Перші версії Dacia Spring були напрочуд повільними, але тепер ситуація докорінно змінилася. Румунський бренд, відомий своєю вигідною ціновою політикою, оновив свій електричний хетчбек. Нова Dacia Spring отримала значне “перезавантаження” продуктивності, що зробило її вдвічі швидшою
Подвійний приріст потужності та швидкості
Раніше Dacia Spring випускалася з двома варіантами двигунів: 45 та 65. Ці позначки відповідали потужності у 44 к.с. (33 кВт) та 64 к.с. (48 кВт) відповідно. Такі показники забезпечували “антикварний” розгін: моделі 65 потрібно було 13,7 секунди для досягнення 100 км/год, а 45-й — вражаючі 19,1 секунди

Натомість, Dacia замінила ці версії двома абсолютно новими, які пропонують небачену раніше продуктивність, зберігаючи при цьому доступність
Нова базова модель, Spring 70, має потужність 69 к.с. (52 кВт). Dacia не розкрила її час розгону до 100 км/год, але надала показові дані прискорення с ходу. Якщо 45-й та 65-й моделям для розгону від 80 до 120 км/год потрібно було 26,2 та 14 секунд відповідно, то Spring 70 впорається з цим завданням усього за 10,3 секунди

Справжній прорив — це Dacia Spring 100 потужністю 99 к.с. (74 кВт). Вона скорочує час розгону від 80 до 120 км/год до 6,9 секунди, а до 100 км/год автомобіль прискорюється за 9,6 секунди. Звісно, це не показники “хот-хетча” (гарячого хетчбека), але в класі міських бюджетних електромобілів це відчувається саме так
Розумніші технології під корпусом
Разом із новими двигунами, Dacia Spring отримала і важливі оновлення “під шкірою”. Вперше в технічних характеристиках з’явився стабілізатор поперечної стійкості, який допомагає впоратися з підвищеною потужністю та покращує керованість

Також оновлено акумулятор: тепер Dacia Spring оснащується новою літій-іонною фосфатною (LFP) батареєю ємністю 24,3 кВт-год. Запас ходу на електротязі залишився незмінним — 225 км за циклом WLTP, але максимальна потужність бортового зарядного пристрою збільшена з 30 кВт до 40 кВт
На тлі сучасних електромобілів потужністю 400 кВт таке оновлення виглядає скромно. Проте, завдяки компактності акумулятора Spring, це забезпечує цілком прийнятний час зарядки: поповнення заряду від 20 до 80% від швидкого зарядного пристрою постійного струму займає всього 29 хвилин. Заряджання від настінного пристрою потужністю 7 кВт (з 20 до 100%) триває 3 години 20 хвилин

Доступна ціна: головна перевага Dacia
Dacia ще не оголосила остаточних цін на оновлені моделі Spring. Проте, є надія, що вартість не надто відрізнятиметься від попередніх версій. Базова модель коштувала близько $20 тисяч, роблячи Dacia Spring одним із найбільш доступних електрокарів на європейському ринку
Читати далі
Схожі записиСучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]
21 Листопада 2025
Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ На […]
21 Листопада 2025
DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026» Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]
21 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі