Історія про те, як водій з Кореї поставив рекорд пробігу, отримав безкоштовну батарею та довів, що електромобілі – це не лише про місто
Поки одні водії турбуються, чи вистачить заряду до дачі, один корейський власник Hyundai Ioniq 5, який працює торгівельним агентом, перетворив свою машину на справжнього міжпланетного марафонця. Його електрокар, випущений у 2023 році, проїхав вражаючі 666 255 км – це більше, ніж відстань до Місяця і назад! І зробив це менш ніж за 4 роки. У середньому це 541-555 км щодня – як регулярний рейс Київ-Одеса, без вихідних і свят
Що зламалося після 666 тисяч кілометрів і як поводиться Ioniq 5 після майже міжпланетної подорожі
Найдорожчий елемент будь-якого електромобіля – високовольтна батарея. У цьому випадку вона витримала неймовірні 580 000 км і була безкоштовно замінена Hyundai, незважаючи на те, що стандартна гарантія в більшості країн покриває 8-10 років або максимум 160 000 км. Чому компанія пішла на цей щедрий крок – невідомо. Можливо, захотіли вивчити «вбиту» батарею, а можливо – просто скористались гарною PR-нагодою. Як би там не було, навіть перед заміною батарея зберігала 87% початкової ємності, попри часте заряджання до 100% і використання швидкісних DC-зарядок
Що ще зламалося та чому це… не катастрофа
Окрім батареї, здався лише блок ICCU (Integrated Charging Control Unit), через який зараз авто не заряджається від змінного струму – втім, очікується заміна. Було кілька стандартних процедур – заміна гальмівної рідини та масла в диференціалі. Один раз Ioniq 5 перейшов в аварійний режим, але без серйозних наслідків. З огляду на пробіг, це дрібниці. Особливо, якщо врахувати, що власник – торговельний агент, який, за його ж словами, “купив би ще один Ioniq 5, якби виграв у лотерею”. До речі, його машина досі на ходу – не в музеї і не на евакуаторі
Чому ця історія може змінити уявлення про довговічність електромобілів
Середньостатистичний американець проїжджає близько 21 700 км на рік. Щоб досягти пробігу 666 тис. км, йому знадобиться понад 30 років. У випадку цього Hyundai – лише 3 роки і 5 місяців щоденного використання. Це не просто окрема дивна історія. Це потенційне свідчення майбутньої витривалості електромобілів. І хоч офіційного коментаря Hyundai поки немає, схоже, що Ioniq 5 щойно зробив не лише пробіг до Місяця, а й крок у майбутнє для всієї індустрії
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі