Доступний електромобіль Dacia Spring став удвічі швидшим — photo 58493

Доступний електромобіль Dacia Spring став удвічі швидшим

07.10.2025
3 хвилини на прочитання

Перші версії Dacia Spring були напрочуд повільними, але тепер ситуація докорінно змінилася. Румунський бренд, відомий своєю вигідною ціновою політикою, оновив свій електричний хетчбек. Нова Dacia Spring отримала значне “перезавантаження” продуктивності, що зробило її вдвічі швидшою

Подвійний приріст потужності та швидкості 

Раніше Dacia Spring випускалася з двома варіантами двигунів: 45 та 65. Ці позначки відповідали потужності у 44 к.с. (33 кВт) та 64 к.с. (48 кВт) відповідно. Такі показники забезпечували “антикварний” розгін: моделі 65 потрібно було 13,7 секунди для досягнення 100 км/год, а 45-й — вражаючі 19,1 секунди

Доступний електромобіль Dacia Spring став удвічі швидшим — photo 2

Натомість, Dacia замінила ці версії двома абсолютно новими, які пропонують небачену раніше продуктивність, зберігаючи при цьому доступність

Нова базова модель, Spring 70, має потужність 69 к.с. (52 кВт). Dacia не розкрила її час розгону до 100 км/год, але надала показові дані прискорення с ходу. Якщо 45-й та 65-й моделям для розгону від 80 до 120 км/год потрібно було 26,2 та 14 секунд відповідно, то Spring 70 впорається з цим завданням усього за 10,3 секунди

Доступний електромобіль Dacia Spring став удвічі швидшим — photo 3

Справжній прорив — це Dacia Spring 100 потужністю 99 к.с. (74 кВт). Вона скорочує час розгону від 80 до 120 км/год до 6,9 секунди, а до 100 км/год автомобіль прискорюється за 9,6 секунди. Звісно, це не показники “хот-хетча” (гарячого хетчбека), але в класі міських бюджетних електромобілів це відчувається саме так

Розумніші технології під корпусом 

Разом із новими двигунами, Dacia Spring отримала і важливі оновлення “під шкірою”. Вперше в технічних характеристиках з’явився стабілізатор поперечної стійкості, який допомагає впоратися з підвищеною потужністю та покращує керованість

Доступний електромобіль Dacia Spring став удвічі швидшим — photo 4

Також оновлено акумулятор: тепер Dacia Spring оснащується новою літій-іонною фосфатною (LFP) батареєю ємністю 24,3 кВт-год. Запас ходу на електротязі залишився незмінним — 225 км за циклом WLTP, але максимальна потужність бортового зарядного пристрою збільшена з 30 кВт до 40 кВт

На тлі сучасних електромобілів потужністю 400 кВт таке оновлення виглядає скромно. Проте, завдяки компактності акумулятора Spring, це забезпечує цілком прийнятний час зарядки: поповнення заряду від 20 до 80% від швидкого зарядного пристрою постійного струму займає всього 29 хвилин. Заряджання від настінного пристрою потужністю 7 кВт (з 20 до 100%) триває 3 години 20 хвилин

Доступний електромобіль Dacia Spring став удвічі швидшим — photo 5

Доступна ціна: головна перевага Dacia 

Dacia ще не оголосила остаточних цін на оновлені моделі Spring. Проте, є надія, що вартість не надто відрізнятиметься від попередніх версій. Базова модель коштувала близько $20 тисяч, роблячи Dacia Spring одним із найбільш доступних електрокарів на європейському ринку

Читати далі

Схожі записи
Крихітний електромобіль Dacia Hipster кидає виклик захмарним європейським цінам

Концепт Dacia Hipster переосмислює саму суть народного транспорту, пропонуючи мінімалістичний електромобіль, який об’єднує простоту, розумність і турботу про довкілля  Його створено не для того, щоб вражати розкішшю, а щоб зробити електромобільність справді доступною. Крихітний за розмірами — навіть менший за японські кей-кари — Hipster має лаконічний блочний дизайн, модульний інтер’єр і неймовірно легку конструкцію масою […]

7 Жовтня 2025
Крихітний електромобіль Dacia Hipster кидає виклик захмарним європейським цінам — photo 58575
Mercedes і Hot Wheels створили унікальний концепт на базі електричного CLA

Mercedes-Benz та Hot Wheels об’єднали зусилля, щоб створити агресивний та унікальний концепт CLA  Унікальний екземпляр отримав попереджувальну етикетку для дорослих, адже він віддає шану безмежній уяві дитинства, коли литі машинки масштабу 1:64 були не просто іграшками, а запрошенням до мрій про швидкість. Співпраця відбулася у рамках серії «Class of Creators» Агресія та ретро-футуризм  Спортивний концепт […]

7 Жовтня 2025
Mercedes і Hot Wheels створили унікальний концепт на базі електричного CLA — photo 58541
Заради економії автовиробники відмовляються від екранів

Автомобільна індустрія останніми роками змагається за розмір екранів — що більше, то краще  Та серед цього цифрового буму з’являються моделі, які йдуть проти течії. Один із таких винятків — новий Opel Frontera, який у базовій комплектації не має навіть елементарної інформаційно-розважальної системи. Фото, опубліковане користувачем Reddit у Німеччині, показало порожнє місце на центральній консолі, де […]

7 Жовтня 2025
Заради економії автовиробники відмовляються від екранів — photo 58525
Крихітний електромобіль Dacia Hipster кидає виклик захмарним європейським цінам

Концепт Dacia Hipster переосмислює саму суть народного транспорту, пропонуючи мінімалістичний електромобіль, який об’єднує простоту, розумність і турботу про довкілля  Його створено не для того, щоб вражати розкішшю, а щоб зробити електромобільність справді доступною. Крихітний за розмірами — навіть менший за японські кей-кари — Hipster має лаконічний блочний дизайн, модульний інтер’єр і неймовірно легку конструкцію масою […]

7 Жовтня 2025
Крихітний електромобіль Dacia Hipster кидає виклик захмарним європейським цінам — photo 58575
Mercedes і Hot Wheels створили унікальний концепт на базі електричного CLA

Mercedes-Benz та Hot Wheels об’єднали зусилля, щоб створити агресивний та унікальний концепт CLA  Унікальний екземпляр отримав попереджувальну етикетку для дорослих, адже він віддає шану безмежній уяві дитинства, коли литі машинки масштабу 1:64 були не просто іграшками, а запрошенням до мрій про швидкість. Співпраця відбулася у рамках серії «Class of Creators» Агресія та ретро-футуризм  Спортивний концепт […]

7 Жовтня 2025
Mercedes і Hot Wheels створили унікальний концепт на базі електричного CLA — photo 58541
Заради економії автовиробники відмовляються від екранів

Автомобільна індустрія останніми роками змагається за розмір екранів — що більше, то краще  Та серед цього цифрового буму з’являються моделі, які йдуть проти течії. Один із таких винятків — новий Opel Frontera, який у базовій комплектації не має навіть елементарної інформаційно-розважальної системи. Фото, опубліковане користувачем Reddit у Німеччині, показало порожнє місце на центральній консолі, де […]

7 Жовтня 2025
Заради економії автовиробники відмовляються від екранів — photo 58525
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK