Дебютував Mazda EZ-6 – електроседан з запасом ходу до 1300 км
Mazda офіційно представила новий електричний седан EZ-6 в Китаї, позиціонуючи його як духовного наступника популярної Mazda6. Новинка представлена у двох версіях: повністю електричній та з розширеним запасом ходу, пропонуючи максимальну потужність до 255 к.с. Базова ціна для версії з розширеним запасом ходу стартує з ¥139 800 (приблизно $19 600), а електричний варіант починається від ¥159 800 ($22 427). Mazda EZ-6 покликана об’єднати в собі новітні технології електромобілів із відмінним дизайном та оптимальними технічними характеристиками
Аеродинамічний дизайн та інновації
EZ-6 має стильний, мінімалістичний дизайн, виконаний в концепції Kobo, що передбачає плавні форми та аеродинамічні рішення. Передня частина авто включає широку решітку радіатора та LED-фари. Двері – безрамні, з прихованими ручками для покращення аеродинаміки. Усі моделі оснащені 19-дюймовими колісними дисками, оптимізованими для зменшення опору повітря, а також панорамним скляним дахом, який додає відчуття простору в салоні. Для топових версій доступні активний задній спойлер та електропривід дверей багажника, який можна відкривати голосовою командою, що спрощує доступ до багажного відділення
Два типи силових установок та вибір батарей
Mazda EZ-6 доступна як повністю електрична, так і з розширеним запасом ходу. Повністю електрична модель оснащена заднім двигуном потужністю 255 к.с. (190 кВт), що забезпечує 320 Нм крутного моменту, який передається на задні колеса. Покупці можуть обрати між двома варіантами батареї: 56,1 кВт-год або 68,8 кВт-год. Менша батарея дозволяє досягати запасу ходу до 480 км за циклом CLTC, а більша батарея збільшує цей показник до 600 км
У варіанті з розширеним запасом ходу встановлено 1,5-літровий атмосферний бензиновий двигун на 94 к.с. (70 кВт), який працює як генератор для зарядки батареї. Цей двигун доповнює електромотор на 215 к.с. (160 кВт), який також генерує 320 Нм крутного моменту та приводить у рух задні колеса. Батарея на 18,9 або 28,4 кВт-год забезпечує до 105 км і 160 км автономного ходу відповідно в режимі повної електрики, а загальний запас ходу з ДВЗ в якості генератора досягає 1300 км
Інтер’єр, технології та комфорт Mazda EZ-6
Салон Mazda EZ-6 виконаний у сучасному мінімалістичному стилі. Авто оснащене цифровою панеллю приладів діагоналлю 10,1 дюйма та мультимедійною системою з «плаваючим» екраном на 14,6 дюйма. Покупці можуть обрати між шкіряними сидіннями або оздобленням Nappa. Кермо також оздоблене шкірою, а у топових версіях пропонується його підігрів
Інші функції комфорту включають автоматичний двозонний клімат-контроль, аудіосистему з шістьма динаміками та бездротову зарядку смартфона потужністю 50 Вт. Топові комплектації також оснащені підсвічуванням салону з 64 кольорами, преміальною аудіосистемою Sony на 14 динаміків та підігрівом і вентиляцією передніх сидінь
Mazda EZ-6 поєднує сучасний дизайн, технологічні інновації та різноманітні варіанти силових установок, що має зробити його конкурентоспроможним жорсткому ринку електромобілів в Китаї