, Міністерство фінансів та Державна податкова адміністрація — спільно опублікували нові технічні вимоги для NEV, котрі матимуть право на податкові пільги […]
13 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі